Σύσκεψη για τις κρουαζιέρες στη Μύκονο - τα προβλήματα

01-03-24 | ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ

Θέματα σχετικά με την εξυπηρέτηση των κρουαζιεροπλοίων και των μεταφερομένων με αυτά εκατοντάδων χιλιάδων επιβατών στη Μύκονο συζητήθηκαν σε συνάντηση της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων με Φορείς της Μυκόνου που έχουν αρμοδιότητα στην λειτουργία του λιμένος. Συμμετείχαν εκπρόσωποι των Εταιρειών Κρουαζιέρας.

Συγκεκριμένα συζητήθηκαν:

i. Θέματα σχετικά με τα δρομολόγια των πλοίων, την παραμονή των στα κρηπιδώματα στον λιμένα Τούρλου όπου παραβάλουν, καθώς και στο αγκυροβόλιο, από όπου αποβιβάζονται οι επιβάτες με τα σκάφη των Λεμβούχων. Στο θέμα αυτό έγινε εκτεταμένη αναφορά για τα μέτρα που πρέπει να λαμβάνονται έγκαιρα, ώστε να αποφεύγεται συνωστισμός τις περιόδους αιχμής του θέρους, που
συμβαίνει να υπάρχουν ταυτόχρονες αφίξεις μεγάλου αριθμού κρουαζιεροπλοίων.

Τονίστηκε ότι, η τήρηση του συστήματος berth allocation, θα πρέπει να τεθεί σε πλήρη λειτουργία το συντομότερο ώστε, να ενημερώνονται έγκαιρα οι διαχειρίστριες εταιρείες – χρήστες, σχετικά με τη δυνατότητα παραβολής των πλοίων στις εγκαταστάσεις λιμένος ή στα αγκυροβόλια. Με τον τρόπο αυτό θα
αποφεύγεται συνωστισμός, ο οποίος θα μπορούσε να οδηγήσει σε ταλαιπωρία των επιβατών.

ii. Έγινε αναφορά στην ανάγκη παραχώρησης μήκους κρηπιδώματος στο παλιό λιμάνι, προκειμένου για την εξυπηρέτηση των σκαφών που αποβιβάζουν τους επιβάτες εκεί, σημείο από το οποίο διευκολύνεται η επίσκεψη των στα ενδιαφέροντα της ευρύτερης περιοχή.

iii. Τονίστηκε ότι, η κλιματική αλλαγή και οι δύσκολες καταστάσεις που ζήσαμε την περασμένη τουριστική περίοδο, είναι θέμα για το οποίο επιβάλλεται να υπάρχει έγκαιρα σχεδιασμός για τα επιβαλλόμενα κατά περίπτωση μέτρα, όπως της εξασφάλισης αιθουσών παραμονής επιβατών – passenger terminals – με κλιματισμό, για την παραμονή των επιβατών.

Η συζήτηση πραγματοποιήθηκε σε πολύ καλό κλίμα, επιβεβαιώθηκε η ανάγκη προώθησης εκτέλεσης όλων των αναγκαίων έργων και σχεδιασμών στην υποδοχή των κρουαζιεροπλοίων, προς εξυπηρέτηση και των αποβιβαζομένων επιβατών.

Και οι δύο φορείς, πάροχοι και χρήστες, συμφώνησαν όπως υπάρχει τακτική συνάντηση μεταξύ των, προκειμένου να συζητούνται όλα τα θέματα, ώστε να λαμβάνονται έγκαιρα τα αναγκαία μέτρα προς διευκόλυνση της κινήσεως των πλοίων αλλά και των επιβατών – τουριστών, όπως προαναφέρεται

διαβάστε ακόμα

To «Amaronda Resort & Spa» πέρασε στη διαχείριση της AMARE HOSPITALITY
Mastercard: Μ. Ανατολή & Β. Αφρική ωθούν στα ύψη τον τουρισμό πολυτελείας μέχρι το 2030 – Η νέα τάση για «οικολογική πολυτέλεια»
Emirates | Open Day πρόσληψης νέων μελών για το πλήρωμα καμπίνας στην Ελλάδα
ΔΥΠΑ | Ανοίγει η πλατφόρμα Jobmatch - θα συνδέει άνεργους και εργοδότες στον τουρισμό και την εστίαση
Airbnb | Το καλύτερο πρώτο τρίμηνο της ιστορίας της το εφετινό
Κλειστό και φέτος το "Ναυάγιο" της Ζακύνθου
AEGEAN - Saudia | Συνεργασία για πτήσεις κοινού κωδικού
Tουρισμός | Άκρως επιδραστικό το περιεχόμενο του TikTok στα ταξίδια – Το παράδειγμα της Αλβανίας
DRV: Η Γερμανία χρηματοδοτεί πρότζεκτ για πιο "πράσινα" οργανωμένα ταξίδια – Ποιοί τουρ οπερέιτορ συμμετέχουν
Νίκος Χαρδαλιάς | “Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, στρατηγικός σύμμαχος στον τουρισμό και την ανάπτυξη”