Στις 29 Μαρτίου το FVW workshop 2019 για την προώθηση της Αθήνας στη Γερμανία

24-03-19 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Την Παρασκευή 29 Μαρτίου διοργανώνεται στην Αθήνα το FVW workshop 2019, με στόχο την προώθηση της αυθεντικής Αθήνας και γενικότερα ης Αττικής στη γερμανική αγορά.

Στην εκδήλωση, που θα πραγματοποιηθεί στο Wyndham Grand Athen, θα παρουσιασθούν η πολιτιστική κληρονομιά, η σύγχρονη πόλη, οι υποδομές διαμονής και συνεδρίων, η ψυχαγωγία, η γαστρονομία, το παραλιακό μέτωπο, το πανόραμα των νησιών. καθώς και προτάσεις για Short breaks και στρατηγική ανάπτυξης της Γερμανικής αγοράς. Συμμετέχουν 40 εκπρόσωποι σημαντικών tour operators και τουριστικών γραφείων της Γερμανίας μαζί με το δημοσιογραφικό επιτελείο του καταξιωμένου τουριστικού δημοσιογραφικού ομίλου fvw. 

Οργανώνεται από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος, την Περιφέρεια Αττικής και το FVW με την ευγενική στήριξη του ΕΟΤ και την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού. Χορηγός μεταφοράς είναι η Aegean, χορηγός διαμονής το Athenaeum Intercontinental Athens Hotel, χορηγός συνεδρίου το Wyndham Grand Athens hotel, χορηγός επίγειων μεταφορών η TUI Hellas.

Υποστηρίζουν: Athens International Airport, ΣΕΤΕ, Marketing Greece, Athens Convention & Visitors Bureau,  Ένωση Ξενοδόχων Αττικής & Αργοσαρωνικού, Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου,  Σωματείο Διπλωματούχων Ξεναγών, Athens Day Cruise, Electra Metropolis Athens, Grand Hyatt Athens, Luxury Collection Hotels Athens-Marriot, Stavros Niarchos Fountation, Cultural Centre, St George Lycabettus, Blue.gr, Grecotel, Athens Tiare Hotel, Polis Grand Hotel Athens, Attica wine & food experience, και άλλοι φορείς και επιχειρήσεις.

Συμμετέχουν:

Την ημέρα συνεδρίου, Παρασκευή 29/03/19, στα πλαίσια των εργασιών, ενδιαφέροντα θέματα θα αναπτυχθούν από την πλευρά των Γερμανών συμμετεχόντων τα οποία μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν: συγκριτική αναλυση της Αθήνας σε σχέση με ανταγωνιστικούς προορισμούς, τις τάσεις της Γερμανικής αγοράς στα επαγγελματικά ταξίδια, τις επιλογές και επιθυμίες των καταναλωτών από τον προορισμό, τη δυναμική και τις εξελίξεις στις αερομεταφορές, την ανάπτυξη του πολιτιστικού τουρισμού, τις προτάσεις των tour operators για την Αθήνα και Αττική καθώς και των travel agents για την καλύτερη πώληση και προβολή του προορισμού. 

Το πρόγραμμα φιλοξενίας περιλαμβάνει γνωριμία με την Αθήνα, την Αττική,  εμπειρίες για τον επισκέπτη,  την επίσκεψη σε νησιά του Αργοσαρωνικού, αναδεικνύοντας τη μοναδικότητα ενός προορισμού με πολλές διαστάσεις και προτάσεις που καθιερώνεται ως ιδανικός για short breaks συνδιάζοντας το θαλάσσιο μέτωπο με την μοναδικότητα της ευρωπαϊκής πρωτεύουσας.

Το workshop συντονίζει ο αρχισυντάκτης του FVW, κ. Klaus Hildebrand.

 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι