WTM 2018 | Πώς προωθείται ο τουρισμός στα social media

07-11-18 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Τα social media βρέθηκαν στην ατζέντα συζητήσεων της έκθεσης WTM 2018.

Η επικεφαλής Instagram και Facebook της Head of Travel, Neasa Bannon, παρουσίασε αναλυτικές πληροφορίες για το κοινό του Instagram, το οποίο, όπως είπε, είναι παθιασμένο, ανοικτό να ανακαλύψει νέους προορισμούς και έτοιμο να χρησιμοποιήσει τις ιστορίες του Instagram ακόμα περισσότερο το 2019 καθώς συνεχίζεται η τάση για ταξίδια περιπέτειας.

Δείτε το βίντεο...

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Πιερία – Ανάδειξη του Ολύμπου και του ορεινού τουρισμού
Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια