Xenia Digi Hotel: Έμφαση στην ψηφιακή στρατηγική

27-11-17 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Πλήθος κόσμου συνέρρευσε στο stage του Xenia Digi Hotel και την Κυριακή, δεύτερη μέρα της Xenia 2017, με κορυφαίους ειδικούς να μυούν τους επαγγελματίες επισκέπτες στα μυστικά της ψηφιακής στρατηγικής. 

Πολύ μεγάλο ενδιαφέρον έδειξαν οι επαγγελματίες επισκέπτες για το Digi Hotel και τη δεύτερη μέρα της έκθεσης. Η θεματική ενότητα της δεύτερης ημέρας αφορούσε την ψηφιακή στρατηγική και την επιρροή της στη λήψη αποφάσεων για την αύξηση των πωλήσεων και την επιλογή για τη διανομή στα διαφορετικά κανάλια πώλησης. Το πάνελ των ομιλητών απαρτιζόταν από τον Βίκτωρα Μάτσα (Web Hotelier), Federico Santos Guvial (Hotel Brain) και Δημήτρη Σερίφη (Hotel Nelios) που ανέπτυξαν όλες τις πλευρές του κρίσιμου αυτού θέματος. Εξαιρετική σημασία είχε η παρέμβαση και των εκπροσώπων δύο από τα διασημότερα κανάλια πωλήσεων (Trivago, Expedia) που ανέπτυξαν τη δική τους θέση.

Σαν βέλτιστη πρακτική εφαρμογή των ανωτέρω παρουσιάστηκαν τα case studies του ξενοδοχείου Galaxy σαν City Hotel, στο Ηράκλειο Κρήτης και του Kipriotis Village, Resort Hotel στην Κω.

Innovative Start Ups

Στη συνέχεια, εξαιρετικό ενδιαφέρον είχε για τους παρευρισκόμενους η παρουσίαση –για πρώτη φορά στην Ελλάδα- τεσσάρων καινοτόμων start ups και applications για τα ξενοδοχεία! Η Νίκη Σμυρνή (Τravel Gem) παρουσίασε τον ιδανικό virtual concierge για το σύγχρονο ταξιδιώτη. Ο Γιώργος Φάσσας (Quotelier) παρουσίασε την έξυπνη εφαρμογή για τη διαχείριση απευθείας κρατήσεων, ο Νίκος Αναγνώστου (Discoverroom.com) επικεντρώθηκε στα εργαλεία που έχει στα χέρια του ένα μικρό ή μεσαίο ξενοδοχείο, η Κατερίνα Σαντίκου (Workathlon) παρουσίασε λύσεις HR, ενώ τέλος, ο Ανδρέας Γιαννακανάκης (ΗPE Aruba) έκλεψε την παράσταση με το βίντεο για τις ψηφιακές λύσεις για τους ταξιδιώτες του μέλλοντος.

Καθημερινές παρουσιάσεις με την υπογραφή κορυφαίων Ελλήνων ειδικών

Το πρόγραµµα του Xenia Digi Hotel εξελίσσεται καθηµερινά για επτά ώρες, σε ειδικά διαµορφωµένο stage στο Hall 2. Στόχος της εκδήλωσης, να βοηθήσει το σύγχρονο Έλληνα ξενοδόχο να “ανέβει” στο όχηµα της ψηφιακής επανάστασης, ώστε να βελτιώσει, να µεγιστοποιήσει και να πετύχει αύξηση της κερδοφορίας τους.

Στο Xenia Digi Hotel: Μύθοι & αλήθειες για το digital marketing, τη σημαντικότερη εκδήλωση για τις ψηφιακές τεχνολογίες στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, στην ενότητα με τίτλο "Hotel Promotion and Advertising", τη Δευτέρα, 27 Νοεμβρίου, στις 14.30, θα μιλήσει ο διευθύνων σύμβουλος της City Contact και εκδότης του Tornos News, κ. Γιάννης Γιαννακάκης, ο οποίος θα συμμετάσχει στη συνέχεια σε πάνελ ειδικών για να συζητήσουν τη συγκεκριμένη θεματική.

Το Digi Hotel αναμένεται να δώσει το στίγμα, να αποκαλύψει τις παγκόσμιες τάσεις, να εκπαιδεύσει και να απαντήσει στον Έλληνα ξενοδόχο, όλα εκείνα που πρέπει να γνωρίζει για τον ψηφιακό κόσμο.Το πρόγραμμα της εκδήλωσης, που θα εξελίσσεται καθημερινά για επτά ώρες, στο ειδικά διαμορφωμένο stage στο Hall 2, σχεδιάζει μια εξαιρετική επιτροπή, που αποτελείται από τους Έλληνες γκουρού στους τομείς των ψηφιακών τεχνολογιών και της ξενοδοχίας.Με συνεχείς επαφές και συναντήσεις, η επιτροπή μελέτησε, προγραμμάτισε και έθεσε επί χάρτου όλα όσα απασχολούν σήμερα τον σύγχρονο Έλληνα ξενοδόχο, αλλά και εκείνους που θέλουν να ανέβουν στο όχημα της ψηφιακής επανάστασης στον κλάδο, για να βελτιώσουν, να μεγιστοποιήσουν και τελικά να πετύχουν αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας τους.Σε κάθε θεματική ενότητα θα ξεκινά με ένα πάνελ «προβληματισμού» όπου θα αναλύεται με κάθε λεπτομέρεια το θέμα και στη συνέχεια οι παρουσιάσεις θα δίνουν τη λύση σε κάθε ενότητα.

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Πιερία – Ανάδειξη του Ολύμπου και του ορεινού τουρισμού
Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια