Πως βελτίωσα την απόδοση των Facebook post μου

28-02-19 | DIGITAL

 

To Facebook αποτελεί ένα από τα δυνατά χαρτιά του σύγχρονου ξενοδοχειακού digital marketing. Σε προηγούμενα άρθρα μου έχω αναφερθεί σχετικά με το πως μπορούμε να βελτιώσουμε το engagement της Facebook Page μας. Σήμερα θα αναφερθώ πως μπορούμε να βελτιώσουμε την απόδοση των Facebook post μας.

 

1. Πολυγλωσσικότητα

Εκμεταλλεύτηκα την δυνατότητα που μας δίνει το Facebook για δημοσίευση του ίδιου post σε διαφορετικές γλώσσες. Συγκεκριμένα, αναλύσαμε ποιό είναι το κοινό το οποίο ενδιαφέρεται να στοχεύσει το ξενοδοχείο. Στη συνέχεια δημιουργήσαμε posts σε διαφορετικές γλώσσες (στο συγκεκριμένο case study Αγγλικά, Γαλλικά, Ελληνικά και Ρωσικά) το οποία συνοδεύσαμε με φωτογραφικό υλικό. Σε καμμία περίπτωση δεν χρησιμοποιήσαμε Google Translate άλλα άτομα που να κατέχουν τις γνώσεις για την σωστή μεταφορά του νοήματος που θέλουμε να περάσουμε μέσα από τη δημοσίευση μας.

 

2. Επιλογή ώρας δημοσίευσης

Αναλύοντας τα στατιστικά (insights) του Facebook άλλα λαμβάνοντας υπόψη και την τοπική ώρα των χωρών που θέλαμε να εμφανισθεί η δημοσίευση μας, επιλέξαμε μια ώρα, μέσος όρος ας μου επιτραπεί ο χαρακτηρισμός, που να είναι "κοινή" ως προς τη χρήση από τους διάφορους χρήστες.

 

3. Αλληλεπιδράσαμε με τους χρήστες

Η δημοσίευση μας προκάλεσε διάφορες αντιδράσεις στους χρήστες. Η ομάδα μας απάντησε σε όποιο σχόλιο στάλθηκε και έδωσε την αίσθηση πως το ξενοδοχείο είναι δίπλα τους για να τους βοηθήσει ανά πάσα στιγμή.

Τέλος, σε ορισμένες περιπτώσεις λάβαμε υπόψη και τις καιρικές συνθήκες στο τόπο διαμονής των χρηστών στους οποίους στοχεύαμε. Λ.χ. εξαιτίας των σφοδρών χιονοπτώσεων και πολικού ψύχους που μάστιζε τις Ανατολικές ακτές των ΗΠΑ χρησιμοποιήσαμε αρκετό υλικό και κείμενο που αναφερόταν στο καλοκαιρινό συναίσθημα των διακοπών. 

Ποια στοιχεία του Facebook post βελτιώσαμε

Σε απόλυτα μετρήσιμα νούμερα βελτιώθηκε:

 

Συνοψίζοντας τα παραπάνω, θέλω να καταλήξω πως παρόλο που το Facebook έχει "δυσκολέψει" σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό την εμφάνιση των οργανικών δημοσιεύσεων (δηλαδή των μη χορηγούμενων δημοσιεύσεων) υπάρχει ακόμα περιθώριο για να τα εκμεταλλευτούμε προς όφελος του ξενοδοχείου μας.  

 Ο Κύρος Ασφής είναι ο Managing Director της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία τους. 

 

διαβάστε ακόμα

Η Κέρκυρα προβάλλεται στην Γερμανία ως geocaching προορισμός
Η κοινοπραξία με επικεφαλής την Certares αναλαμβάνει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις της FTI GROUP
Global Traveler: Η Ελλάδα καλύτερος προορισμός Ιστορικών Ατραξιόν στον κόσμο – Βραβεία για Μύκονο και Σαντορίνη
ΠΟΞ προς Booking: Παραβιάζεται το νόμιμο δικαίωμα των Ελληνικών ξενοδοχείων στις προκαταβολές
Με πτήσεις της AEGEAN και της Olympic Air θα ταξιδέψει το Άγιο Φως σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας
ΔΥΠΑ | Ενεργοποιήθηκαν 8.575 επιταγές κοινωνικού τουρισμού τον Απρίλιο
Συλλυπητήρια ανακοίνωση από την ΣΕΤΚΕ
MyCoast: | Η νέα ψηφιακή εφαρμογή για την τήρηση της νομιμότητας σε αιγιαλό και παραλίες
Τουρισμός | "Διασκεδάστε με σεβασμό" στις Βαλεαρίδες Νήσους - η νέα καμπάνια για υπευθυνότητα των τουριστών
Έρευνα: Μεγαλώνει το «παράθυρο» κρατήσεων στα ταξίδια – Η Ευρώπη πρωταθλήτρια