Τουρισμός πολυτελείας: Όλες οι τελευταίες τάσεις και προκλήσεις στην ΙΤΒ

06-02-18 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης καταγράφει η παγκόσμια αγορά ταξιδίων πολυτελείας, με την έκθεσης της ΙΤΒ για τις Παγκόσμιες Ταξιδιωτικές Τάσεις για το 2017/2018 να υπολογίζει το μερίδιό της στο 7% της παγκόσμιας ταξιδιωτικής αγοράς, με διψήφια ετήσια αύξηση.

Η έκρηξη στα πολυτελή ταξίδια συνοδεύεται από αλλαγές στην αντίληψη των ταξιδιωτών για αυτά. Η αφθονία δεν ορίζεται πλέον από τη λάμψη και την επίδειξη πλούτου, καθώς νέες μορφές πολυτέλειας που δεν αφορούν τα υλικά αγαθά αντικαθιστούν την αίσθηση του στάτους στις πολυτελείς διακοπές και στο πρώτο πλάνο μπαίνουν αξίες όπως η ανακάλυψη του εαυτού, οι προσωπικές εμπειρίες, η αυθεντικότητα και ο χρόνος.

Οι προκλήσεις αυτές, καθώς και οι νέες δυνατότητες στα πολυτελή ταξίδια είναι ένα από τα σημαντικότερα θέματα που θα απασχολήσουν τη βιομηχανία στην έκθεση ΙΤΒ του Βερολίνου, που θα διεξαχθεί από τις 7 έως τις 11 Μαρτίου του 2018.

Στο νέο Loop Lounge @ ITB, που συνδιοργανώνεται με την Loop, η έκθεση έχει δημιουργήσει μια νέα πλατφόρμα για δικτύωση σε ένα εξειδικευμένο περιβάλλον με επιλεγμένες ομάδες επισκεπτών. 

Την Πέμπτη, θα πραγματοποιηθεί η πρώτη ITB Luxury Late Night προσφέροντας ευκαιρίες για δημιουργία επαφών στο νέο μπουτίκ ξενοδοχείο Orania.Berlin, όπου οι εκθέτες θα συναντήσουν κορυφαίους αγοραστές από την παγκόσμια βιομηχανία τουρισμού πολυτελείας. Οι συμμετοχές γίνονται αποκλειστικά με πρόσκληση.

Επιπλέον, ειδικοί από όλο τον κόσμο θα μιλήσουν κατά την ITB Berlin Convention για τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς πολυτελών ταξιδίων. Στις 7 Μαρτίου, κατά την ITB Future Day, σε 2 συνεδρίες θα διερευνηθούν τα πολυτελή ταξίδια. 

Η CEO της μεγαλύτερης κινεζικής ταξιδιωτικής πλατφόρμας Ctrip.com, Jane Jie Sun, θα μιλήσει για την πύλη για την παγκόσμια ειρήνη και ευημερία. Η κ. Sun θα επισημάνει ότι νέα αποστολή των τουρ οπερέιτορ είναι να διευκολύνουν τα ταξίδια και να μετατρέψουν τους τουρίστες σε πρεσβευτές της πολιτιστικής τους ταυτότητας.

Κατά την ITB Marketing & Distribution Day, στις 8 Μαρτίου, θα συζητηθεί η νέα τάση για «διακριτική πολυτέλεια» στα ταξίδια.

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Πιερία – Ανάδειξη του Ολύμπου και του ορεινού τουρισμού
Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια