Από τις 25 Φεβρουαρίου έως την 1 Μαρτίου πραγματοποιήθηκαν στην Καλιφόρνια δράσεις προβολής του ελληνικού τουρισμού και των ελληνικών προϊόντων τροφίμων, υπό τον τίτλο Greek Panorama Β2Β Roadshow.
Οι δράσεις αυτές οργανώθηκαν από την εταιρεία North Events, με την στήριξη των Γενικών Προξενείων Αγίου Φραγκίσκου και Λος Άντζελες. To Roadshow περιελάμβανε επιχειρηματικές συναντήσεις μεταξύ εκπροσώπων ελληνικών και αμερικανικών εταιρειών ως εξής:
- 25 Φεβρουαρίου, Β2Β συναντήσεις στον τομέα του τουρισμού, San Diego, Sheraton Hotel
- 26 Φεβρουαρίου, Β2Β συναντήσεις στον τομέα των τροφίμων, Los Angeles, Huffington Center –
27 Φεβρουαρίου, Β2Β συναντήσεις στον τομέα του τουρισμού, Los Angeles, Huffington Center
- 28 Φεβρουαρίου, Β2Β συναντήσεις στον τομέα του τουρισμού, San Francisco, Fairmont Hotel
- 1 Μαρτίου, Β2Β συναντήσεις στον τομέα των τροφίμων, San Francicso, Fairmont Hotel Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων αυτών πραγματοποιήθηκαν συνολικά περί τις 400 και 80 Β2Β συναντήσεις στον τομέα του τουρισμού και των τροφίμων αντίστοιχα.