WTM 2019: Πιο ελκυστικές οι επενδύσεις στα ξενοδοχεία παγκοσμίως

06-11-19 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Τα ξενοδοχεία ως περιουσιακό στοιχείο έχουν γίνει μια πολύ πιο ελκυστική προοπτική για τους επενδυτες παγκοσμίως, χάρη στην αύξηση της ζήτησης για ταξίδια, όπως διαπιστώθηκε από τις συζητήσεις στο πλαίσιο της WTM.

Όπως δήλωσε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος και πρόεδρος της περιοχής ΕΜΕΑ της Hilton, Simon Vincent, η Hilton λειτουργεί 516 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο σε 17 brand, κι όμως μέχρι το 2006 μόνο το brand της Hilton λειτουργούσε πέρα από τη Β. Αμερική. Η εταιρία επενδυτικών κεφαλαίων Blackstone κατέβαλλε 26 δις. δολάρια στον όμιλο το 2007 για διεθνή εξάπλωσή του.

Πλέον brand όπως τα Motto, Hampton και Doubletree συναντώνται δίπλα σε ονόματα όπως τα Conrad και Waldorf Astoria, επομένως ο όμιλος κατάφερε να διατηρήσει την πιστότητα επισκεπτών του, ιδιαίτερα στο πρόγραμμα Hilton Honors με 100 εκατ. μέλη, τα οποία εναλλάσσουν brand ανάλογα με τις ταξιδιωτικές τους ανάγκες.

Η Σαουδική Αραβία και η Τουρκία αποτελούν προορισμούς μεγάλης ανάπτυξης για τον όμιλο, δήλωσε ο κ. Vincent ενώ το Λονδίνο έχει εξαιρετικές επιδόσεις λόγω της αδυναμίας της λίρας, όμως η κατάσταση στο Ην. Βασίλειο είναι πιο προβληματική.

Από την πλευρά του, ο ιδρυτής της Wizz Air, József Váradi, παρουσίασε τη συνταγή για την επιτυχία της εταιρίας του. Η εταιρία με κέρδη 292 εκατ. ευρώ πέρυσι.

Ο κ. Váradi μπήκε στην Wizz Air μετά από την απόλυσή του από την ουγγρική εταιρία Malev Hungarian Airlines το 2003, ίδρυσε τον ευρωπαϊκό low cost αερομεταφορέα, ο οποίος πλέον εκτελεί 700 δρομολόγια σε 151 προορισμούς.

Όπως είπε, το Brexit αποτελεί ευκαιρία, καθώς μετά το δημοψήφισμα η Wizz Air έχει παρουσιάσει αύξηση χωρητικότητας 60% στο Ην. Βασίλειο, και ξεκαθάρισε οτι η βρετανική αγορά αποτελεί στρατηγική επιλογή της εταιρίας ανεξάρτητα από την έκβαση του Brexit.

Επιπλέον, η Virgin Atlantic αποκάλυψε ότι θα μετατρέψει το αεροδρόμιο του Μάντσεστερ σε «κάστρο του βορά», με σχέδια επέκτασης που θα αποκαλυφθούν την τελευταία ημέρα της WTM.

διαβάστε ακόμα

Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια
Φθινόπωρο στην Πάτρα με αθλητισμό και μουσική