Πάνω από 80 οι αιτήσεις για το δωρεάν περίπτερο του Tornos News στην Xenia: Μεγάλος νικητής η Webera με έδρα τα Κύθηρα!
Η εταιρεία webera, που δραστηριοποιείται στο ψηφιακό μάρκετινγκ, με έδρα τα Κύθηρα, είναι ο μεγάλος νικητής στην προσφορά του Tornos News στους αναγνώστες του για το δωρεάν περίπτερο στην έκθεση Xenia. Η προσφορά συγκέντρωσε το ενδιαφέρον πολλών τουριστικών επιχειρήσεων. Συνολικά κατατέθηκαν 86 αιτήσεις για το δωρεάν περίπτερο, το οποίο τελικά κέρδισε η webera.
Όπως λέει στο Tornos News, ο κ.Χρόνης Καραχάλιος, Managing Director της εταιρείας, η webera είναι ένα Boutique Digital Marketing Agency που αποτελείται από μια έμπειρη στις νέες τεχνολογίες, ομάδα στελεχών και προσπαθεί να παρέχει άριστες υπηρεσίες στις επιχειρήσεις που της εμπιστεύονται την ψηφιακή τους παρουσία.
Ιδρύθηκε το 2007 ως start-up από στελέχη με μεγάλη εμπειρία στους κλάδους της πληροφορικής και του marketing. Από τότε μέχρι και σήμερα, καινοτομεί στο περίπλοκο και συναρπαστικό ψηφιακό μάρκετινγκ, με πολύ σημαντικές επιτυχίες, ειδικά στις επιχειρήσεις που σχετίζονται με τη βιομηχανία της φιλοξενίας.
Αρχικά, η έδρα της webera ήταν στην Αθήνα. Πολιτισμικές αναζητήσεις και πάθος για το νησί της Αφροδίτης, οδήγησαν τη webera να μεταφέρει την έδρα της στα Κύθηρα, να συμβάλλει στην ψηφιακή ανάπτυξη των επιχειρήσεων του νησιού και με τη δύναμη του διαδικτύου να παρέχει τις υπηρεσίες της τόσο στο νησί, όσο και με εξωστρέφεια στην Ελλάδα και εκτός, τονίζει ο κ.Καραχάλιος, υπογραμμίζοντας:
“Σκοπός μας είναι η καθιέρωση των επιχειρήσεων στον ψηφιακό κόσμο με καινοτόμες, τεχνολογικά και αισθητικά, προτάσεις, οι οποίες αποφέρουν αποτελέσματα, διαρκούν σε βάθος χρόνου και αναδεικνύουν το συγκριτικό τους πλεονέκτημα.Παράλληλα, με την αγάπη που έχουμε για το νησί – στολίδι μας, ερευνούμε και υλοποιούμε έργα δράσης για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας, την ανάδειξη των τοπικών παραδόσεων, της ιστορίας, της αρχιτεκτονικής και του πανέμορφου φυσικού περιβάλλοντος που ζούμε και εργαζόμαστε.
Η αρχή έγινε με την ψηφιοποίηση της ιστορικής εφημερίδας «Κυθηραϊκά» (kythiraika.gr), την ψηφιοποίηση του Οδηγού Αγοράς (kythira-online.gr) και θα ακολουθήσουν κι άλλα σημαντικά έργα σε συνεργασία με τοπικούς φορείς και επιχειρήσεις".
Ευχαριστούμε Tornos News!
Σχολιάζοντας την κίνηση του Tornos News να προσφέρει δωρεάν περίπτερο στην έκθεση Xenia, παρέχοντας παράλληλα δημοσιότητα στον νικητή ώστε να γίνει ευρύτερα γνωστός στην τουριστική αγορά, ο κ.Καρχάλιος λέει:
“Ευχαριστούμε για την ευκαιρία ανάδειξης της προσπάθειάς μας που με εξωστρέφεια προσπαθεί με έδρα ένα άγονο νησί να προβάλλει τον τόπο μας σε ολόκληρη τη γη”.
Απαντώντας στην ερώτηση για το εάν η webera μετέχει για πρώτη φορά σε επαγγελματική έκθεση τουρισμού, ο κ.Καραχάλιος απαντά:
“Όχι, έχουμε συμμετάσχει σε πολλές εκθέσεις, αλλά είναι η πρώτη φορά με τόσο γρήγορο χρόνο απόφασης συμμετοχής”.
Η ομάδα του webera φυσικά και διαβάζει το tornosnews.gr.
“Φυσικά και το διαβάζουμε κι ενημερωνόμαστε για τα τεκταινόμενα στον χώρο του τουρισμού. Είχαμε προγραμματίσει σε επόμενο χρόνο μάλιστα να έχουμε επικοινωνία με τα νέα προϊόντα μας kythira-online.gr και kythiraika.gr για διάδραση κι ανταλλαγή διαφήμισης για τα τοπικά των Κυθήρων”, τονίζει ο κ.Καραχάλιος.
Ποιες υπηρεσίες παρέχει η webera:
Ψηφιακή στρατηγική
Web & Mobile Development
Ψηφιακό Marketing