Ξέρω τι έκανες (πέρσι) και αυτό το καλοκαίρι για να κλείσεις τις διακοπές σου

05-09-18 | DIGITAL

Διαβάζοντας το τελευταίο άρθρο του Think with Google επιβεβαιώθηκε για άλλη μια φορά ότι η διαδικασία αναζήτησης και κλεισίματος καταλύματος και δραστηριοτήτων ενός καλοκαιρινού προορισμού είναι ψηφιακή υπόθεση.

Πρωταθλητές, ως μέσο αναζήτησης, ανακηρύχθηκαν οι κινητές συσκευές καθώς παρουσίασαν την μεγαλύτερη αύξηση χρήσης. Συγκεκριμένα, η Google διαπίστωσε:

 Τα συμπεράσματα που βγαίνουν από τα παραπάνω στοιχεία είναι:

1. Οι κινητές συσκευές συνεχίζουν να μεγαλώνουν το μερίδιο των αναζητήσεων σε σχέση με τις desktop συσκευές.
2. Η digital marketing στρατηγική της τουριστικής σας επιχείρησης θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη τις mobile συσκευές.

Προτείνουμε να διαβάστε και ένα παλαιότερο άρθρο μας με τίτλο "Στοχεύουμε mobile συσκευές στις digital marketing καμπάνιες των τουριστικών επιχειρήσεων μας" και στο οποίο παραθέτουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την στρατηγική στόχευσης κινητών συσκευών. 

 
** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις. 

διαβάστε ακόμα

In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή