Νίκος Χουδαλάκης: Ολικό restart για την έκθεση θεσμό της τουριστικής βιομηχανίας Xenia

16-11-17 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ
Η έκθεση Xenia διέγραψε μια λαμπρή πορεία επί 44 χρόνια (ξεκινώντας το 1969), συνδέονας το όνομά της με την αναπτυξη του ελληνικού τουρισμού, καθώς συνέβαλε καθοριστικά στην αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών και γενικότερα των τουριστικών υπηρεσιών στη χώρα μας. Μετά από έξι χρόνια παύσης, φέτος επιχειρείται ένα ολικό restart της Xenia, υπό την σκέπη της εταιρείας FORUM AE, που απέκτησε τα δικαιώματα της έκθεσης.
 
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της FORUM κ.Νίκος Χουδαλάκης, στη συνέντευξή του στο Tornos News υπογραμμίζει ότι σκοπός του είναι η Xenia να αποκτήσει μεγαλύτερη αίγλη από αυτήν που παρελθόντος, με εμπλουτισμό του περιεχομένου της και με παράλληλες εκδηλώσεις, που θα κινούνται στο δίπολο: “χρηστικότητα-μελλοντικές ανάγκες και απαιτήσεις”. Τελική επιδίωξη, η νέα Xenia να αποτελέσει σημείο αναφοράς του τουριστικού κλάδου στην Νοτιοαναστολική Ευρώπη, όπως χαρακτηριστικά λέει.

Η Xenia πραγματοποιείται από τις 25 έως τις 27 Νοεμβρίου 2017 στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo. Στην έκθεση μετέχουν πάνω από 500 εταιρείες- εκθέτες, που καλύπτουν ολόκληρο το φάσμα των προϊόντων και των υπηρεσιών που αφορούν στην κατασκευή, ανακαίνιση, διακόσμηση, εξοπλισμό και τροφοδοσία ξενοδοχείων, ξενώνων, ενοικιαζόμενων δωματίων, αλλά και επιχειρήσεων camping. Έχουν σχεδιαστεί, επίσης, σημαντικές παράλληλες εκδηλώσεις, ώστε εκθέτες και επισκέπτες να ενημερωθούν για όλες τις τελευταίες εξελίξεις που ισχύουν στο χώρο της φιλοξενίας και παράλληλα τις ξενοδοχειακές τάσεις σε διεθνές επίπεδο.

Διαβάστε τη συνέντευξη του κ.Χουδαλάκη...

-Η έκθεση xenia, με ιστορία δεκαετιών και καθοριστικό ρόλο στην αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών της χώρας, επανέρχεται φέτος στο προσκήνιο υπό την ομπρέλα της Forum. Ποιά είναι η στρατηγική επιδίωξη της νέας εποχής της xenia:

-Η Forum AE απέκτησε τα δικαιώματα του εν λόγω brand name μόλις τον περασμένο Φεβρουάριο, με σκοπό να πραγματοποιήσει oλικό restart για την έκθεση θεσμό της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας μας. Σκοπός μας είναι να προσδώσουμε στην Xenia ακόμη μεγαλύτερη αίγλη απ’ ότι ίσχυε κατά το παρελθόν, να την εμπλουτίσoυμε σε περιεχόμενο και παράλληλες εκδηλώσεις κινούμενοι στο δίπολο: “χρηστικότητα-μελλοντικές ανάγκες και απαιτήσεις”, αλλά και να την διεθνοποιήσουμε σε σημείο τέτοιο ώστε να αποτελέσει σημείο αναφοράς του τουριστικού κλάδου στην Νοτιοαναστολική Ευρώπη

-Σε τι θα μοιάζει και σε τι θα διαφέρει από την παλιά xenia;

-Από το 1969 που διοργανώθηκε για πρώτη φορά στο Ζάππειο, η έκθεση Xenia συνέβαλε καθοριστικά στην αναβάθμιση των ξενοδοχειακών υποδομών και των εν γένει τουριστικών υπηρεσιών στην χώρα μας. Μάλιστα, αναπτύχθηκε ταυτόσημα με τον ελληνικό τουρισμό. Δεν είναι υπερβολή να ισχυριστούμε πως η έννοια του τουρισμού στη χώρα μας είναι απόλυτα συνυφασμένη με την Xenia!

Υπό αυτό το πρίσμα, είμαστε εξαιρετικά ευχαριστημένοι από το γεγονός ότι η Forum AE επανεκκινεί την Xenia, θέτοντάς την σε νέες βάσεις, εμπλουτίζοντας σε εντυπωσιακό βαθμό το περιεχόμενό της και μετεξελίσσοντάς την σε ένα σύγχρονο εκθεσιακό προϊόν. Η επιστροφή της Xenia στα εγχώρια εκθεσιακά δρώμενα έπειτα από 6 χρόνια απουσίας, δείχνει να σηματοδοτεί αφενός μεν την θετική πορεία που ακολουθεί τα τελευταία χρόνια ο Τουρισμός στη χώρα μας και αφετέρου δε έρχεται να αποτελέσει μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα στην οποία οι επαγγελματίες του ευρύτερου ξενοδοχειακού κλάδου θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τις κορυφαίες επιχειρήσεις ξενοδοχειακού εξοπλισμού, τεχνολογικές λύσεις και διαδικτυακές υπηρεσίες, καθώς επίσης και με μια σειρά από εταιρείες που ειδικεύονται στην κατασκευή, την ανακαίνιση και την εξοικονόμηση ενέργειας. Επιπροσθέτως, θα μπορούν να βρουν προμηθευτές του επισιτιστικού κλάδου, των οποίων οι υπηρεσίες βρίσκουν εφαρμογή σε βασικούς τομείς λειτουργίας των σύγχρονων ξενοδοχείων.

Πάνω από 500 εκθέτες

-Πώς εξελίσσονται οι συμμετοχές εκθετών; Πώς υποδέχθηκε η επαγγελματική αγορά του ξενοδοχειακού εξοπλισμού την επάνοδο της xenia:

-Είναι πρωτοφανής η υποδοχή αλλά και η αποδοχή που έτυχε η επανεκκίνηση της Xenia  από τον προμηθευτικό κλάδο. Οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις 500 ενώ γέμισαν και τα 4 halls του εκθεσιακού κέντρου Μetropolitan Expo με την συνολική εκθεσιακή επιφάνεια να ξεπερνά τα 45.000 τ.μ.!

-Γιατί ένας ξενοδοχειακός και γενικότερα τουριστικός επιχειρηματίας να επισκεφθεί την xenia;

Οι εταιρείες που εκθέτουν στην Xenia καλύπτουν ολόκληρο το φάσμα των προϊόντων και των υπηρεσιών που αφορούν στην κατασκευή, ανακαίνιση, διακόσμηση, εξοπλισμό και τροφοδοσία ξενοδοχείων, ξενώνων, ενοικιαζόμενων δωματίων, αλλά και επιχειρήσεων camping. Εκτιμούμε πως η Xenia 2017 θα αποτελέσει το ετήσιο απαραίτητο ραντεβού για πλήθος επιχειρηματιών και επαγγελματιών τόσο του ξενοδοχειακού, όσο και του ευρύτερου κλάδου του τουρισμού, οι οποίες θα την επισκεφτούν προκειμένου να ενημερωθούν για τις τεχνολογικές εξελίξεις, τάσεις στην κατασκευή αλλά και την διακόσμηση, αλλά και για τις καινοτόμες υπηρεσίες που έχουν ως στόχο να μετατρέψουν τις ξενοδοχειακές τους επιχειρήσεις σε σύγχρονες και λειτουργικές.

Εκτός, όμως, από το “καθαρόαιμο” εκθεσιακό κομμάτι της, η Xenia 2017 δίνει έμφαση και σε μια σειρά από χρηστικές παράλληλες εκδηλώσεις, που διακρίνονται -μεταξύ άλλων- και για την εκπαιδευτική τους χροιά.

Στην προσπάθεια που καταβάλλουμε προκειμένου να δομήσουμε ένα ολοκληρωμένο, αποδοτικό, όσο και πολυλειτουργικό προϊόν, έχουμε σχεδιάσει μια σειρά από απόλυτα εξειδικευμένες παράλληλες εκδηλώσεις. Έτσι η έκθεση χορηγεί και φιλοξενεί το “1ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας” (1st International Hospitality Forum), που διοργανώνει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας, αλλά και αναπτύσσει σειρά άλλων εκδηλώσεων όπως το Digi Hotel, το Build Hotel, το Smart Hotel και το Gastronomy Summit ώστε να καλύψουμε πολύπλευρα και πολυεπίπεδα όλες τις τελευταίες εξελίξεις που ισχύουν στο χώρο της φιλοξενίας και παράλληλα τις ξενοδοχειακές τάσεις σε διεθνές επίπεδο.

 
 
 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Πιερία – Ανάδειξη του Ολύμπου και του ορεινού τουρισμού
Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια