Στοχεύουμε mobile συσκευές στις digital marketing καμπάνιες των τουριστικών επιχειρήσεων μας
H χρήση κινητών συσκευών στην καθημερινή μας ζωή αυξάνεται συνεχώς. Το σύγχρονο digital marketing για τις τουριστικές επιχειρήσεις βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στις mobile συσκευές. Οι περισσότερες αποφάσεις και πράξεις των χρηστών του διαδικτύου γίνονται πλέον μέσω του κινητού τους τηλεφώνου ή tablet. Ακόμα και η έρευνα για το ταξίδι, ή το κλείσιμο ενός ξενοδοχείου γίνεται μέσω κινητών συσκευών ενώ στο παρελθόν κυριαρχούσαν οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές. Ο δίαυλος της επικοινωνίας σας με τους δυνητικούς σας πελάτες και η στρατηγική προώθησης του ξενοδοχείου σας πρέπει να προσαρμοστεί, αν όχι να επικεντρωθεί στη προσέγγιση των χρηστών κινητών συσκευών.
1. Μηχανές αναζήτησης
Για αρχή, αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να μετατρέψουμε την ιστοσελίδα σας σε μορφή φιλική προς την κινητή συσκευή. Η ιστοσελίδα μας πρέπει να γίνει responsive και το περιεχόμενο σας mobile-friendly. Τα στατιστικά δείχνουν πως χρόνο με το χρόνο η χρήση κινητών συσκευών για αναζητήσεις ξενοδοχείων στο διαδίκτυο αυξάνεται κατά 49% . Δεν πρέπει να ξεχνάμε να χρησιμοποιούμε τεχνικές local SEO , όπως το να βελτιστοποιούμε το προφίλ του ξενοδοχείου μας στο Google My Business. Η Google λαμβάνει σοβαρά υπόψη της, το θέμα της εμφάνισης της ιστοσελίδας μας στις κινητές συσκευές και για αυτό το λόγο προχώρησε σε βελτιώσεις και ανακοινώσεις σχετικά . Σε μια από αυτές δήλωνε ότι οι ιστοσελίδες που έχουν περιεχόμενο που δεν εμφανίζεται σωστά σε κινητές συσκευές θα τιμωρείται (penalty). Ενώ αντίθετα οι responsive ιστοσελίδες θα εμφανίζονται πιο ψηλά στις αναζητήσεις. Η ίδια επίσης ανακοίνωσε με βάση τα στατιστικά της στοιχεία ότι το conversion rate στις ταξιδιωτικές ιστοσελίδες που είναι mobile optimized, αυξήθηκε κατά 88%.
2. Social Media
Η στρατηγική προώθησης της τουριστικής μας στα Social Media, πρέπει να είναι στα μέτρα του mobile χρήστη. Φροντίζουμε να κάνουμε συχνές και περιοδικές αναρτήσεις στα Social Media accounts που χρησιμοποιούμε. Μπορεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να χρησιμοποιούνται κατά κόρον από τους χρήστες κινητών συσκευών και να πιστεύουμε πως όποιο περιεχόμενο και να δημοσιευθεί, είναι και κατάλληλο. Δεν είναι όμως έτσι ακριβώς. Οι δημοσιεύσεις πρέπει να είναι πρωτότυπες και σύντομες. Συνίσταται η χρήση μικρών βίντεο, όπως επίσης και η χρήση των εργαλείων που δίνουν οι ίδιες οι πλατφόρμες μόνο στις κινητές συσκευές. Το καθιερωμένο μας πρόγραμμα δημοσιεύσεων μπορεί να εμπλουτιστεί από βίντεο ή μια σειρά φωτογραφιών για να προσεγγίσουμε το χρήστη που βρίσκεται εκείνη τη στιγμή και περιηγείται μέσα στα Social Media, και το κάνει μέσα από μια κινητή συσκευή. Τα μικρής διάρκειας βίντεο και το περιεχόμενο που καταναλώνεται γρήγορα, αλλά συγχρόνως δίνει και την πληροφορία είναι ιδανικό για Social Media και κινητές συσκευές.
3. Πληρωμένες Προωθητικές Ενέργειες
Ας ξεκινήσουμε από τις πληρωμένες προωθητικές ενέργειες στα Social Media. Μπορούμε να δημιουργήσούμε καμπάνιες που στοχεύουν μόνο στις κινητές συσκευές. Μετρώντας τα στατιστικά σας και γνωρίζοντας πιο ποσοστό των επισκεπτών μας, μας βρίσκει από mobile μπορούμε να στοχεύουμε αντίστοιχα την καμπάνια μας. Οι έρευνες μας έχουν δείξει ότι η πλειονότητα των καμπανιών σε mobile συσκευές έχει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. Ειδικά αν το περιεχόμενο είναι ένα βίντεο λίγων δευτερολέπτων.
