Προβολή του τουρισμού και των ελληνικών τροφίμων στην Καλιφόρνια

08-03-19 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Από τις 25 Φεβρουαρίου έως την 1 Μαρτίου πραγματοποιήθηκαν στην Καλιφόρνια δράσεις προβολής του ελληνικού τουρισμού και των ελληνικών προϊόντων τροφίμων, υπό τον τίτλο Greek Panorama Β2Β Roadshow.

Οι δράσεις αυτές οργανώθηκαν από την εταιρεία North Events, με την στήριξη των Γενικών Προξενείων Αγίου Φραγκίσκου και Λος Άντζελες. To Roadshow περιελάμβανε επιχειρηματικές συναντήσεις μεταξύ εκπροσώπων ελληνικών και αμερικανικών εταιρειών ως εξής:

- 25 Φεβρουαρίου, Β2Β συναντήσεις στον τομέα του τουρισμού, San Diego, Sheraton Hotel

- 26 Φεβρουαρίου, Β2Β συναντήσεις στον τομέα των τροφίμων, Los Angeles, Huffington Center –

 27 Φεβρουαρίου, Β2Β συναντήσεις στον τομέα του τουρισμού, Los Angeles, Huffington Center

- 28 Φεβρουαρίου, Β2Β συναντήσεις στον τομέα του τουρισμού, San Francisco, Fairmont Hotel

- 1 Μαρτίου, Β2Β συναντήσεις στον τομέα των τροφίμων, San Francicso, Fairmont Hotel Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων αυτών πραγματοποιήθηκαν συνολικά περί τις 400 και 80 Β2Β συναντήσεις στον τομέα του τουρισμού και των τροφίμων αντίστοιχα.

διαβάστε ακόμα

«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