Οι πωλήσεις των ξενοδοχείων στο επίκεντρο του επόμενου 100% Hotel Show

19-09-18 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Το νέο section "Digital & Sales" του 100% Hotel Show, φιλοξενεί ακόμη περισσότερες εταιρείες που ασχολούνται με την αύξηση των ξενοδοχειακών πωλήσεων, τόσο από νέες κρατήσεις όσο και από την ενίσχυση των εσωτερικών πωλήσεων.

Καθώς οι πωλήσεις των ξενοδοχείων αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που καλούνται να λύσουν οι σύγχρονοι ξενοδόχοι, το 100% Hotel Show αναπτύσσει το νέο section "Digital & Sales", φιλοξενώντας εταιρείες που δίνουν λύσεις στο συγκεκριμένο τομέα. Το νέο αυτό κομμάτι της έκθεσης αποτελεί εξέλιξη του Digital Section που είχε παρουσιαστεί στις προηγούμενες διοργανώσεις, αφού συγκεντρώνει ολοένα και περισσότερα εξειδικευμένα brands που βοηθούν άμεσα ή έμμεσα τις πωλήσεις.

Στην κορυφή των πωλήσεων βρίσκονται, ασφαλώς, τα booking engines των ξενοδοχείων, με τα οποία οι ξενοδόχοι επιτυγχάνουν αύξηση του συνολικού τους revenue, μέσω των άμεσων κρατήσεων. Μία από τις πλέον εξειδικευμένες εταιρείες στον τομέα αυτό, η WebHotelier, πρωταγωνιστεί στο φετινό "Digital & Sales" section, με μια παρουσία που στόχο θα έχει να δώσει πρακτικές κατευθύνσεις στους ξενοδόχους που θα την επισκεφτούν. Η συμμετοχή της WebHotelier στο 100% Hotel Show θα συμπληρωθεί και με μια συνεργασία —έκπληξη στο Workshop Stage του 100% Hotel Show. Η εν λόγω συνεργασία, που θα αφορά τόσο Ξενοδόχους όσο και Villa Owners, θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες.

Από ένα, όμως, ολοκληρωμένο section πωλήσεων, δεν θα μπορούσαν να λείπουν και εταιρείες που ενισχύουν τις εσωτερικές πωλήσεις των ξενοδοχείων — όπως, για παράδειγμα τις πωλήσεις των εστιατορίων, που αποτελούν σημαντική πηγή εσόδων για κάθε κατάλυμα. Η εταιρεία Butterfly Stories συμμετέχει για πρώτη φορά στην έκθεση, δίνοντας συμβουλευτική σχετικά με το πώς μπορούν οι ξενοδόχοι να αυξήσουν τις πωλήσεις των εστιατορίων τους και να ενισχύσουν τη συνολική τους κερδοφορία. Στην ίδια κατεύθυνση, ιδιαίτερα σημαντική θεωρείται και η συμμετοχή εταιρειών management, όπως η HIP Hospitality και η KIHLI, οι οποίες θα παρουσιάσουν λύσεις εξοικονόμησης μέσω σωστής διοίκησης και οργάνωσης.

Τέλος, καθώς το δυναμικό branding παίζει σημαντικό ρόλο στις πωλήσεις των ξενοδοχείων, εταιρείες όπως η Mosaik θα παρουσιάσουν τις νέες τάσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, ενώ το Destsetters θα λανσάρει για πρώτη φορά την υπηρεσία του Strategic Hotel Concept Development, που δημιουργεί ανταγωνιστικά ξενοδοχεία εκ προδιαγραφής.

Το 100% Hotel Show θα πραγματοποιηθεί στις 16-19 Νοεμβρίου 2018, στο MEC Παιανίας.

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Πιερία – Ανάδειξη του Ολύμπου και του ορεινού τουρισμού
Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια