Τρόποι για την αύξηση των πωλήσεων σε ταξιδιώτες που ανήκουν στην κοινότητα LGBT θα είναι το αντικείμενο εκπαιδευτικής εκδήλωσης (LGBT Masterclass) που θα διεξαχθεί στην έκθεση WTM του Λονδίνου.
Η κοινότητα LGBT αντιπροσωπεύει ετήσιες ταξιδιωτικές δαπάνες ύψους 211 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα του μακροχρόνιου συνεργάτη της WTM και σπεσιαλίστα στα ταξίδια των γκέι, Out Now, με τίτλο LGBT2030.
Στην εκδήλωση θα μιλήσουν ηγετικές προσωπικότητες από την ταξιδιωτική βιομηχανία, θα παρουσιασθούν case study καλύτερων πρακτικών και θα γίνουν γνωστά τα πορίσματα της πιο πρόσφατης έρευνας LGBT2030, οδηγώντας σε συμπεράσματα για την προσέλκυση της αγοράς αυτής το 2019.
Η έρευνα αποκαλύπτει τα εξής στοιχεία...
-Πώς πλατφόρμες όπως η AirBnB και η TripAdvisor επηρεάζουν την ξενοδοχειακή αγορά
-Ποιά αξιοθέατα/ εκδηλώσεις έχουν την ικανότητα να προσελκύουν ταξιδιώτες σε έναν συγκεκριμένο προορισμό
-Πώς οι πάροχοι μπορούν να εκπαιδεύουν τις ομάδες τους ώστε να προσφέρουν ποιοτικές υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της κοινότητας ταξιδιωτών LGBT, και ποιά αντικείμενα εκπαίδευσης έχουν τον θετικότερο αντίκτυπο στην εξυπηρέτηση πελατών και στις πωλήσεις
-Ποιοί προορισμοί είναι δημοφιλέστεροι στην κοινότητα LGBT και γιατί
-Τα τελευταία στοιχεία για τις ετήσιες δαπάνες της κοινότητας LGBT σε ταξίδια
Στο πάνελ συζητήσεων θα συμμετέχει και ο αναπληρωτής διευθυντής της Switzerland Tourism, Urs Eberhard και ο Global Brand Curator της Emerald Waterways, David Winterton.
Θα συζητηθούν οι κυριότερες τάσεις, πώς η αγορά εξελίσσεται, ποιοί παράγοντες θα τη διαμορφώσουν το 2019 (εκπαίδευση, προορισμοί, προτιμήσεις αναψυχής, τουριστικά γραφεία, ΟΤΑ, κρουαζιέρες κτλ).
Θα εξετασθεί ακόμα πώς η Generation Z επαναπροσδιορίζει ήδη τρόπους με τους οποίους η τουριστική βιομηχανία χρειάζεται να προσεγγίζει την κοινότητα LGBT καθώς και τι σημαίνει ο όρος «LGBT+» και πώς η κατανόηση της ταυτότητας του φύλου και των σεξουαλικών προτιμήσεων τείνουν όλο και περισσότερο να αφήνουν το αποτύπωμά τους στην ταξιδιωτική βιομηχανία.