Θα πρέπει να χρησιμοποιούμε hashtags στα Facebook posts του ξενοδοχείου;

18-12-19 | DIGITAL

Στην καθημερινή περιήγηση μου σε διάφορα Facebook accounts μικρών άλλα και μεγάλων ξενοδοχειακών μονάδων παρατηρώ πως αρκετές από αυτές συνηθίζουν να χρησιμοποιούν hashtags στις διάφορες αναρτήσεις τους. Τελικά χρειάζεται ή όχι να χρησιμοποιούμε hashtags στα Facebook posts μας;

Τι είναι τα hashtags;

Καταρχήν να ενημερώσουμε πως hashtag είναι η λέξη η οποία ξεκινάει με το σύμβολο # π.χ #thisisathens

Πως λειτουργούν τα hashtags;

Ουσιαστικά με τα hashtags γκουρπάρονται όλες οι οι αναρτήσεις που περιέχουν το συγκεκριμένο hashtag.

Για παράδειγμα εάν πατήσετε εδώ θα δείτε όλα τα tweets τα οποία περιέχουν το hashtag #thisisathens

ομοίως εάν πατήσετε εδώ θα δείτε όλα τα instagram posts τα οποία περιέχουν το hashtag #thisisathens

Γιατί χρησιμοποιούμε hashtags;

Η χρήση των hashtags γίνεται για τους εξής δύο κύριους λόγους:

Branding

Με τη χρήση ενός συγκεκριμένου hashtag ενδυναμώνουμε το brand του ξενοδοχείου μας. Για το σκοπό αυτό μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα μόνο hashtag το οποίο τις περισσότερες φορές είναι το όνομα του ξενοδοχείου.

Αύξηση του reach του post και των followers

Μια ακόμα χρησιμότητα του hashtag είναι για να φθάσει το μήνυμα μας σε όσους περισσότερους χρήστες είναι δυνατόν. Βέβαια αυτό δεν συμβαίνει σε όλες τις πλατφόρμες social media. To Instagram και το Twitter είναι οι πλατφόρμες που εκμεταλλεύονται στο έπακρο την χρήση των hashtags καθώς επίσης και οι χρήστες τους είναι πολύ εξοικειωμένοι με την χρήση και αναζήτηση μέσω hashtags. 

Θα πρέπει να χρησιμοποιούμε hashtags στα Facebook posts του ξενοδοχείου;

Ερχόμαστε λοιπόν να απαντήσουμε στην επίμαχη ερώτηση που προβληματίζει αρκετούς hotel marketers. 

Να ξεκαθαρίσουμε ότι το Facebook δεν είναι μια πλατφόρμα ιδανική για τη χρήση των hashtags. Μπορεί οι χρήστες του να είναι εξοικειωμένοι με την χρήση σε άλες πλατφόρμες όπως προανέφερα, άλλα στην συγκεκριμένη δείχνουν να μην τους ενδιαφέρουν ως λειτουργικότητα. Επίσης έρευνες έχουν δείξει πως η χρήση έως 2 hashtags σε ένα post μπορεί να βοηθήσει ελαφρά στην αύξηση του reach (δηλαδή το post να εμφανιστεί σε μεγαλύτερο αριθμό χρηστών) άλλα από εκεί και πέρα η χρήση περισσότερων hashtags επιδρά αρνητικά στη διάδοση του μηνύματος. Αυτό που προτείνω είναι η χρήση ενός branded hashtag (το οποίο θα χρησιμοποιείται και σε άλλες πλατφόρμες). 

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να αποφεύγεται η χρήση πολλαπλών hashtags στα facebook posts, το οποίο πολλές φορές συμβαίνει καθώς ο χειριστής του ξενοδοχειακού λογαριασμού απλά αναμεταδίδει τα Instagram post της επιχείρησης. Εάν θέλετε να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα hashtags και πως τα χρησιμοποιούμε σε κάθε πλατφόρμα σας προτείνω να διαβάσετε το παλαιότερο άρθρο μου με τίτλο "Ο ρόλος των hashtags στη digital marketing στρατηγική της τουριστικής επιχείρησης".

Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. Σε συνεργασία με την InnFaith Hospitality Management παρέχουν ολοκληρωμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες σε ξενοδοχειακές επιχειρήσεις . 

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι