Τουρισμός: Παρουσίαση της Ελλάδας στην Καλιφόρνια

05-03-19 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία το 2ο επιχειρηματικό Roadshow της Ελλάδας στην Δυτική Ακτή των Η.Π.Α. στην Καλιφόρνια στις 28 Φεβρουαρίου 2019. Είναι η πρώτη φορά που ελληνική επιχειρηματική αποστολή επισκέπτεται την πολιτεία της Καλιφόρνια, με 3 «σταθμούς» στα μεγαλύτερα αστικά κέντρα του νομού, το Σαν Ντιέγκο, το Λος Άντζελες και το Σαν Φρανσίσκο. Συνολικά υπολογίζεται ότι πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 700 συναντήσεις με αμερικανούς τουριστικούς πράκτορες της ASTA αποδεικνύοντας το έκδηλο ενδιαφέρον των Αμερικανών για την Ελλάδα.

Η υλοποίηση του προγράμματος ανήκει στην διοργανώτρια εταιρία North Events με στρατηγικούς συνεργάτες την ASTA - American Society of Travel Advisors, και την FedHATTA - Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού, ενώ σημαντική υποστήριξη παρείχαν το Γενικό Προξενείο της Ελλάδας στον Άγιο Φραγκίσκο.  
 
Η Καλιφόρνια, που αποτελεί μία από τις πλουσιότερες πολιτείες της Αμερικής, ανταποκρίθηκε με έντονο ενδιαφέρον στο κάλεσμα των τουριστικών πρακτόρων της ASTA (Asta Travel Advisors) επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις και μεγάλη ζήτηση πριν την διοργάνωση. Ειδικότερα στο Σαν Ντιέγκο, το Λος Άντζελες και το Σαν Φρανσίσκο οι επαγγελματίες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για το ελληνικό τουριστικό προϊόν σε επίπεδο υπηρεσιών όσο και προορισμών με κύριους συμμετέχοντες από ελληνικής πλευράς τους:
AQUA VISTA HOTELS,  EXCITE HOLIDAYS, CELESTYAL CRUISES, CURATED GREECE, ABATON ISLAND RESORT & SPA, ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ, WAYOUT ADVENTURES, LIVAS TRAVEL, ARGO TRAVEL, RADISSON BLU PARK, MAKEDONIA PALACE, SKY EXPRESS AIRLINES και Δήμο Ρόδου, και Δήμο Ρεθύμνου από πλευράς ελληνικών προορισμών.
 
Το δεύτερο ελληνικό roadshow τουρισμού στην Καλιφόρνια απέδειξε ότι υπάρχει μεγάλη ανάγκη για ελληνική παρουσία και ενημέρωση της Αμερικανικής τουριστικής αγοράς. 
Στο παραπάνω πλαίσιο η North Events πρόκειται να ανακοινώσει σύντομα τις επόμενες δράσεις της στην Αμερικανική αγορά για το 2019 -2020.
 

διαβάστε ακόμα

Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια
Φθινόπωρο στην Πάτρα με αθλητισμό και μουσική