Άνοιξε η Xenia με σημαντικούς ομιλητές στις παράλληλες εκδηλώσεις

25-11-17 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Άνοιξε η έκθεση Xenia με πλήθος παράλληλων εκδηλώσεων, που ενδιαφέρουν τους επαγγελματίες του τουρισμού. Το Tornos News είναι χορηγός επικοινωνίας.

Η έκθεση Xenia έσπασε όλα τα ρεκόρ, προσελκύοντας συνολικά 500 εκθέτες που εκτείνονται σε 45.000 τ.μ.. Οι σημαντικότερες επιχειρήσεις της κατασκευαστικής και προμηθευτικής αγοράς  βρίσκονται εκεί, όπως και όλοι οι θεσμικοί φορείς του κλάδου που από την πρώτη στιγμή στήριξαν την έκθεση - σύμβολο. Επιπρόσθετα, κορυφαίοι Έλληνες και ξένοι ομιλητές θα συμμετέχουν στις παράλληλες εκδηλώσεις της έκθεσης με παρουσιάσεις, case studies και master classes, συνολικής διάρκειας 110 ωρών. 

Tα εγκαίνια της έκθεση έγιναν πριν από λίγο από την υπουργό Τουρισμού Έλενα Κουντουρά. Τόνισε ότι η έκθεση  με την πολυετή εμπειρία και την τεχνογνωσία της, φέρνει κοντά την ελληνική ξενοδοχειακή αγορά για τη δικτύωση και νέες συνεργασίες με τους επαγγελματίες πολλών άλλων κλάδων και δραστηριοτήτων της ελληνικής αγοράς.

 Ο τουρισμός, ανέφερε, αποτελεί κινητήρια δύναμη για την οικονομία και την ανάπτυξη και συμβάλλει στην παραγωγικήανασυγκρότηση της χώρας.

 « Το υπουργείο Τουρισμού, ο ΕΟΤ και εγώ προσωπικά στηρίζουμε αυτήν την προσπάθεια που ενισχύει τις συνεργασίες ανάμεσα σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις από διαφορετικούς κλάδους, με στόχο την ποιότητα, την καινοτομία, την παροχή υψηλού επιπέδου προϊόντων και υπηρεσιών στον τομέα της ελληνικής φιλοξενίας».

Στο Xenia Digi Hotel: Μύθοι & αλήθειες για το digital marketing, τη σημαντικότερη εκδήλωση για τις ψηφιακές τεχνολογίες στην ξενοδοχειακή βιομηχανία, στην ενότητα με τίτλο "Hotel Promotion and Advertising", τη Δευτέρα, 27 Νοεμβρίου, στις 14.30, πρόκειται να μιλήσει ο διευθύνων σύμβουλος της City Contact και εκδότης του Tornos News, κ. Γιάννης Γιαννακάκης, ο οποίος θα συμμετάσχει στη συνέχεια σε πάνελ ειδικών για να συζητήσουν τη συγκεκριμένη θεματική.

Το Digi Hotel αναμένεται να δώσει το στίγμα, να αποκαλύψει τις παγκόσμιες τάσεις, να εκπαιδεύσει και να απαντήσει στον Έλληνα ξενοδόχο, όλα εκείνα που πρέπει να γνωρίζει για τον ψηφιακό κόσμο.

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης, που θα εξελίσσεται καθημερινά για επτά ώρες, στο ειδικά διαμορφωμένο stage στο Hall 2, σχεδιάζει μια εξαιρετική επιτροπή, που αποτελείται από τους Έλληνες γκουρού στους τομείς των ψηφιακών τεχνολογιών και της ξενοδοχίας.

Με συνεχείς επαφές και συναντήσεις, η επιτροπή μελέτησε, προγραμμάτισε και έθεσε επί χάρτου όλα όσα απασχολούν σήμερα τον σύγχρονο Έλληνα ξενοδόχο, αλλά και εκείνους που θέλουν να ανέβουν στο όχημα της ψηφιακής επανάστασης στον κλάδο, για να βελτιώσουν, να μεγιστοποιήσουν και τελικά να πετύχουν αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας τους.

Σε κάθε θεματική ενότητα θα ξεκινά με ένα πάνελ «προβληματισμού» όπου θα αναλύεται με κάθε λεπτομέρεια το θέμα και στη συνέχεια οι παρουσιάσεις θα δίνουν τη λύση σε κάθε ενότητα.

Σήμερα, Σάββατο, διεξάγεται το 1ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας από το Ξ.Ε.Ε.

Οι υπόλοιπες θεματικές ενότητες αφορούν:

Sales Distribution and Market Trends: The new ERA of hotel sales  distribution | Η ενότητα θα αναλύεται στα θέματα: Distribution control management and tips, Yielding as a revenue management tool, Hotel E-commerce optimization, Distribution tools and automation, Case Studies

Landing properties and assets: Building a cutting edge digital presence | Η ενότητα θα αναλύεται στα θέματα: Conversion optimised website, Hotel branded blog best practices, Hotel mobile apps and use cases, Analytics setup and decision making support

Content : Content as the main communication asset | Η ενότητα θα αναλύεται στα θέματα: The art of quality copy, Hotel Photography, Hotel Video, The importance of native translations

Social media & social media management: Best practices for social media in hospitality | Η ενότητα θα αναλύεται στα θέματα: Content strategies for social media, Advertising via social media, Google My Business, Case studies

Promotion: Latest trends in hotel advertising | Η ενότητα θα αναλύεται στα θέματα: Search marketing in action, Content marekting, Travel bloggers and influencers, Digital trasformation of traditional media, Email marketing, Meta search advertising.

Aκόμα, κατά τη διάρκεια της τριήμερης διοργάνωσης, το Xenia Build Hotel θα αναδείξει τα σημαντικότερα projects των ελληνικών ξενοδοχείων, το Xenia Smart Hotel το ξενοδοχείο του μέλλοντος και το Xenia Gastronomy Summit το μέλλον της γαστρονομίας.

Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφθείτε τη σελίδα της έκθεσης Xenia.

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι