Social Media δεύτερης διαλογής?

08-05-18 | DIGITAL

Μιλήσαμε σε προηγούμενο άρθρο για τις ιδιαιτερότητες των «μεγάλων» social media, το Facebook, Twitter, Instagram, και YouTube. Aς δούμε σήμερα και κάποια τα οποία ενώ θεωρούνται εναλλακτικά μέσα, εμείς θεωρούμε ότι είναι απαραίτητα για να συμπληρώσουμε την ψηφιακή μας παρουσία: 

Google Plus 

To Google Plus θεωρείται από πολλούς το αποτυχημένο εγχείρημα της Google στα social media, δεν παύει όμως να έχει 2 δισεκατομμύρια χρήστες. Παρότι οι περισσότεροι από αυτούς τους χρήστες δεν είναι ενεργοί, η Google δεν έχει εγκαταλείψει τη πλατφόρμα. Αντιθέτως, συνεχίζει να την επεκτείνει με εξειδικευμένα εργαλεία τα οποία μας αφορούν άμεσα, όπως την εφαρμογή «book a room» η οποία αντιγράφει και χαρακτηριστικά του Tripadvisor επιτρέποντας στους χρήστες να αφήνουν reviews, αλλά και να φιλτράρουν αποτελέσματα ως προς τη τιμή, τη βαθμολογία άλλων χρηστών και τον τύπο του ξενοδοχείου. Η ορατότητα του ξενοδοχείου μας λοιπόν, στα συγκεκριμένα αποτελέσματα εξαρτάται από κάποιους παράγοντες τους οποίους μπορούμε να τους προκαλέσουμε ή να τους επηρεάσουμε. 

Pinterest

Το Pinterest είναι ένα ιδιαίτερο social network με 110 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες τον μήνα. Περισσότεροι από 70% των χρηστών είναι γυναίκες, ένα κοινό το οποίο έχει και το μεγαλύτερο μερίδιο της απόφασης για το τελικό booking σ ένα ξενοδοχείο. Το περιεχόμενο είναι κυρίως φωτογραφικό και οργανώνεται σε θεματικά “boards”. Ενώ είναι εύκολο να δημιουργήσουμε μια business σελίδα για την τουριστική μας επιχείρηση, το Pinterest είναι ένα από αυτά τα μέσα τα οποία χρειάζεται εξειδίκευση για να μπορούμε να είμαστε αποτελεσματικοί και να μπορέσουμε να κερδίσουμε την προσοχή του κοινού μας. 

LinkedIn

To LinkedIn είναι ένα μέσο επαγγελματικής δικτύωσης, και μπορεί να μην προκύπτει φυσικά η επιλογή του σαν μέσο προώθησης του ξενοδοχείου μας ή της τουριστικής μας επιχείρησης. Θα πρέπει να γνωρίζουμε όμως ότι το LinkedIn είναι το πιο αποτελεσματικό μέσο στην B2B προώθηση. Το Linkedin έχει περισσότερα από 450 εκατομμύρια μέλη και το 40% αυτών επισκέπτεται το site καθημερινά. Έχει επίσης τη μεγαλύτερη εμπορική αποτελεσματικότητα από όλα τα social media. Το μυστικό του LinkedIn είναι ότι για να είναι αποτελεσματικό, θα πρέπει να χρησιμοποιείται σωστά με περιεχόμενο το οποίο να έχει B2B, κλαδικό, ή εταιρικό χαρακτήρα. Για τουριστικές επιχειρήσεις οι οποίες δραστηριοποιούνται και σε συνέδρια, εκδηλώσεις, η επαγγελματικές κρατήσεις, το LinkedIn είναι πραγματικά πολύτιμο. 

Στην αναζήτηση του ιδανικού μας κοινού, δεν πρέπει να περιοριζόμαστε στα «μεγάλα social media» και να αγνοούμε κάποια μικρότερα αλλά σημαντικά κανάλια στα οποία ενδεχομένως το κοινό μας να δραστηριοποιείται. Επειδή ακριβώς η πλειοψηφία των τουριστικών επιχειρήσεων περιορίζεται στα βασικά κανάλια, με την ενεργή παρουσία μας  σε social media όπως το LinkedIn, το Pinterest και το Google Plus, δημιουργούμε περισσότερα σημεία επαφής με το κοινό μας και ενισχύουμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα. 


 ** Ο Τάσος Φλάμπουρας είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency.   

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο