Προβολή του τουρισμού και των ελληνικών τροφίμων στην Καλιφόρνια

08-03-19 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Από τις 25 Φεβρουαρίου έως την 1 Μαρτίου πραγματοποιήθηκαν στην Καλιφόρνια δράσεις προβολής του ελληνικού τουρισμού και των ελληνικών προϊόντων τροφίμων, υπό τον τίτλο Greek Panorama Β2Β Roadshow.

Οι δράσεις αυτές οργανώθηκαν από την εταιρεία North Events, με την στήριξη των Γενικών Προξενείων Αγίου Φραγκίσκου και Λος Άντζελες. To Roadshow περιελάμβανε επιχειρηματικές συναντήσεις μεταξύ εκπροσώπων ελληνικών και αμερικανικών εταιρειών ως εξής:

- 25 Φεβρουαρίου, Β2Β συναντήσεις στον τομέα του τουρισμού, San Diego, Sheraton Hotel

- 26 Φεβρουαρίου, Β2Β συναντήσεις στον τομέα των τροφίμων, Los Angeles, Huffington Center –

 27 Φεβρουαρίου, Β2Β συναντήσεις στον τομέα του τουρισμού, Los Angeles, Huffington Center

- 28 Φεβρουαρίου, Β2Β συναντήσεις στον τομέα του τουρισμού, San Francisco, Fairmont Hotel

- 1 Μαρτίου, Β2Β συναντήσεις στον τομέα των τροφίμων, San Francicso, Fairmont Hotel Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων αυτών πραγματοποιήθηκαν συνολικά περί τις 400 και 80 Β2Β συναντήσεις στον τομέα του τουρισμού και των τροφίμων αντίστοιχα.

διαβάστε ακόμα

Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια
Φθινόπωρο στην Πάτρα με αθλητισμό και μουσική