HORECA 2019 - Web Hotel: Οι σύγχρονες τάσεις του digital hoteling

09-02-19 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Μεγάλο το ενδιαφέρον των ξενοδόχων για τις νέες τεχνολογίες και τεχνικές που αφορούν τις ψηφιακές πωλήσεις, οι οποίοι παρακολούθησαν με αμείωτο ενδιαφέρον τις εργασίες του Web Hotel, της παράλληλης εκδήλωσης της HORECA που έχει γίνει πλέον θεσμός.

Την πρώτη ημέρα της έκθεσης, χθες Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2019, οι παρουσιάσεις και συζητήσεις ανέλυσαν σημαντικά ζητήματα τόσο για τις ψηφιακές πωλήσεις όσο και για τα ηλεκτρονικά τουριστικά γραφεία αλλά και τα ψηφιακά κανάλια πώλησης.

Με συντονιστή της πρώτης ενότητας τον Δημήτρη Σερίφη από τη Nelios, πραγματοποιήθηκε συζήτηση σε πάνελ, με θέμα τις ψηφιακές πωλήσεις, τις κρατήσεις αλλά και την τιμολόγηση και με τη συμμετοχή του Βίκτωρα Μάτσα από τη WebHotelier και του Γ. Κουτσόπουλου από την Abouthotelier.com. Οι ραγδαίες εξελίξεις στον τομέα των online απευθείας κρατήσεων και η ανάγκη των ξενοδοχείων να πετύχουν όσο περισσότερες μπορούν, αποτέλεσε κύριο θέμα συζήτησης. Ακόμη αναλύθηκαν έξυπνοι τρόποι προσέλκυσης της πελατείας στο site του ξενοδοχείου, τεχνικές αλλά και σύγχρονες τεχνολογίες που βοηθούν τον ξενοδόχο να διαχειριστεί τις κρατήσεις του.
Στη συνέχεια ο Δημήτρης Μάντζιος από τη Flexibook αναφέρθηκε στο «δεκάλογο των απευθείας κρατήσεων» ενώ τη σκυτάλη πήρε ο Θεόδωρος Θεοδωρόπουλος από τη Hotel Genius με θέμα ομιλίας «Απευθείας κρατήσεις και αύξηση εσόδων».

Η πρώτη ενότητα συνεχίστηκε με ομιλία της Λίας Μπελεγάκη από τη Reveffect όπου αναφέρθηκε στον τρόπο υπολογισμού της σωστής τιμής πώλησης των δωματίων.

Η πρώτη ενότητα ολοκληρώθηκε με τη Στέλλα Τσαντίλα από Webhotelier η οποία επισήμανε τρόπους ορθής αξιοποίησης των μηχανών απευθείας κρατήσεων, αλλά και τον Μιχάλη Δημόπουλο από τη Novus Conceptus με θέμα τη διαχείριση των κρατήσεων σε μία έξυπνη λύση.

Ηλεκτρονικά τουριστικά γραφεία

Τα θέμα της δεύτερης ενότητας με συντονιστή τον Πάνο Λεοντόπουλο από την Axia Hospitality, ήταν τα ηλεκτρονικά τουριστικά γραφεία και τα ψηφιακά κανάλια πώλησης. Το θέμα αναλύθηκε σε πάνελ με τη συμμετοχή του Θεόδωρου Θεοδωρόπουλου από την Hotel Genius και του Π. Γκοτζαμάνη από την Primalres. Η τάση των ταξιδιωτών να ελέγχουν πλέον τις τιμές σε όλα τα κανάλια πωλήσεων πριν προβούν σε κράτηση, απασχόλησε τους ομιλητές, οι οποίοι τόνισαν την ανάγκη να υπάρχει ισορροπία τιμών.

Στη συνέχεια ο Σταύρος Μάλαμας από την Travelbook, αναφέρθηκε στα κανάλια πώλησης και στον τρόπο αξιοποίησής τους. Το λόγο πήρε ο Μανώλης Λαπιδάκης από την Primalres με θέμα: Channel Manager, Μονόδρομος για τη διαχείριση κρατήσεων, απαντώντας στην ερώτηση γιατί πρέπει είναι αναγκαίος ο Channel Manager.

