Όσο διαδίδεται η χρήστη κινητών συσκευών στην αναζήτηση αλλά και την κράτηση ταξιδίου, τόσο πιο περίεργα αποτυπώνονται τα αποτελέσματα ερευνών που διεξάγονται ανάμεσα στους ταξιδιώτες που είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία. Από δύο έρευνες της Priceline.com, προκύπτει σαφές προβάδισμα όσων (το 77% του δείγματος) σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν κινητά τηλέφωνα ή ταμπλέτες για κράτηση περισσότερων ταξιδιωτικών υπηρεσιών εντός του 2014, έναντι όσων δεν θα το κάνουν, καθώς και ότι σχεδόν οι… μισές αναζητήσεις για ταξίδια γίνονται από το υπνοδωμάτιο και την… τουαλέτα!
Σύμφωνα με τις έρευνες της Priceline, οι οποίες διερεύνησαν τις αναζητήσεις ταξιδίων από τις συσκευές κινητών τηλεφώνων, το 16% των αναζητήσεων έγιναν από το… λουτρό, το 17% από «χώρους συνάθροισης ανδρών», το 19% από την κουζίνα, το 21% από τον χώρο του γραφείου στο σπίτι και το 23% από το υπνοδωμάτιο.
Τα ευρήματα αυτά παρουσιάζουν ειδικό ενδιαφέρον στις στρατηγικές προσέγγισης πελατών που εφαρμόζουν οι εταιρίες και στη συνέχεια γίνονται ακόμη πιο περίεργα. Για παράδειγμα το 10% του δείγματος είπε ότι κατά την κράτηση για ταξίδι στο κινητό τηλέφωνο έχει πέσει επάνω σε άγνωστο, το 9% επάνω σε τοίχο, το 7% ότι χτύπησε σε τοίχο του λουτρού και το 6% ότι γλίστρησε και… έπεσε.
Η έρευνες έδειξε επίσης το βαθμό εθισμού των χρηστών, αφού το 34% των αμερικανών πιστεύει ότι θα ήταν πιο εύκολο να αποχωριστούν για μια εβδομάδα το αγαπημένο τους πρόσωπο παρά να αποχωριστούν τη συσκευή κινητού τηλεφώνου. Επίσης, το 10% απαντά κλήση ή γραπτό μήνυμα σε προσωπικές του στιγμές, άλλο ένα 10% ενώ παρακολουθεί την αγαπημένη του ομάδα και το 19% ενώ γευματίζει σε ένα καλό εστιατόριο.
Τα δεδομένα σχετικά με τη σχέση των χρηστών με τα κινητά τους τηλέφωνα διεξήχθη από την Wakefield Research, σε δείγμα 1.014 ενηλίκων από τις ΗΠΑ από τις 2 έως τις 9 Μαϊου του 2014 με πρόσκληση από email σε ηλεκτρονική έρευνα, ενώ τα δεδομένα σχετικά με τις κρατήσεις σε κινητά προήλθαν από την Google η οποία έλαβε υπόψη της δείγμα 500 Αμερικανών οι οποίοι είχαν πραγματοποιήσει κράτηση ή αναζήτηση ταξιδίου το προηγούμενο 12μηνο. Η έρευνα αυτή διενεργήθηκε από τις 19 έως τις 21 Οκτωβρίου 2013.