Εικονική πραγματικότητα στην έκθεση Greek Panorama

21-06-19 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Η έκθεση GREEK PANORAMA – Alternative Tourism & Gastronomy που πραγματοποιείται στο Ζάππειο Μέγαρο στην Αθήνα στις 14-16 Νοεμβρίου 2019, θα παρουσιάσει μία ειδική ενότητα Εικονικής Πραγματικότητας (VR VISIT GREECE) όπου οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να «ταξιδέψουν» σε ιδιαίτερους και μοναδικούς προορισμούς της χώρας, και να «ζήσουν» εμπειρικά εναλλακτικές δραστηριότητες όπως biking, rafting, trekking και πολλά άλλα! 

Στόχος της διοργανώτριας εταιρίας, North Events, είναι οι επισκέπτες να «νιώσουν» δυνατές εμπειρίες, να έρθουν σε επαφή – για πρώτη φορά – με την τεχνολογία virtual reality και να απολαύσουν ένα ζωντανό «ταξίδι» εμπειριών και εικόνων. 

Η North Events, σε συνεργασία με την Future Need, παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις σχεδιασμού και δημιουργίας Video εικονικής πραγματικότητας από το 2017, έχοντας στο πελατολόγιό της σημαντικούς προορισμούς ανά την Ελλάδα όπως και επιχειρήσεις. 

Φιλοδοξία της εταιρίας είναι η ενότητα VR VISIT GREECE στην έκθεση GREEK PANORAMA να φέρει την τεχνολογία Virtual Reality πιο κοντά στον δυνητικό επισκέπτη και να γίνει εργαλείο στην επικοινωνία των τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών. Η τεχνολογία VR, ως ένα πολύ αποτελεσματικό και ελκυστικό εργαλείο μάρκετινγκ, ήδη εφαρμόζεται από τους μεγαλύτερους οργανισμούς τουρισμού και επιχειρήσεις ανά τον κόσμο: TUI, Thomas Cook, Marriott Hotels,  Best Western, Lufthansa, Etihad, Qantas, Finnair,  Expedia, Disney World Theme Park, Virgin Holidays,  Tourism Australia,  Tourism South Africa κα.

Η GREEK PANORAMA τελεί υπό την αιγίδα των Υπουργείων Τουρισμού και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και την υποστήριξη του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού (FedHATTA), της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) και της Συνομοσπονδίας Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος (ΣΕΤΚΕ). 

Η έκθεση διοργανώνεται από την εταιρεία North Events, με πολύχρονη εμπειρία στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού και της γαστρονομίας στο εξωτερικό, μέσα από τις εκθέσεις και Roadshow, στις σκανδιναβικές χώρες, στην Πολωνία, τη Ρουμανία και τις ΗΠΑ.

Σημαντική επίσης είναι η στρατηγική συμμετοχή του εγνωσμένης αξίας Ταξιδιωτικού Οργανισμού ARGO TRAVEL ως Επίσημο Συνεργάτη και συνδιοργανωτή για το Forum και την ενότητα Β2Β με Hosted Buyers από το εξωτερικό, αλλά και ως επίσημο ταξιδιωτικό γραφείο υπεύθυνο για την έκθεση.  Στρατηγικός συνεργάτης του Forum και των B2B Συναντήσεων είναι και η Alpha Marketing. 

 

 

 

διαβάστε ακόμα

Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια
Φθινόπωρο στην Πάτρα με αθλητισμό και μουσική