Istan-gramma-bul: Η Τουρκία χορηγός ψηφιακών εκδηλώσεων στην WTM

11-10-18 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Δυο μεγάλες ψηφιακές εκδηλώσεις της εφετινής έκθεσης WTM του Λονδίνου σπονσοράρει το τουρκικό υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, στο πλαίσιο της στρατηγικής του υπουργείου για μεγαλύτερη έμφαση στα social media σε επίπεδο τουριστικής προβολής.

Το υπουργείο είναι σπόνσορας των Speed Networking της WTM Digital Influencers και Best Digital Influencer Award κατά την πρώτη απονομή των International Travel & Tourism Awards (ITTAs).

Το εφετινό Digital Influencers’ Speed Networking, το οποίο προηγουμένως αποκαλούνταν Bloggers’ Speed Networking, θα είναι το μεγαλύτερο όλων των εποχών. Θα έχει διάρκεια 90 λεπτών και θα διεξαχθεί την Τετάρτη, 7 Νοεμβρίου στις 9 πμ. στο χώρο Global Stage Networking Area (AS1000).

Θα το παρακολουθήσουν 120 προσωπικότητες επιρροής από την ψηφιακή βιομηχανία οι οποίοι θα έχουν συναντήσεις με εκθέτες που ενδιαφέρονται να αυξήσουν την προβολή τους στα social media. Φέτος, θα δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στο Youtube και το Instagram.

Η Τουρκία θα αναδείξει αξιοθέατα από ασιατικούς και ευρωπαϊκούς πολιτισμούς τα οποία διαθέτει αλλά και τη γαστρονομία της, στοιχεία που την καθιστούν ιδανικό προορισμό για φωτογραφίες στο Instagram.

Στη δεύτερη εκδήλωση για την απονομή του βραβείου Digital Influencer, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Tobacco Dock την Τρίτη, 6 Νοεμβρίου, θα αναδειχθούν οι επιτυχείς προσπάθειες των εθνικών, τοπικών και αστικών επιτροπών αλλά και εταιριών του ιδιωτικού τομέα και μεμονωμένων ατόμων.

Τα social media είναι ένα από τα βασικά εργαλεία τουριστικής προώθησης της Τουρκίας, δήλωσε ο διευθυντής του γραφείου Πολιτισμού και Τουρισμού της Τουρκίας στο Λονδίνο, Volkan Akgul, τονίζοντας οτι αποτελεί έναν από τους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο που χρησιμοποιεί τις πλατφόμες κοινωνικής δικτύωσης αποτελεσματικά ώστε να εμπνεύσει, να εκπαιδεύσει και να προσελκύσει ταξιδιώτες.

Η καμπάνια της Τουρκίας στα social media αποκαλείται «Turkey Home», με πολλά σλογκαν να δίνουν έμφαση στη χώρα ως την πατρίδα του καφέ, του μπακλαβά, του τσαγιού και των πολιτισμών. 

Στόχος του υπουργείου, σύμφωνα με τον κ. Akgul, είναι οι συνέργειες με εταιρίες και άτομα με επιρροή στο διαδίκτυο, προκειμένου να δημιουργηθεί περιεχόμενο για την Τουρκία. Τοποθετούμε τα κοινωνικά και ψηφιακά κανάλια στο επίκεντρο της καμπάνιας μας, προκειμένου να προσεγγίσουμε τους σωστούς ταξιδιώτες τη σωστή στιγμή, στο κατάλληλο μέρος και με το σωστό μήνυμα, είπε.

διαβάστε ακόμα

Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή
Η Ολυμπιακή Φλόγα από την Ελλάδα στη Γαλλία