Η ξενοδοχειακή γαστρονομία στο επίκεντρο του 100% Hotel Show

02-11-17 | ΕΚΘΕΣΕΙΣ / ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Τα επισιτιστικά τμήματα των ξενοδοχείων, παίζουν καθοριστικό ρόλο στη συνολική κερδοφορία των καταλυμάτων, με τους ξενοδόχους να ψάχνουν ολοένα και περισσότερες λύσεις σε αυτή την κατεύθυνση.

Το 100% Hotel Show, διαμορφώνει μια εξειδικευμένη Γαστρονομική ενότητα, στην οποία οι ξενοδόχοι δεν θα βρουν απλά εταιρείες με προϊόντα, αλλά και ολοκληρωμένες προτάσεις που αφορούν το πρωινό, τα Cocktails & Bars, τον καφέ, αλλά και το mini bar.

Για να οργανωθεί η εκθεσιακή ενότητα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, επιλέχθηκαν 5 μόνο εταιρείες από τον ευρύτερο κλάδο της γαστρονομίας, οι οποίες θα παρουσιάσουν τα εξής concepts:

Τέλος, εκτός από τις ειδικές ενότητες, θα πραγματοποιηθεί το πρώτο Upselling Workshop, κατά τη διάρκεια του οποίου θα μιλήσουν, μεταξύ άλλων, και οι experts της Caipi One για τα Cocktails & Bars καθώς και η εταιρεία στρατηγικής ξενοδοχείων, Butterfly Stories. Πατήστε εδώ για να δείτε περισσότερες πληροφορίες για το Workshop→

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην Πιερία – Ανάδειξη του Ολύμπου και του ορεινού τουρισμού
Lufthansa: Ο στόχος για αύξηση της κερδοφορίας περνά μέσα από 4.000 απολύσεις
Nafplio Challenge 2025: Το Ναύπλιο στο επίκεντρο του αθλητικού τουρισμού
67η Γενική Συνέλευση MedCruise: Επενδύσεις, πολυτέλεια και νέοι ορίζοντες για την κρουαζιέρα
Art News | Οι must-see εκθέσεις του Οκτωβρίου
Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια