Διαβάζοντας το τελευταίο άρθρο του Think with Google επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά ότι η διαδικασία αναζήτησης και κλεισίματος καταλύματος και δραστηριοτήτων ενός καλοκαιρινού προορισμού είναι ψηφιακή υπόθεση.
Πρωταθλητές, ως μέσο αναζήτησης, ανακηρύχθηκαν οι κινητές συσκευές καθώς παρουσίασαν την μεγαλύτερη αύξηση χρήσης. Συγκεκριμένα, η Google διαπίστωσε:
Τα συμπεράσματα που βγαίνουν από τα παραπάνω στοιχεία είναι:
1. Οι κινητές συσκευές συνεχίζουν να μεγαλώνουν το μερίδιο των αναζητήσεων σε σχέση με τις desktop συσκευές.
2. Η digital marketing στρατηγική της τουριστικής σας επιχείρησης θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη τις mobile συσκευές.
Προτείνουμε να διαβάστε και ένα παλαιότερο άρθρο μας με τίτλο "Στοχεύουμε mobile συσκευές στις digital marketing καμπάνιες των τουριστικών επιχειρήσεων μας" και στο οποίο παραθέτουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την στρατηγική στόχευσης κινητών συσκευών.