Στη συνέχεια ο Πάνος Λεοντόπουλος, από την Axia Hospitality μίλησε για τα κανάλια διανομής πωλήσεων και τη σημαντική ευκαιρία που δίνουν στην αύξηση των πωλήσεων.

Η κα. Ιουλία Δουραμάνη, από το Group της Expedia μίλησε για τις εντυπωσιακές τελευταίες τάσεις της τεχνολογίας στο χώρο του ταξιδιού.

Η πρώτη μέρα του Web Hotel, ολοκληρώθηκε με ομιλίες του hotel sales expert, Θεόδωρου Κάτσου με θέμα τα συμβόλαια των OTA`s και το τι πρέπει να προσέχουν οι ξενοδόχοι σε αυτά, αλλά και του Κύρου Ασφή από τη Nea Mesa, με αντικείμενο την ορθή αξιοποίηση του Metasearch Marketing.

Το πρόγραμμα

ΣΑΒΒΑΤΟ 9 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

Digital Διαφήμιση & Marketing για Ξενοδοχεία

11:20 – 11:30 

Εισαγωγή στο θέμα
Θέμης Σαρανταένας – Σύμβουλος Marketing

11:30 – 12:30 

Πάνελ: Moderator: Θέμης Σαρανταένας – Σύμβουλος Marketing, Speakers: Κωνσταντίνος Ανδρούτσος  – Digital Marketing Strategist

12:30 – 13:0

Ο σύγχρονος Χάρτης της Digital Διαφήμισης για τα ξενοδοχεία
Speaker tba

13:00 – 13:30 

Adwords: Πως θα βρω τους πελάτες που θέλω να διαφημιστώ
Γιώργος Κωνσταντινίδης – Hellenic Technologies 

13:30 – 14:00 

Social Media: Μπορούν να Πετύχουν την πιο στοχευμένη προβολή;
Αιμίλιος Μαυρομιχάλης – Nekya

14:00 – 14:30 

Bloggers & Influences: Ποιους να διαλέξετε για το ξενοδοχείο σας
Μαρία Κόφου – T-stories

14:30 – 15:00 

Email Marketing & GDPR
Γαβριήλ Ευσταθίου – Zootle

 

Τα Social Media στην Υπηρεσία των Ξενοδοχείων

15:00 – 15:10

Εισαγωγή στο θέμα
Βίκυ Πουλιού – Belvedere Mykonos Hotel

15:10 – 16:00

Πάνελ: Moderator: Βίκυ Πουλιού – Belvedere Mykonos Hotel, Speakers: Αιμίλιος Μαυρομιχάλης – Nekya, Στράτος Μπότης – Guestflip

16:00 – 16:30
Σύγχρονες τάσεις και καλές Πρακτικές στο Tripadvisor
Μάριος Κουνέλης – Fullybooked

16:30 – 17:00

Σύγχρονες τάσεις και καλές Πρακτικές στο Facebook & στο Instagram
Αλέξανδρος Γκούμας – Digi Loft

17:00 – 17:30

Σύγχρονες τάσεις και καλές Πρακτικές στο Google My Business
Γιάννης Μπανάσης – Banasis

17:30 – 18.00

Online Reviews: εφιάλτης ή ευκαιρία για αύξηση Εσόδων
Στράτος Μπότης – Guestflip

 

ΚΥΡΙΑΚΗ 10 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 

Digital Εργαλεία & Μηχανοργάνωση ξενοδοχείων

11:20 – 11:30

Εισαγωγή στο θέμα
Γιάννης Δεληγιαννάκης – Information technology consultants

11:30 – 12:30

Πάνελ: Moderator: Γιάννης Δεληγιαννάκης – Information technology consultants, Speakers: Λάμπρος Λαμπριανάκης – Hit Hospitality, Σταύρος Χαμπάκης – Technology Solutions

12:30 – 13:00

Βελτιστοποίηση Απόδοσης της Ιστοσελίδας για την αύξηση των εσόδων χωρίς κόστος
Δημήτρης Φαϊτας – Filox

13:00 – 13:30

H Μηχανογράφηση του σύγχρονου Ξενοδοχείου
Λάμπρος Λαμπριανάκης – Hit Hospitality

13:30 – 14:00

Από τα Apps στα Chatbots
Σταύρος Χαμπάκης – Technology Solutions

14:00 – 14:30

Αξιοποιώντας το Δωρεάν WiFi για Direct Digital Marketing & για υψηλότερες αξιολογήσεις στις πλατφόρμες αξιολόγησης
Κωνσταντίνος Νιργιαννάκης – Blue Technologies – Norma Telecom AE

14:30 – 15:00

Key note speach: Η ενέργεια ως εργαλείο αναβάθμισης του ξενοδοχείου σας
Θωμάς Φιλίππου – Protergia

 

Hotel & Reservation Management

15:00 – 15:10

Εισαγωγή στο θέμα
Βίκη Βαμιεδάκη – CV Communications

15:10 – 15:30

Γιατί σας συμφέρει να δώσετε το Management του ξενοδοχείου σας;
Eλένη Τζάνου – Hotel Brain

15:30 – 16:00

Management Μικρών Boutique Ξενοδοχείων
Γιώργος Γραφάκος – Αqua Vista

16:00 – 16:30

Management & Marketing για Βίλες
Βασίλης Λαπαναϊτης – Square Lime

 

ΔΕΥΤΕΡΑ 11 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ

H Σύγχρονη Ψηφιακή Παρουσία του Ξενοδοχείου

11:20 – 11:30

Εισαγωγή στο θέμα
Παναγιώτης Παπαχατζής – Digital Strategist

11:30 – 12:30

Συζήτηση Πάνελ
Moderator: Παναγιώτης Παπαχατζής – Digital Strategist, Speakers: Αλέξανδρος Δαμίγος – Marinet, Χρήστος Μπιτζής – Nelios, Ανθούλα Γιολδάση – City Contact

12:30 – 13:00

Σύγχρονο Design & Αρχιτεκτονική του Ξενοδοχειακού Website
Γιάννης Κουτσόπουλος – ABOUTHOTELIER.COM

13:00 – 13:30

Αυτοματοποιημένο Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου & Προβολής Τιμών
Αλέξανδρος Δαμίγος – MARINET – COSMORES

13:30 – 14:00

Πως θα γράψετε σωστά την ιστορία του ξενοδοχείου σας
Federico Santos – Ink Desig 

14:00 – 14:30

Φωτογραφίες & Βίντεο: Σωστές πρακτικές και κόστη
Ανδρέας Σφυρίδης – Hospitality Photography 

14:30 – 15:00

Διαδικτυακές εξελίξεις στο ξενοδοχειακό προϊόν μέσα από τα εργαλεία της Google
Απόστολος Παραδέλλης – Google

15:00 – 15:30

Πώς να διαβάζετε τα Analytics του site και να τα αξιοποιείτε σωστά
Χρίστος Μπίτζης – Nelios

 

Τα Εστιατόρια στη Ψηφιακή εποχή

15:30 – 15:40

Εισαγωγή στο θέμα
Bίκη Bαμιεδάκη / CV com

15:40 – 16:00

Τα βασικά Digital εργαλεία για το εστιατόριο
Σταύρος Κοντακτσής – Giraffes in the kitchen

16:00 – 16:30

Μηχανοργάνωση Εστιατορίων
Roberto Scotton – Witec

16:30 – 17:00

Πως τα Social Media φέρνουν κρατήσεις στο εστιατόριό σας
Τζίνα Δραγώνα – YES POSITIVE COMMUNICATION

17:00 – 17:30

Διαχείριση Κριτικών στο Tripadvisor
Δημήτρης Σταθόπουλος – FnL GUIDE 

διαβάστε ακόμα

Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο
Δωρεά του IKOS Olivia για τους Αγώνες Ποδηλασίας στον Πολύγυρο
Προβολή του Δήμου Αριστοτέλη και της Χαλκιδικής στη Γαλλία
Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη