Xenia 2018 | Ξενοδοχεία: H μεγάλη πρόκληση των απευθείας κρατήσεων

24-11-18 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Σε εποχή προοδευτικής μετάβασης όσον αφορά το ψηφιακό μαρκετινγκ βρίσκονται τα ελληνικά ξενοδοχεία, με αυξανόμενο αριθμό ξενοδοχειακών μονάδων να αντιλαμβάνονται τα οφέλη του στρατηγικού σχεδιασμού για προσέλκυση κρατήσεων στο διαδίκτυο αξιοποιώντας όλα τα ψηφιακά κανάλια.

Διαβάστε τη συνέχεια στο Xenia News.

διαβάστε ακόμα

Πράσινο φως στην πρόταση της ΤΕΜΕΣ για ίδρυση Διεθνούς Σχολής Τουρισμού και Γαστρονομίας στην Καλαμάτα
Δύο Ελληνικές παραλίες στις 50 καλύτερες στον κόσμο για το 2024 – 7 κορυφαίες στην Ευρώπη
Η τηλεργασία «απειλεί» καντίνες και κυλικεία
Σε ψηφιακή αποτύπωση το «Πολιτιστικό Καλεντάρι Πιερίας»
BTW | Επιπτώσεις στη γερμανική οικονομία από την αύξηση του αεροπορικού φόρου
Ponant: Κρουαζιέρες στα Ελληνικά νησιά με αναχώρηση από Αθήνα
19,5 εκατ. θέσεις, που καλύπτουν 47 χώρες, διαθέτει το 2024 η AEGEAN
Γερμανικός Τύπος | Ελλάδα: Εξαήμερο κατά των ελλείψεων εξειδικευμένου δυναμικού;
Τουρκικός τουρισμός | +13,2% οι αφίξεις, +5,4% τα έσοδα το α' τρίμηνο
FootGolf με τη συμμετοχή των Euro 2004 Legends στο Porto Carras Pro-Am Aegean Mini Tour