Αυξητική τάση στις on line κρατήσεις στα ξενοδοχεία παρατηρείται μετά την πτώχευση του Thomas Cook, όπως τονίστηκε σήμερα στο πάνελ Xenia Digi Hotel 2019, στην έκθεση ΧΕΝΙΑ, με θέμα “Στρατηγικές online πωλήσεων σε χρονιές χαμηλών προκρατήσεων – Το παράδειγμα του 2019”.
Συντονιστής του πάνελ ήταν ο κ.Γιάννης Δεληγιαννάκης / Information Technology Consultant και ομιλητές η κυρία Βίκυ Δορζιώτη / Axia Hospitality και οι κύριοι Γιάννης Κουτσόπουλος / Abouthotelier και Άρης Ικκος / IΝΣΕΤΕ.
Οι βασικές διαπιστώσεις από τη συζήτηση είναι:
** Το ξενοδοχείο πρέπει να δίνει τις ίδιες τιμές που έχει στην ιστοσελίδα του στις μεγάλες διεθνείς πλατφόρμες κρατήσεων. Ο πελάτης μπορεί πλέον εύκολα να εξακριβώσει τις τιμές και εάν δει διαφορά τιμής θα στραφεί στην πλατφόρμα και όχι στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου.
Μπορεί, ωστόσο, το ξενοδοχείο να δίνει υψηλότερη τιμή, εφόσον προσφέρει κάποιες έξτρα παροχές.
** Επίσης, κρίνεται επιβεβλημένο το ξενοδοχείο να δίνει τον ίδιο αριθμό δωματίων στους OTA'S.
** Οι μεγάλες πλατφόρμες προχωρούν, σιωπηλά, σε κυρώσεις στα ξενοδοχεία, που δεν είναι συνεπή στην έγκαιρη πληρωμή της προμήθειάς τους. Έχει διαπιστωθεί ότι ασυνεπή ξενοδοχεία μεταφέρονται πολύ πίσω στη σειρά στους καταλόγους των OTA'S, χωρίς καμιά προειδοποίηση.
Οι τάσεις για το 2020
Οι ομιλητές συμφώνησαν ότι το 2020 θα είναι χρονιά σταθεροποίησης, εκτός απροόπτου, για τον ελληνικό τουρισμό, εκτιμώντας ότι από τα ισχυρά πλεονεκτήματα της χώρας μας είναι η διασπορά των αφίξεων από πολλές ξένες αγορές.
Το γεγονός αυτό, όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο κ.Άρης Ίκκος, Επιστημονικός Διευθυντής του Ινστιτούτου του ΣΕΤΕ (ΙΝΣΕΤΕ), ενδέχεται να επιφέρει ακόμη και περαιτέρω αύξηση των ταξιδιωτικών εισπράξεων, εφόσον συνεχισθούν οι εφετινές τάσεις. Συγκεκριμένα το 2019 καταγράφεται ισχυρή αύξηση των αφίξεων τουριστών από μακρινές αγορές, όπως οι ΗΠΑ και η Κίνα, που έχουν υψηλή δαπάνη. Ειδικά από την Κίνα αναμένεται νέα αύξηση, καθώς δρομολογείται η αύξηση των πτήσεων προς τη χώρα μας, ενώ αύξηση πτήσεων έχουμε και από τις ΗΠΑ.
Η εκτίμηση αυτή δεν ισχύει για κάθε επιχείρηση της χώρας, καθώς διαφορετικές αγορές προριμούν διαφορετικούς προορισμούς, σε ορισμένους προορισμούς η αύξηση της προσφοράς κλινών ενδέχεται να υπερβαίνει την αύξηση της ζήτησης και, βέβαια, παραμένει το θέμα της υπεροφορολόγησης του κλάδου.
Στις τάσεις, που θα επηρεάσουν τον τουρισμό τα επόμενα χρόνια, ο κ.Ίκκος ανέφερε τις ακόλουθες:
Διαβάστε τη συνέχεια στο xenianews.gr