Γερμανικός τουρισμός | Το 43% των τουριστών επέλεξε Μεσόγειο το 2023, το 4,2% Ελλάδα, το 14,4% Ισπανία...

01-03-24 | ΑΓΟΡΕΣ

Το 78% των Γερμανών τουριστών επέλεξε το 2023 προορισμούς στο εξωτερικό. Από αυτό το ποσοστό, το 43% επέλεξε Μεσόγειο (από 40% την προηγούμενη χρονιά), με την Ελλάδα να έχει μερίδιο 4,2% (3,9% το 2022). Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την 54η ταξιδιωτική ανάλυση της FUR, της γερμανικής Ένωσης Έρευνας για τις Διακοπές και τα Ταξίδια, που παρουσιάστηκε σήμερα. 

Κορυφαίος προορισμός, όπως πάντα, ήταν πέρυσι η Ισπανία, με μερίδιο 14,4% όσων ταξίδεψαν στο εξωτερικό (2022: 12,9%) και ακολούθησαν: η Ιταλία με 8,2% (8,4%), η Τουρκία 8,2% (7,9%), η Κροατία 4,5% (3, 8%) και η Ελλάδα.

Το μερίδιο αγοράς, εξάλλου, των ταξιδιών μεγάλων αποστάσεων αυξήθηκε σε νέο ιστορικό υψηλό του 9%. 

Η μελέτη καταγράφει επίσης αύξηση 2,3% στα αεροπορικά ταξίδια σε σύγκριση με το 2022. «Αυτό σημαίνει ότι το ποσοστό των αεροπορικών ταξιδιών είναι υψηλότερο από ποτέ», σχολιάζει ο επικεφαλής αναλυτής της FUR, Ulf Sonntag.

Άλλα συμπεράσματα της έρευνας:

Προθέσεις για το 2024

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα με περισσότερους από 7.200 Γερμανούς ηλικίας 14 ετών και άνω, μεταξύ Δεκεμβρίου 2023 και αρχές Φεβρουαρίου 2024.

διαβάστε ακόμα

Γενική συνέλευση Ε.Ξ. Ρόδου | Τα κρίσιμα ζητήματα, που δοκιμάζουν την ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχείων
Τουριστική προβολή της Λέσβου στη Ρουμανία - Προώθηση της Ανατολικής Χαλκιδικής στην Ιταλία
Δήμος Άργους-Μυκηνών: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
Έκτο Corfu Food & Wine Festival | Η Βιώσιμη Γαστρονομία είναι ο Πολιτισμός μας
«Γαλάζια Σημαία» | Ανακοινώνονται την Παρασκευή 24 Μαΐου οι βραβεύσεις για το 2024
Κοινωνικός τουρισμός: Τι αλλάζει στα προγράμματα - Για πρώτη φορά ιαματικός τουρισμός για όλους
Τουρισμός | ΤUI Γερμανίας: Άνοιξαν οι κρατήσεις για το 2025 - Κρήτη, Ρόδος και Κως ακολουθούν τη Μαγιόρκα στις πτήσεις
Άφιξη του πρώτου τσάρτερ στο αεροδρόμιο της Σητείας
Αερομεταφορές: 22 νέες και εποχικές συνδέσεις ξεκινούν από το αεροδρόμιο της Αθήνας το Μάιο
Amadeus: Οι ξενοδόχοι επενδύουν περισσότερο στην τεχνολογία και την εξατομίκευση υπηρεσιών