SWOT: Φόρουμ με επίκεντρο τα Boutique Hotels & Villas της Ελλάδας

21-03-18 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε εχθές το 2o Boutique Hotels & Villas Forum, που διοργάνωσε η SWOT | Hospitality Management Company, στο Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, με τη συμμετοχή 31 ξενοδοχειακών εταιρειών, που εκπροσωπούσαν περισσότερα από 100 καταλύματα σε 22 προορισμούς της Ελλάδος, συναντώντας 127 εκπροσώπους ταξιδιωτικών γραφείων από όλη την Ελλάδα και ένα σημαντικό αριθμό προμηθευτών για άμεση συνεργασία. Είναι χαρακτηριστικό, ότι μέσα σε 4 ώρες πραγματοποιήθηκαν σχεδόν 900 συναντήσεις συνολικά με εξαιρετικά αποτελέσματα.

Την έναρξη των εργασιών χαιρέτησαν ο Πρόεδρος του ΕΟΤ κος. Χαράλαμπος Καρίμαλης, όπου εξήρε την πρωτοβουλία και τις ενέργειες της SWOT για ανάπτυξη των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων, ενώ έκανε ιδιαίτερη μνεία στα Boutique Hotels και στις διαδικασίες που ολοκλήρωσε ο οργανισμός για την παροχή επίσημων πιστοποιήσεων, καθώς και ο Γενικός Διευθυντής του ΣΕΤΕ, κος. Γιώργος Αμβράζης, ο οποίος αναφέρθηκε στον σημαντικό ρόλο που παίζει η αγορά των boutique καταλυμάτων για την υλοποίηση των στόχων του Οδικού Χάρτη ο οποίος αποτελεί μια ολοκληρωμένη ταξιδιωτική εμπειρία, η οποία είναι σχεδιασμένη από το Α έως το Ω και ανεβάζει τη μέση δαπάνη διαμονής στα επίπεδα που χρειάζεται η χώρα.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της SWOT κος. Γιώργος Κωνσταντινίδης, δίνοντας το στίγμα του Forum, ανακοίνωσε την ανάπτυξη των εργασιών και της διοργάνωσης για το 2019, μέσα από τη συμμετοχή περισσότερων καταλυμάτων και πολλαπλασιασμού των επισκεπτών με συμμετοχές από τη διεθνή αγορά.

H ημερίδα ολοκληρώθηκε με μία σειρά σεμιναρίων, από τους πρωταγωνιστές της αγοράς σήμερα, με σύγχρονους τρόπους λειτουργίας και ανάπτυξης πωλήσεων για Βoutique Ηotels & Villas.

Το 3ο Boutique Hotels & Villas Forum, θα πραγματοποιηθεί στις 18 Μαρτίου 2019 στην Αθήνα.

H SWOT είναι εταιρεία Ανάπτυξης Πωλήσεων / Marketing και Συμβουλευτικής Οργάνωσης & Διαχείρισης Φιλοξενίας, σε όλη την Ελλάδα. 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι