Xenia 2018 | Ξενοδοχεία: H μεγάλη πρόκληση των απευθείας κρατήσεων

24-11-18 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Σε εποχή προοδευτικής μετάβασης όσον αφορά το ψηφιακό μαρκετινγκ βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία, με αυξανόμενο αριθμό ξενοδοχειακών μονάδων να αντιλαμβάνονται τα οφέλη του στρατηγικού σχεδιασμού για προσέλκυση κρατήσεων στο διαδίκτυο αξιοποιώντας όλα τα ψηφιακά κανάλια.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Xenia News.

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Πιερία – Ανάδειξη του Ολύμπου και του ορεινού τουρισμού
Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια