Ο γαστρονομικός τουρισμός και οι προοπτικές του στην παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία θα βρεθούν στο επίκεντρο της διεθνούς τουριστικής έκθεσης του Λονδίνου, WTM, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 6-9 Νοεμβρίου.
Σύμφωνα με τον διευθυντή της Παγκόσμιας Ένωσης Γαστρονομικού Τουρισμού, Erik Wolf, το 25% του προϋπολογισμού των τουριστών δαπανάται στο φαγητό και το ποτό, με τη γαστρονομία να έχει διεισδύσει έντονα στους τρόπους με τους οποίους μπορεί κανείς να εξερευνήσει έναν προορισμό, δίνοντας τη δυνατότητα στους ντόπιους να επωφεληθούν από την προώθηση του προορισμού αλλά και στους επισκέπτες να μπουν στην καρδιά και τον πολιτισμό μιας περιοχής μέσα από αξιομνημόνευτες εμπειρίες γαστρονομίας.
Η τοπική γαστρονομία παίζει πλέον σημαντικό ρόλο στην απόκτηση εμπειριών στον προορισμό διακοπών.
Έτσι, η WTM έχει συγκεντρώνει ένα πάνελ από κορυφαίους διαμορφωτές γνώμης - ανάμεσά τους και ο κ. Erik Wolf - οι οποίοι θα καλύψουν κάθε σκοπιά του γαστρονομικού τουρισμού στις 7 Νοεμβρίου.
Θα συζητηθούν οι παράμετροι προορισμού, τεχνολογίας και τουρ οπερέιτορ στον γαστρονομικό τουρισμό, σε ειδική συζήτηση με τον συνιδρυτή και CEO της VizEat, κ. Jean-Michel Petit.
Η γενική διευθύντρια της Piemonte Marketing (η περιοχή Piermonte βρίσκεται στη βόρεια Ιταλία), Maria Elena Rossi, θα μιλήσει για το πώς η περιοχή χρησιμοποίησε τις φάρμες και τις αγορές της προκειμένου να προσελκύσει τουρίστες.
Ο CEO των Great British Chefs, Ollie Lloyd, θα αναπτύξει την άποψη της βιομηχανίας υπηρεσιών εστίασης για το γαστρονομικό τουρισμό.
Θα ακολουθήσει συζήτηση σε πάνελ σε σχέση με όλες τις τελευταίες τάσεις.