Το digital marketing αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της marketing στρατηγικής της τουριστικής επιχείρησης μας, όπως έχουμε αναπτύξει και στο σχετικό άρθρο μας. Όταν έρθει η στιγμή για να επιλέξουμε την εταιρεία ή το άτομο που θα εμπιστευθούμε την ψηφιακή μας παρουσία και επικοινωνία, θα πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι διαθέτει τα απαιτούμενα προσόντα και προϋπηρεσία για να επιτύχει τους στόχους μας. Θα μπορούσαμε μέσα από κάποιες σύντομες ερωτήσεις να αποκτήσουμε άποψη και να καταλάβουμε εάν ο μελλοντικός μας συνεργάτης γνωρίζει καλά το αντικείμενο του και τι προτίθεται να κάνει;
Παραθέτουμε μια σύντομη λίστα των ερωτήσεων που μπορούμε να κάνουμε.
1. Ασχολείστε αποκλειστικά με το digital marketing τουριστικών επιχειρήσεων;
2. Πόσο καιρό ασχολείστε με το digital marketing;
3. Τι digital marketing υπηρεσίες μπορείτε να παρέχετε;
4. Ποιο είναι το digital marketing πλάνο που θα ακολουθήσετε;
5. Ποιο είναι το % των απευθείας κρατήσεων επί των συνολικών κρατήσεων;
6. Ποιο % των επισκεπτών του website μας πρέπει να επισκέπτεται το booking περιβάλλον μας;
7. Πως θα βελτιώσετε το ποσοστό των απευθείας κρατήσεων μας;
8. Πως επηρεάζεται το διαφημιστικό μας έξοδο από το booking window των χρηστών;
9. Τι στατιστικά θα μας παρουσιάζετε και κάθε πότε;
10. Τι θα επιτύχουμε μέσα από τη συνεργασία μας;
Τις απαντήσεις θα σας τις δώσουμε απευθείας στο email σας ή μέσα από το Facebook Group μας.
** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency.