Η έκθεση Xenia επιστρέφει δυναμικά

15-11-17 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Η νέα εποχή της έκθεσης Xenia ξεκινά από 25 έως 27 Νοεμβρίου 2017, στο Metropolitan Expo, αυτή τη φορά υπό τη διοργάνωση της Forum A.E. η οποία εγγυάται ότι θα την αναδείξει και πάλι σε έκθεση-θεσμό για τον ξενοδοχειακό κλάδο. 

Η Xenia διοργανώθηκε για πρώτη φορά στο Ζάππειο το 1969, έκλεισε τον πρώτο κύκλο ζωής της το 2011 ενώ τον περασμένο Φεβρουάριο την εξαγόρασε η FORUM A.E. 

Ήδη από την πρώτη αυτή διοργάνωση της νέας εποχής της Xenia, οι αριθμοί δείχνουν τη δυναμική της πορεία: Οι εκθέτες έχουν ήδη ξεπεράσει τους 470 σε συνολική εκθεσιακή επιφάνεια 45.000 m2 και καλύπτουν όλο το φάσμα των προϊόντων και των υπηρεσιών που αφορούν στην κατασκευή, ανακαίνιση, διακόσμηση, εξοπλισμό και τροφοδοσία Ξενοδοχείων, Ξενώνων, Ενοικιαζόμενων δωματίων και Camping. Οι βασικές κατηγορίες εκθεμάτων είναι: Κατασκευή- Διακόσμηση-Ενέργεια-Αυτοματισμοί, Ξενοδοχειακός εξοπλισμός, Μηχανήματα και εξοπλισμός κουζίνας, Food & Beverage, Digital technology.

Ο διευθύνων σύμβουλος της FORUM, κ. Νίκος Χουδαλάκης, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της έκθεσης, τόνισε ότι «η FORUM ΑΕ, με τα 30 χρόνια ιστορίας της, ως μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διοργάνωσης εκθέσεων στην Ελλάδα, με μερικές από τις πιο επιτυχημένες εκθέσεις παγκόσμιας εμβέλειας, όπως είναι η HORECA, η ARTOZA και η FOOD EXPO, είναι η μόνη που μπορεί να εγγυηθεί ότι η ΧΕΝΙΑ θα γίνει και πάλι η νούμερο ένα έκθεση αποκλειστικά για τον ξενοδοχειακό κλάδο. Με παρακαταθήκη την εμπειρία και την τεχνογνωσία της, η FORUM σφραγίζει τη νέα εποχή της ΧΕΝΙΑ, με τις αξίες, την αποτελεσματικότητα και τη μεγάλη προβολή που μόνο αυτή μπορεί να εγγυηθεί». 

Αξίζει να αναφερθεί ότι η διαφημιστική δαπάνη της Xenia 2017 θα υπερβεί τις 450.000 ευρώ και θα καλύψει όλα τα μέσα, ενώ σε συνδυασμό με την εφαρμογή καινοτόμων ενεργειών marketing και διαφήμισης θα προβάλει τη δυναμική της, μεγιστοποιώντας την επισκεψιμότητα και την εμπορική της επιτυχία. Παράλληλα, η FORUM έχει αποστείλει πάνω από 45.000 barcode ονομαστικές προσκλήσεις, ενώ θα διατεθεί και μεγάλος αριθμός ηλεκτρονικών προσκλήσεων στους εκθέτες για να τις διανείμουν στο πελατολόγιό τους.

Περισσότεροι από 40.000 επιχειρηματίες και στελέχη του τουρισμού αναμένεται να την επισκεφτούν, ενώ ειδικά για την έκθεση θα έρθουν 150 hosted buyers από Κύπρο, Ισραήλ, Τουρκία, Αίγυπτο, Αλβανία, Κροατία, Βουλγαρία, Ρουµανία και άλλες χώρες από την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων. Ειδικά από το Ισραήλ, θα επισκεφτεί την Xenia αντιπροσωπεία με την υποστήριξη της Commercial Company of the Israel Hotel Association, η οποία θα αποτελείται από 15 υψηλόβαθμα στελέχη των 10 μεγαλύτερων αλυσίδων ξενοδοχείων της χώρας.

Ο αντιπρόεδρος της FORUM, κ. Θανάσης Γιαλούρης, στην αναλυτική παρουσίαση της έκθεσης, σημείωσε πως όλοι επιχειρηματίες από τον κλάδο των ξενοδοχείων και των μικρών καταλυμάτων θα έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με τις κορυφαίες επιχειρήσεις που διαθέτουν ξενοδοχειακό εξοπλισμό, τεχνολογικές λύσεις και διαδικτυακές υπηρεσίες, καθώς και με εταιρείες που ειδικεύονται στην κατασκευή, την ανακαίνιση και την εξοικονόμηση ενέργειας, αλλά και με προμηθευτές του επισιτιστικού κλάδου, των οποίων οι υπηρεσίες βρίσκουν εφαρμογή σε βασικούς τομείς λειτουργίας των ξενοδοχείων.

Στο πλαίσιο της έκθεσης, θα πραγματοποιηθούν 80 ώρες παράλληλων εκδηλώσεων στις ειδικές θεματικές ενότητες SmartHotel, DigiHotel, BuildHotel και Gastronomy Summit, ενώ τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της φιλοξενίας και παράλληλα τις ξενοδοχειακές τάσεις σε διεθνές επίπεδο θα αναδείξει το «1ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας» (1st International Hospitality Forum), που διοργανώνει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος στο Metropolitan Expo, στις 25 Νοεμβρίου 2017 με Χρυσό Χορηγό τη FORUM A.E.

Η έκθεση τελεί υπό την αιγίδα και έχει τη στήριξη του Υπουργείου Τουρισμού, του ΞΕΕ, του ΣΕΤΕ, της ΠΟΞ, της ΕΞΑΑΑ, του ΣΕΤΚΕ, αλλά και του Παγκυπρίου Συνδέσμου Ξενοδόχων.

Δείτε το πρόγραμμα του Forum στο συνημμένο αρχείο.

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Πιερία – Ανάδειξη του Ολύμπου και του ορεινού τουρισμού
Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια