Απευθείας στον πάροχο υπηρεσιών συνεχίζουν να γίνονται οι κρατήσεις για ξεναγήσεις και δραστηριότητες, σύμφωνα με ανάλυση του μεγαλύτερου παρόχου διαχείρισης κρατήσεων και καναλιών για τις δραστηριότητες αυτές στην Ευρώπη, TrekkSoft.
Αντίστροφα, οι πάροχοι απευθείας υπηρεσιών ανταγωνίζονται τα κανάλια διανομής όπως τα online τουριστικά γραφεία (OTA).
Το 2018, η λύση κρατήσεων και διανομής της TrekkSoft επεξεργάστηκε 1,6 εκατ. κρατήσεις σε παρόχους ξεναγήσεων και δραστηριοτήτων στην Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική και την Καραϊβική.
Οι κρατήσεις αναλύθηκα βάσει των εσόδων ανά κανάλι πωλήσεων και τα αποτελέσματα έδειξα ότι το 72,5% των κρατήσεων ήταν απευθείας, το 16,6% σε τουριστικά γραφεία και συνεργάτες και το 10,9% σε OTA – εκ των οποίων οι TripAdvisor Experiences (Viator) είχαν μερίδιο 6%.
Η στρατηγική μάρκετινγκ απευθείας πωλήσεων που εφαρμόζουν οι πάροχοι τέτοιων υπηρεσιών αποδεικνύεται σωστή, επισημαίνει η επικεφαλής Marketing της TrekkSoft, Stephanie Kutschera. Ωστόσο, τονίζει, οι ΟΤΑ προσφέρουν στους παρόχους μεγάλες δυνατότητες να προσεγγίσουν νέες αγορές και να αυξήσουν την προβολή τους. Μέχρι στιγμή, έχουν μακρύ δρόμο μέχρι να κατακτήσουν τον κλάδο, είπε.
Ο διευθύνων σύμβουλος της TrekkSoft, Olan O’Sullivan, θα συμμετέχει σήμερα σε πάνελ συζήτησης στην έκθεση ΙΤΒ για τις στρατηγικές διανομής, στο πλαίσιο του eTravel Lab.