Μια μοναδική πρόκληση κατά την οποία ομάδες θα ανταγωνίζονται μεταξύ τους στην εξεύρεση λύσης για τον υπερτουρισμό στους δημοφιλείς προορισμούς της Ευρώπης θα περιλαμβάνει η εφετινή έκθεση WTM του Λονδίνου.
Η πρόκληση διοργανώνεται στις 7 Νοεμβρίου από την The Digital Tourism Think Tank (DTTT) και θα είναι ολοήμερη.
Σε συνεργασία με τον οργανισμό I amamsterdam, η πρόκληση θα απαιτεί από τις ομάδες, που θα αποτελούνται από start-up, κοινότητες τεχνολογίας και κέντρα καινοτομίας αλλά και προορισμούς, εκπροσώπους της βιομηχανίας και της ακαδημαϊκής κοινότητας, να επιλύσουν το φαινόμενο του υπερ-τουρισμού στους προορισμούς.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να δηλώσουν συμμετοχή συμπληρώνοντας σχετική αίτηση στην οποία θα εξηγουν γιατί τους απασχολεί η συγκεκριμένη θεματική.
Στη συνέχεια θα οργανωθούν σε ομάδες, πριν την έναρξη της πρόκλησης, ώστε να γίνουν οι κατάλληλες προετοιμασίες και έρευνα.
Την ημέρα της πρόκλησης, πριν ξεκινήσουν οι διαδικασίες διερεύνησης λύσεων, οι ομάδες θα παρακολουθησουν case study από το Άμστερνταμ και στη συνέχεια θα κληθουν να βρουν τρόπους με τους οποίους θα μπορούσε να ξεπεραστεί η πρόκληση του υπερ-τουρισμού αλλά και τρόπους ευρύτερης κατανομής της αξίας του τουρισμού.
Πρόκειται για μια ευκαιρία που δίνεται για πρώτη φορά στα φωτεινότερα μυαλά της βιομηχανίας, τονίζει ο ιδρυτής της DTTT, Nick Hall.
Η ομάδα που θα κερδίσει θα έχει την ευκαιρία να προωθήσει τις ιδέες της στο #DTTT Global 2018 στο Ελσίνκι, να λάβει μέρος στο Slush 2018, το κορυφαίο γεγονός στον κόσμο για τις start-up, και να προωθήσουν τις πρωτότυπες ιδέες τους στους προορισμούς με υπερ-τουρισμό.
Η πρόκληση κατανέμεται σε 5 επιμέρους στάδια με συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο επίλυσης, που είναι τα ακόλουθα...
-Οι ομάδες χρησιμοποιούν την ενσυναίσθηση για να κατανοήσουν την πρόκληση - οι κύριοι σύμβουλοι και οι ηγέτες της βιομηχανίας κατευθύνουν τις ομάδες στην πρόκληση, παρουσιάζοντας την οπτική τους και ξεπερνώντας τα αρχικά προβλήματα.
-Οι ομάδες αρχίζουν να περιορίζουν, να οργανώνουν και να καθορίζουν με σαφήνεια τις ανάγκες - Οι ομάδες κατηγοριοποιούν τα προβλήματα σε ομάδες και διερευνούν σε βάθος δεδομένα και γνώσεις που συγκεντρώνονται από τις συναντήσεις εμπειρογνωμόνων.
-Οι ομάδες παρουσιάζουν ιδέες σχετικά με πιθανές λύσεις - Με τις εκτεταμένες γνώσεις που συγκεντρώθηκαν στις πρωινές συνεδρίες, οι ομάδες συγκεντρώνουν όλες τις ιδέες, αποφασίζοντας ποιές θα προχωρήσουν.
-Παρουσίαση μιας ιδέας και ανάπτυξη αρχικών πρωτότυπων ιδεών - Οι ομάδες επιλέγουν μια ιδέα την οποία αναπτύσσουν και δείχνουν πώς το ελάχιστο βιώσιμο προϊόν θα λειτουργούσε εάν κέρδιζε.
-Παρουσίαση προβλέψεων λύσεων σε μια ομάδα κριτών στο Global Stage προς ψηφοφορία - Κάθε ομάδα έχει επτά λεπτά για να προωθήσει την ιδέα της ενώπιον της κριτικής επιτροπής.
Η υποβολή αιτήσεων συμμετοχής γίνεται έως και τις 24 Οκτωβρίου.