Χρησιμοποιούμε τα εργαλεία που μας παρέχουν δωρεάν οι Social Media πλατφόρμες και μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο από κινητές συσκευές. Όπως για παράδειγμα, τα Live Video του Facebook. Επιπλέον, μπορούμε να δημιουργήσουμε διαφημίσεις στο AdWords, στοxευμένες μόνο σε κινητές συσκευές. Η σύνδεση μια responsive ιστοσελίδας σε μια τέτοια διαφήμιση βοηθάει στο να διατηρείται η ποιότητα του AdWords λογαριασμού μας σε υψηλό επίπεδο. Προσπαθήστε να φτιάξετε καμπάνιες με call extensions ή location extension, που κατά βάση χρησιμοποιούνται σε κινητές συσκευές και να οδηγούμε τον πελάτη μας σε μια ιστοσελίδα που είναι φιλική προς την κινητή συσκευή.
Δεν πρέπει να αγνοήσουμε το γεγονός, πως οι κινητές συσκευές και ειδικά τα κινητά τηλέφωνα παίζουν καθοριστικό ρόλο στις καθημερινές μας αποφάσεις και αναζητήσεις. Συνεπώς το Digital Marketing της τουριστικής μας επιχείρησης θα πρέπει να χρησιμοποιήσει ένα μέρος του διαφημιστικού προϋπολογισμού σε στόχευση προς κινητές συσκευές. Επίσης, η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας με στόχο να είναι δυναμικό σε όλες τις συσκευές θα βοηθήσει τη θέση μας στις μηχανές αναζήτησης και θα κερδίσει το χρήστη και δυνητικό πελάτη μας.
** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις.
25/04 15:30
"Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης
25/04 15:25
Η Hilton ανοίγει 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα
25/04 14:36
HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών
25/04 14:28
Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια
25/04 14:10
Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!
25/04 13:42
Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά
25/04 13:36
25/04 13:18
Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024
25/04 12:31
25/04 12:11
Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
25/04 12:00
Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας
25/04 10:55
APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025
25/04 10:44
Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών
25/04 09:17
Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου
25/04 07:59
13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία
25/04 07:10
25/04 07:08
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια
25/04 07:06
Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη
25/04 07:03
24/04 17:24
24/04 17:06
24/04 16:56
Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι
24/04 15:00
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
24/04 14:43
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
24/04 14:10
24/04 13:30
Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024
24/04 13:04
24/04 12:49
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
24/04 12:01
24/04 11:53
24/04 11:14
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
24/04 10:41
24/04 07:31
Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα
24/04 07:27
Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο
24/04 07:24
Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη
24/04 07:22
24/04 07:19
23/04 16:44
23/04 16:23
+14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο
23/04 16:05
23/04 15:56
23/04 15:24
Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της
23/04 15:08
Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024
23/04 13:50
Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024
23/04 13:43
23/04 13:43
Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»
23/04 12:36
Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023
23/04 12:19
23/04 11:58
Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor
23/04 11:28
23/04 11:28
23/04 11:07
23/04 10:33
23/04 07:05
Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό
23/04 07:03
Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν
23/04 07:02
Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός
23/04 06:55
23/04 06:52
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους
22/04 18:46
Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO
22/04 18:38
22/04 16:09
Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας
22/04 15:18
22/04 14:58
22/04 12:39
FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες
22/04 11:53
Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές
22/04 11:45
Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού
22/04 11:17
Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες
22/04 11:11
22/04 10:51
22/04 10:31
22/04 10:03
22/04 07:26
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο
22/04 07:23
22/04 07:20
22/04 07:19
Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης
22/04 07:17
21/04 11:13
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»
21/04 11:03
Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!
21/04 10:52
Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb
21/04 07:57
20/04 12:08
traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!
20/04 11:58
ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας
20/04 11:54
Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης
20/04 11:52
Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα
19/04 17:25
Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς
19/04 16:42
«MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες
19/04 16:09
ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων
19/04 16:04
19/04 15:51
Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024
19/04 15:28
19/04 14:45
Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών
19/04 13:03
ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες
19/04 12:58
X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό
19/04 12:21
Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος
19/04 11:43
Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos
19/04 11:34
Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων
19/04 11:30
19/04 11:19
19/04 10:56
19/04 10:21
Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας
EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024
Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι
Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις
The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας
Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια
Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη
CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024
Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου
Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών
APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025
Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά
13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία
Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια
Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024
Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!
"Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης
Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας
( 0 )