WTM 2018 | Πώς προωθείται ο τουρισμός στα social media

07-11-18 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Τα social media βρέθηκαν στην ατζέντα συζητήσεων της έκθεσης WTM 2018.

Η επικεφαλής Instagram και Facebook της Head of Travel, Neasa Bannon, παρουσίασε αναλυτικές πληροφορίες για το κοινό του Instagram, το οποίο, όπως είπε, είναι παθιασμένο, ανοικτό να ανακαλύψει νέους προορισμούς και έτοιμο να χρησιμοποιήσει τις ιστορίες του Instagram ακόμα περισσότερο το 2019 καθώς συνεχίζεται η τάση για ταξίδια περιπέτειας.

Δείτε το βίντεο...

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι