Ετήσιο Συνέδριο του International Place Branding Association στο Βόλο

04-04-19 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Η Διεθνής Ένωση Branding Τόπου (International Place Branding Association - IPBA) σε συνεργασία με το Εργαστήριο Τουριστικού Σχεδιασμού Έρευνας και πολιτικής του Τμήματος Χωροταξίας Πολεδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας διοργανώνει το 4o Ετήσιο Συνέδριο του International Place Branding Association και προσκαλεί ερευνητικές εργασίες, εργασίες για τη συνάντηση των διδακτορικών διατριβών, μελέτες περιπτώσεων και καλλιτεχνικές δημιουργίες. Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στο Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης, στο Βόλο, από την Τετάρτη 27 έως την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019. 

Η διοργάνωση βασίζεται στη συλλογική επιτυχία των πρώτων τριών συνεδρίων του IPBA (Λονδίνο 2016, Σουόνσι 2017 και Μακάο 2018) και των προηγούμενων Διεθνών Συναντήσεων για τη Διαχείριση Branding Τόπου (Λονδίνο και Αόστα), των Διεθνών Συνεδρίων για Branding και Marketing Προορισμού (IFT Μακάο, Πανεπιστήμιο της Νότιας Καρολίνας και Σουόνσι), των Συμποσίων Branding Πόλης (Στοκχόλμη και Πεκίνο), των Συμποσίων της Κέρκυρας για τα Θέματα Διαχείρισης & Μάρκετινγκ Τόπου και τη Διάσκεψη Κορυφής του Poznan Best Place.

Το συνέδριο στοχεύει να φέρει σε επαφή ερευνητές, επαγγελματίες και φοιτητές του branding τόπου και των συναφών πεδίων (branding  πόλης, branding χώρας, branding προορισμού, δημόσια διπλωματία). Αποτελεί το κύριο μέσο προώθησης των στόχων του IPBA και περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός φόρουμ για την ανταλλαγή ιδεών γύρω από τη θεωρία και την πρακτική του branding τόπου, τη διασύνδεση των μελών της διεθνούς κοινότητας branding τόπου και τη συνάντηση ακαδημαϊκών και επαγγελματιών για την προώθηση της εξάσκησης του επαγγέλματος.

Το συνέδριο θα συγκεντρώσει ειδικούς του branding τόπου από την ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα, τον επαγγελματικό τομέα και τον τομέα της τοπικής και δημόσιας διοίκησης για μια γόνιμη συζήτηση γύρω από το ελκυστικό σημείο τομής του μάρκετινγκ, του τουρισμού, της οικονομικής ανάπτυξης, της διοργάνωσης ειδικών γεγονότων, της διαχείρισης της κληρονομιάς, του χωρικού σχεδιασμού, της δημόσιας διπλωματίας και της ανθρωπογεωγραφίας. Θα προσφερθούν ειδικές ευκαιρίες δικτύωσης.

H Οργανωτική Επιτροπή καλεί τους ερευνητές αλλά και τους επαγγελματίες να υποβάλουν περιλήψεις για ένταξη στο πρόγραμμα του Συνεδρίου. Επίσης, οι υποψήφιοι διδάκτορες μπορούν να υποβάλουν posters. Τέλος, ερευνητές, ασκούμενοι, φοιτητές και καλλιτέχνες έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν καλλιτεχνική δουλειά εμπνευσμένη από το Branding Τόπου, για παρουσίαση στην ειδική σύνοδο που ονομάζεται 'IPBA Art Gallery'.

διαβάστε ακόμα

Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια
Φθινόπωρο στην Πάτρα με αθλητισμό και μουσική