Ετήσιο Συνέδριο του International Place Branding Association στο Βόλο

04-04-19 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Η Διεθνής Ένωση Branding Τόπου (International Place Branding Association - IPBA) σε συνεργασία με το Εργαστήριο Τουριστικού Σχεδιασμού Έρευνας και πολιτικής του Τμήματος Χωροταξίας Πολεδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας διοργανώνει το 4o Ετήσιο Συνέδριο του International Place Branding Association και προσκαλεί ερευνητικές εργασίες, εργασίες για τη συνάντηση των διδακτορικών διατριβών, μελέτες περιπτώσεων και καλλιτεχνικές δημιουργίες. Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στο Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης, στο Βόλο, από την Τετάρτη 27 έως την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019. 

Η διοργάνωση βασίζεται στη συλλογική επιτυχία των πρώτων τριών συνεδρίων του IPBA (Λονδίνο 2016, Σουόνσι 2017 και Μακάο 2018) και των προηγούμενων Διεθνών Συναντήσεων για τη Διαχείριση Branding Τόπου (Λονδίνο και Αόστα), των Διεθνών Συνεδρίων για Branding και Marketing Προορισμού (IFT Μακάο, Πανεπιστήμιο της Νότιας Καρολίνας και Σουόνσι), των Συμποσίων Branding Πόλης (Στοκχόλμη και Πεκίνο), των Συμποσίων της Κέρκυρας για τα Θέματα Διαχείρισης & Μάρκετινγκ Τόπου και τη Διάσκεψη Κορυφής του Poznan Best Place.

Το συνέδριο στοχεύει να φέρει σε επαφή ερευνητές, επαγγελματίες και φοιτητές του branding τόπου και των συναφών πεδίων (branding  πόλης, branding χώρας, branding προορισμού, δημόσια διπλωματία). Αποτελεί το κύριο μέσο προώθησης των στόχων του IPBA και περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός φόρουμ για την ανταλλαγή ιδεών γύρω από τη θεωρία και την πρακτική του branding τόπου, τη διασύνδεση των μελών της διεθνούς κοινότητας branding τόπου και τη συνάντηση ακαδημαϊκών και επαγγελματιών για την προώθηση της εξάσκησης του επαγγέλματος.

Το συνέδριο θα συγκεντρώσει ειδικούς του branding τόπου από την ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα, τον επαγγελματικό τομέα και τον τομέα της τοπικής και δημόσιας διοίκησης για μια γόνιμη συζήτηση γύρω από το ελκυστικό σημείο τομής του μάρκετινγκ, του τουρισμού, της οικονομικής ανάπτυξης, της διοργάνωσης ειδικών γεγονότων, της διαχείρισης της κληρονομιάς, του χωρικού σχεδιασμού, της δημόσιας διπλωματίας και της ανθρωπογεωγραφίας. Θα προσφερθούν ειδικές ευκαιρίες δικτύωσης.

H Οργανωτική Επιτροπή καλεί τους ερευνητές αλλά και τους επαγγελματίες να υποβάλουν περιλήψεις για ένταξη στο πρόγραμμα του Συνεδρίου. Επίσης, οι υποψήφιοι διδάκτορες μπορούν να υποβάλουν posters. Τέλος, ερευνητές, ασκούμενοι, φοιτητές και καλλιτέχνες έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν καλλιτεχνική δουλειά εμπνευσμένη από το Branding Τόπου, για παρουσίαση στην ειδική σύνοδο που ονομάζεται 'IPBA Art Gallery'.

διαβάστε ακόμα

Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία
«The Crete Trip 2024» στην Κρήτη | πολιτιστικό ταξίδι με 900 φοιτητές από 45 χώρες
Μάνος Κόνσολας | «Χρειαζόμαστε μια Εθνική Πολιτική για τις ορεινές περιοχές»
Δήμος Αθηναίων: Αυξήθηκαν κατά 54% οι εντολές απομάκρυνσης παράνομων τραπεζοκαθισμάτων
Αγώνας ορεινού τρεξίματος Ανοπαία Ατραπός
Διεθνές Φεστιβάλ Αραδοσίβιων στην Ελασσόνα
Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων
Πρώην δήμαρχος Βενετίας προς τουρίστες: «Μην πληρώνετε τον φόρο εισόδου στην πόλη»
Έρευνα | Τα καλύτερα και χειρότερα αεροδρόμια στην Ελλάδα, σύμφωνα με τους χρήστες της Google