Η Wizz Air διαφημίζει Θεσσαλονίκη στα Social Media

01-08-19 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Τη Θεσσαλονίκη και τα τουριστικά της πλεονεκτήματα προβάλλει από χτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η oυγγρική αεροπορική εταιρία Wizz Air.

Με πρωτοβουλία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο συνεργασίας ΟΤΘ-Fraport Greece και με σκοπό την υποστήριξη των δυο πτήσεών της από Λονδίνο και Κίεβο προς Θεσσαλονίκη, η Wizz Air, ανέλαβε και παρουσιάζει στην επίσημη σελίδα της στο Facebook την πόλη ως ιδανικό city break προορισμό για την γαστρονομία, για τα μνημεία Unesco και για αναψυχή. 

Τα σημεια τουριστικου ενδιαφέροντος της Θεσσαλονίκης προβαλλονται σε όλες τις γλώσσες της ιστοσελίδας της Wizz Air, ενώ στην αγγλική και την ουκρανική υπάρχει υπερσύνδεση με το επίσημο portal προορισμού της πόλης, thessaloniki.travel.

διαβάστε ακόμα

«Τρόμος» η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα; | Focus: Κυνήγι θησαυρού ο σταθμός φόρτισης
Σαντορίνη | Πλήθος ξενοδόχων στην εκδήλωση "Νέες Τεχνολογίες στη Φιλοξενία και τον Τουρισμό"
Τουρισμός | Mastercard Economics Institute: Κέρκυρα και Τίρανα (!) στο top 10 των πιο δημοφιλών προορισμών στον κόσμο το 2024
Σε ισχύ από τη Δευτέρα η νέα οδηγία για το περιβαλλοντικό έγκλημα
Γενική συνέλευση Ε.Ξ. Ρόδου | Τα κρίσιμα ζητήματα, που δοκιμάζουν την ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχείων
Τουριστική προβολή της Λέσβου στη Ρουμανία - Προώθηση της Ανατολικής Χαλκιδικής στην Ιταλία
Δήμος Άργους-Μυκηνών: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
Έκτο Corfu Food & Wine Festival | Η Βιώσιμη Γαστρονομία είναι ο Πολιτισμός μας
«Γαλάζια Σημαία» | Ανακοινώνονται την Παρασκευή 24 Μαΐου οι βραβεύσεις για το 2024
Κοινωνικός τουρισμός: Τι αλλάζει στα προγράμματα - Για πρώτη φορά ιαματικός τουρισμός για όλους