Ήρθαν επισκέπτες στο Site μας. Και τώρα?

31-05-18 | DIGITAL

Είδαμε σε προηγούμενα άρθρα μας πώς πρέπει να προετοιμάσουμε το Site μας για να δεχθεί επισκέπτες και τι πρέπει να κάνουμε για να φέρουμε επισκέπτες. Σήμερα θα μιλήσουμε για το τι συμβαίνει όταν οι επισκέπτες είναι ήδη στο Site μας. 

Ας δούμε πρώτα την έννοια του «conversion»: Είναι ένας δείκτης ο οποίος μετράει το ποσοστό μετατροπής των επισκεπτών του Site μας σε κρατήσεις. Αν λοιπόν έχουμε εκατό επισκέπτες και από τους εκατό κάνουν κράτηση οι δύο, το conversion rate μας για bookings είναι 2 τοις εκατό. Ο υπολογισμός αυτός είναι μια απλοποίηση μιας πολύπλοκης διαδικασίας προσδιορισμού, αλλά για την ώρα ας μείνουμε σ’ αυτόν. 

Τι μπορούμε να κάνουμε να ανεβάσουμε αυτό το ποσοστό conversion? Ο επισκέπτης του Site μας έρχεται με αγοραστική διάθεση, το μόνο που μένει είναι να τον «πείσουμε» να κάνει τα επόμενα βήματα. Ας δούμε τρία βασικά στοιχεία τα οποία βοηθούν να βελτιώσουμε το ποσοστό κρατήσεων σχετικά με τους επισκέπτες του Site μας. 

Τιμές 

Είναι προφανές ότι πρέπει να έχουμε καλές τιμές και προσφορές σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αλλά και σχετικά με τις τιμές ΟΤΑ. To «best rate guarantee» είναι πολύ αποτελεσματικός τρόπος να κερδίσουμε την κράτηση αφού ο επισκέπτης καταλαβαίνει ότι δεν θα βρει καλύτερη τιμή αλλού. 

Εμπιστοσύνη 

Οι κριτικές επηρεάζουν άμεσα τα conversions μας. Αν έχουμε καλές κριτικές, καλό είναι να τις προβάλλουμε στη πρώτη μας σελίδα για να κερδίσουμε αμέσως την εμπιστοσύνη του επισκέπτη του Site μας και να μην χρειαστεί να φύγει από το Site να πάει σε κάποιο review Site ψάχνοντας να μάθει περισσότερα. 

Προνόμια 

Αν ο επισκέπτης δει ότι κάνοντας απ’ ευθείας κράτηση μπορεί να κερδίσει διάφορα προνόμια, όπως πόντοι loyalty, late check-out, δωρεάν internet, πρωινό, ή κάποια έκπτωση, τότε είναι πολύ πιο πιθανό να προτιμήσει να προχωρήσει στην κράτηση. 

Εφόσον λοιπόν δώσουμε τα κίνητρα στον επισκέπτη του Site μας, είναι βέβαιο ότι θα είμαστε πιο αποτελεσματικοί στο να κερδίζουμε απ’ ευθείας κρατήσεις. Στο άρθρο μας είδαμε κάποια βασικά πράγματα τα οποία θα πρέπει να κάνουμε, σε επόμενα άρθρα θα μπούμε σε ακόμα μεγαλύτερη λεπτομέρεια. 

** Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency.   

διαβάστε ακόμα

Ο συναυλιακός τουρισμός απογειώνει δαπάνες και ζήτηση για διεθνή ταξίδια – «Κλειδί» οι νεότερες γενιές ταξιδιωτών
Τέλος οι Ινσταγκραμικές φωτογραφίες – Οι ταξιδιώτες επιζητούν αληθινές εικόνες ξεκούραστων διακοπών
Πάνω από τις μισές ταξιδιωτικές εταιρίες σχεδιάζουν να επενδύσουν στην A.I.
Τουρισμός | Αυξάνονται οι πρώιμες κρατήσεις για το 2025- Πρώτοι οι Βρετανοί στις κρατήσεις για το α' τρίμηνο
Διευθυντές Ξενοδοχείων Κρήτης | Σεμινάριο για την προστασία των ξενοδοχείων από τρομοκρατική επίθεση ή φυσική καταστροφή
Συνεργασία κοινού κωδικού των Aegean Airlines και Saudia
ASTERIA: Αναβιώνει ο θρυλικός προορισμός της Αθηναϊκής Ριβιέρας
«Απόβαση» 100.000 επισκεπτών το Πάσχα στην Κρήτη
Νέος νόμος για μουσική στα ξενοδοχεία: Εταιρεία παροχής μουσικής παρέχει ελληνική & ξένη μουσική σύμφωνα με την ποσόστωση που απαιτείται
Air France | Η Καλαμάτα νέος προορισμός το καλοκαίρι