7 λάθη που μπορεί να κάνει μια τουριστική επιχείρηση στο digital marketing

12-06-18 | DIGITAL

Οι τουριστικές επιχειρήσεις πρέπει να διαθέτουν έντονη παρουσία στα διάφορα ψηφιακά κανάλια προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους τους. Ας δούμε όμως 7 από τα πιο κοινά και σημαντικά λάθη που κάνουμε στην προσπάθεια να επιτύχουμε τους στόχους μας.

1. Η επιχείρηση δεν διαθέτει ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική

Το digital marketing δεν είναι η παρουσία και λειτουργία ενός μόνο social media λογαριασμού στο Facebook. Η επιχείρηση μας πρέπει να διαθέτει μια ολοκληρωμένη στρατηγική και να αξιοποιεί όλα τα κατάλληλα μέσα που μας παρέχουν τα διάφορα ψηφιακά μέσα.

2. Δεν διαθέτουμε αρκετό περιεχόμενο

Ενώ οι περισσότεροι από εμάς επιθυμούμε να έχουμε ολοκληρωμένη και επαγγελματική παρουσία, δεν διαθέτουμε ή δεν επενδύουμε στην δημιουργία του κατάλληλου περιεχομένου με το οποίο θα υποστηρίξουμε άλλα το κυριότερο θα προβάλλουμε την τουριστική επιχείρηση μας.

3. Δεν παρακολουθούμε και αναλύουμε τα στατιστικά μας

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα που μας παρέχει το digital marketing είναι ότι τα πάντα είναι μετρήσιμα. Έτσι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη είναι να μην παρακολουθούμε και να μην αναλύουμε την επίδοση μας στα διάφορα ψηφιακά μέσα. Μόνο μέσα από αυτή τη διαδικασία της παρακολούθησης και ανάλυσης μπορούμε να εξάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα που θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε την αποτελεσματικότητα μας.

4. Λάθος επιλογή του ατόμου ή της εταιρείας που θα αναλάβει το digital marketing της επιχείρησης μας

Όπως αναφέραμε και σε προηγούμενο άρθρο μας η επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη ή εταιρείας είναι μια πάρα πολύ σημαντική απόφαση και δεν πρέπει το κόστος να αποτελεί και το μοναδικό κριτήριο επιλογής. Προτείνουμε να διαβάσετε το άρθρο σχετικά με το πως επιλέγουμε τον κατάλληλο συνεργάτη ή εταιρεία

5. Παραμένουμε “αντικοινωνικοί” στα κοινωνικά δίκτυα

Η αδράνεια σε απαντήσεις σε σχόλια και αξιολογήσεις χρηστών είναι κάτι που επιδρά αρνητικά και στην επίδοση μας στα ψηφιακά μέσα άλλα και στην εικόνα της επιχείρησης μας. Προσπαθούμε να είμαστε όσο το δυνατόν πιο άμεσοι και βέβαια απαντάμε ακόμα και σε τυχόν αρνητικά σχόλια. Εάν θέλετε να μάθετε με πια τακτική απαντάμε σε αρνητικά σχόλια, σας προτείνουμε να διαβάσετε αυτό το άρθρο.

6. Δεν ακολουθούμε ένα ημερολόγιο δημοσιεύσεων

Οι αναρτήσεις μας πρέπει να έχουν μια συνέπεια. Το χειρότερο από όλα είναι με το κλείσιμο της τουριστικής σεζόν να σταματάμε και όποια δραστηριότητα στους λογαριασμούς μας στα social media που λειτουργούμε. 

7. Αγορά likes ή followers

Σε όλους μας αρέσει να εμφανίζουμε ένα πολύ μεγάλο αριθμό από fans, followers ή και likes καθώς θεωρούμε πως προσδίδει κύρος στην επιχείρηση μας. Τι να το κάνουμε όμως εάν διαθέτουμε 20.000 fans στο facebook και σε κάθε ανάρτηση μας κάνουν like 2 άτομα (σκάρτα); Η υπομονή και ο σχεδιασμός των κατάλληλων τακτικών είναι αυτή που θα μας εξασφαλίσει μια ομαλή και οργανική αύξηση του κοινού μας. 

Τα παραπάνω αποτελούν τα πιο συχνά λάθη που κάνουν διάφορες τουριστικές επιχειρήσεις στην υλοποίηση της digital marketing στρατηγικής τους. Επειδή η ψηφιακή παρουσία πλέον αποτελεί μια από τις πιο σημαντικές προεκτάσεις του μάρκετινγκ άλλα και της αντιπροσώπευσης της εταιρείας μας, πρέπει να δίνουμε την δέουσα προσοχή στο τρόπου που εκτελούμε όποιες ενέργειες μας.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις. 

 

διαβάστε ακόμα

In –Edit, Φεστιβάλ Μουσικών Ταινιών στη Θεσσαλονίκη
Ανακαίνιση του κτηρίου της πρώην Φοιτητικής Εστίας του Παντείου - λειτούργησε αρχικά ως ξενοδοχείο
Αδελφοποίηση του δήμου Αίγινας με τον δήμο Tarpon Springs στη Φλόριντα
Σαντορίνη: Οι τρεις αιτίες για την κατολίσθηση στη Θηρασιά – Τι εκτίμησε ο Λέκκας
Αεροδρόμιο Σητείας | Ο καλύτερος Μάρτιος & το καλύτερο α' τρίμηνο των τελευταίων 9 ετών
Ξενοδοχείο μετατρέπεται σε επιπλωμένα διαμερίσματα στο Πευκί - Αποκατάσταση διατηρητέων με τουριστική χρήση στην Αίγινα
Δήμος Βιάννου | Μέτρα για τη λειψυδρία - Stop στις νέες πισίνες
Προορισμοί: ‘Εκθεση Φωτογραφίας στον Βόλο
Αγώνας Ορεινού Τρεξίματος στον Κόζιακα
Το ρομπότ SOPHIA στην 3η Ολυμπιάδα Ρομποτικής στο Ηράκλειο την Κυριακή