Και North Μacedonia και σκέτο Macedonia στην ΙΤΒ

08-03-19 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Αντιδράσεις προκάλεσε φωτογραφία που αναρτήθηκε χθες Πέμπτη σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, την οποία αναπαρήγαγαν στη συνέχεια ελληνικά μέσα ενημέρωσης και η οποία θέλει τη Βόρεια Μακεδονία να αυτοπροβάλλεται στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού του Βερολίνου χρησιμοποιώντας τον όρο Μακεδονία.

Συγκεκριμένα η χώρα προβάλλονταν στην ΙΤΒ με το διαφημιστικό σλόγκαν Macedonia timeless, δηλαδή «Διαχρονική Μακεδονία». Την Πέμπτη το απόγευμα και χωρίς καμία παρέμβαση από ελληνικής πλευράς το επίμαχο σλόγκαν αφαιρέθηκε και παρέμεινε μόνο η επιγραφή Agency for Promotion and Support of Tourism. Republic of North Macedonia, δηλαδή, «Οργανισμός για την Προώθηση και τη Στήριξη του Τουρισμού - Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας» (όπως φαίνεται στις φωτογραφίες).

«Ασκήσεις προσαρμογής»

Βέβαια στην κεντρική αφίσα του περίπτερου συνεχίζει να χρησιμοποιείται το Macedonia αντί του North Macedonia. Πέραν αυτού αναγράφονται ως επίσημο σύνθημα το Macedonia your next destination, δηλαδή, «Μακεδονία ο επόμενος προορισμός σου», με παραπομπή στην ιστοσελίδα «www.macedonia-timeless.com» (κεντρική φωτογραφία). Όπως διαβεβαίωσε η υπεύθυνη του περιπτέρου στην DW, δεν υπήρχε αρκετός χρόνος για να γίνουν οι δέουσες αλλαγές. Πρόσθεσε όμως ότι η Συμφωνία των Πρεσπών προβλέπει διορία πέντε χρόνων για να γίνουν οι σχετικές προσαρμογές.

Μετά από υπόδειξη της υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά η οποία συμμετέχει στην ΙΤΒ, ο έλληνας πρέσβης στο Βερολίνο Θεόδωρος Δασκαρόλης επισκέφτηκε το περίπτερο της γειτονικής χώρας. Όπως δήλωσε στην DW, ο ίδιος επισήμανε στην υπεύθυνη του περιπτέρου ότι οι αναγραφές Macedonia, Macedonia your next destination και Macedonia timeless δεν συνάδουν με αυτά που έχουν συμφωνήσει οι κυβερνήσεις των δύο χωρών στο πλαίσιο των Πρεσπών. Η υπεύθυνη υποσχέθηκε να τα αλλάξει.

Σημειώνεται πάντως ότι τόσο στο logo του περιπτέρου όσο και στον επίσημο κατάλογο εκθετών της έκθεσης η χώρα αναφέρεται ως Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας.

Πηγή: DW

διαβάστε ακόμα

Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια
Φθινόπωρο στην Πάτρα με αθλητισμό και μουσική