Οι τουριστικές επιχειρήσεις που επιθυμούν να προσελκύσουν μερίδιο της κινεζικής ταξιδιωτικής αγοράς χρειάζεται να διασφαλίσουν οτι έχουν ειδική σελίδα στα κινεζικά καθώς και να αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους στην κινεζική γλώσσα, ώστε να γίνουν πιο ελκυστικές σε ανεξάρτητους ταξιδιώτες, όπως τονίστηκε σε πάνελ συζήτησης κατά το WTM China Tourism Forum.
Οι κινέζοι έχουν πραγματοποιήσει φέτος, μέχρι στιγμής, 81 εκατ. ταξίδια τα οποία πέρυσι έφτασαν τα 150 εκατ. ενώ αποτελούν και τους τουρίστες με τις υψηλότερες δαπάνες στα ταξίδια εξωτερικού (277 δις. δολάρια πέρυσι, τα διπλάσια σε σχέση με τους Αμερικανούς, 6 φορές επάνω από τους Γάλλους και 4 φορές επάνω από τους Βρετανούς).
Ενώ προτιμούσαν στο παρελθόν περισσότερο ομαδικά ταξίδια, το 56% πλέον ταξιδεύει ανεξάρτητα. 1,2 δις. χρησιμοποιούν το WeChat για να συνομιλήσουν απευθείας με τους παρόχους υπηρεσιών εισερχόμενου τουρισμού καθώς προτιμούν άμεση κράτηση σε αυτούς.
Δημοφιλέστεροι προορισμοί τους ήταν πέρυσι η Ταϋλάνδη, η Ιαπωνία, το Βιετνάμ, η Σιγκαπούρη, η Ινδονησία, η Μαλαισία, οι ΗΠΑ, η Καμπότζη, η Ρωσία και οι Φιλιππίνες.
Οι ευρωπαϊκοί προορισμοί που ανέπτυξαν συνεργασίες με την Κίνα παρουσιάζουν μεγάλη αύξηση, όπως η Κροατία (+540%), η Λετονία (+523%) και η Σλοβενία (+497%).
Οι κινέζοι αναζητούν να γνωρίσουν την κληρονομιά, τον πολιτισμό και αυθεντικές εμπειρίες. Πάνω από το 20% δηλώνει οτι οι ατραξιόν είναι το σημαντικότερο στοιχείο για κράτηση και ακολουθεί το φαγητό (15%) και οι αγορές (6,5%).
Σημαντικό ρόλο παίζει και η προβολή προορισμών στις κινηματογραφικές ταινίες.
Ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος της Ένωσης Ευρωπαίων Τουρ Οπερέιτορ (ETOA), Tom Jenkins, εξέφρασε την άποψη οτι οι επιχειρήσεις δεν θα πρέπει να στοχεύουν σε ανεξάρτητους κινέζους τουρίστες, καθώς η μεγαλύτερη αύξηση προέρχεται από νέους επισκέπτες που συνεχίζουν να προτιμούν δημοφιλείς προορισμούς και ταξιδεύουν σε μεγαλύτερα γκρουπ.