ΞΕΕ: Nέα εποχή για τα Boutique Hotel στην Ελλάδα (video)

14-02-24 | ΞΕΕ

Τη νέα ταυτότητα επικοινωνίας του προγράμματος Boutique Hotel, το οποίο ξεκίνησε ως πρόγραμμα πιστοποίησης αλλά εξελίχθηκε σε πρόγραμμα καινοτόμων υπηρεσιών στα Ελληνικά ξενοδοχεία, παρουσίασε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος. Η στρατηγική επικοινωνίας για τα Boutique Hotels θα συνοδεύεται από τη καμπάνια Love to host you, με όραμα να δημιουργηθεί μια διαδραστική κοινότητα ξενοδοχείων με κοινούς στόχους και με διαφοροποίηση που απαντά σε αξιώσεις διεθνών καταξιωμένων brands.

Υπό την ομπρέλα του ανανεωμένου -ακόμα και σχεδιαστικά- σήματος έχουν ενταχθεί ήδη 200 ξενοδοχεία, ενώ άλλα 100 βρίσκονται σε διαδικασία πιστοποίησης με φιλοδοξία να πιστοποιηθούν περί τα 300-400 ξενοδοχεία.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μονάδες έως 60 δωματίων και στοχεύει στην οριοθέτηση των μπουτίκ ξενοδοχείων και του προτύπου πιστοποίησης μικρών ξενοδοχείων, αλλά και την εδραίωση του σήματος στη συνείδηση του ταξιδιωτικού κοινού ως σφραγίδα ποιότητας.

Σημειώνεται ότι το 38%  των μπουτίκ ξενοδοχείων είναι 5 αστέρων, το 40% 4 αστέρων και το 22% 3 αστέρων. Τα ξενοδοχεία αυτά διαθέτουν μέχρι 60 δωμάτια, με ιδιαίτερο χαρακτήρα και προσφέρουν προσωποποιημένες υπηρεσίες.

Η πλειονότητα των πιστοποιημένων μπουτίκ ξενοδοχείων βρίσκεται στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, ακολουθεί η Κρήτη και έπονται η Αττική, η Κεντρική Μακεδονία και τα νησιά του Ιονίου.

Στα πιστοποιημένα ξενοδοχεία θα προσφερθούν προοπτικές ανάπτυξης με προνόμια όπως η δημιουργία επικοινωνιακής ταυτότητας, η αποκλειστική συμμετοχή στο B2B Forum για επαφές με πράκτορες, content creators και opinion leaders από τη διεθνή αγορά, οι ψηφιακές καμπάνιες στα social media, η προώθηση μέσα από ανανέωσης της πλατφόρμας Boutique-hotel.gr και η προώθηση μέσω αρθρογραφίας και αφιερωμάτων με ταξίδια εξοικείωσης δημοσιογράφων, ταξιδιωτικών εκπομπών και influencer σε συνεργασία με τα γραφεία ΕΟΤ και την υποστήριξη των μελών.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΞΕΕ, κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, σκοπός των συνεργασιών του Επιμελητηρίου, οι οποίες θα συνεχιστούν με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τα γραφεία ΕΟΤ εξωτερικού, είναι να δοθεί υπεραξία στα Ελληνικά ξενοδοχεία, με κριτήρια που θα ξεπερνούν την αστεροποίηση και θα εξειδικεύονται στα χαρακτηριστικά των boutique ξενοδοχείων, καθώς η χώρα έχει κάνει ήδη στροφή προς τον ποιοτικό τουρισμό. Επιπλέον, όπως είπε ο κ. Βασιλικός, «έχουμε αναθέσει ενέργειες για ξενοδοχεία που δηλώνουν μπουτίκ χωρίς να έχουν την πιστοποίηση για αυτό».

Η φιλοσοφία πίσω από το πρόγραμμα είναι η δημιουργία υπεραξίας με το συνδυασμό της ποιότητας και της καινοτομίας, επισήμανε η αντιπρόεδρος του ΞΕΕ και υπεύθυνη για το πρόγραμμα Boutique Hotel, κ. Χριστίνα Τετράδη.  

Τα μπουτίκ ξενοδοχεία, στοχεύουν σε μια νέα κουλτούρα ποιότητας στον τουρισμό, καθώς έχουν ιδιαίτερο χαρακτήρα και αισθητική, περιλαμβάνουν πρωτοποριακό σχεδιασμό και πολλά εξ αυτών ενσωματώνουν τοπικά στοιχεία και παραδόσεις του προορισμού στον οποίο λειτουργούν, πρόσθεσε.

διαβάστε ακόμα

Emirates | Open Day πρόσληψης νέων μελών για το πλήρωμα καμπίνας στην Ελλάδα
ΔΥΠΑ | Ανοίγει η πλατφόρμα Jobmatch - θα συνδέει άνεργους και εργοδότες στον τουρισμό και την εστίαση
Airbnb | Το καλύτερο πρώτο τρίμηνο της ιστορίας της το εφετινό
Κλειστό και φέτος το "Ναυάγιο" της Ζακύνθου
AEGEAN - Saudia | Συνεργασία για πτήσεις κοινού κωδικού
ATM 2024: Άκρως επιδραστικό το περιεχόμενο του TikTok στα ταξίδια – Το παράδειγμα της Αλβανίας
DRV: Η Γερμανία χρηματοδοτεί πρότζεκτ για πιο "πράσινα" οργανωμένα ταξίδια – Ποιοί τουρ οπερέιτορ συμμετέχουν
Νίκος Χαρδαλιάς | “Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, στρατηγικός σύμμαχος στον τουρισμό και την ανάπτυξη”
Αυτό είναι το πρώτο αεροδρόμιο στην Ευρώπη με βιομετρική αναγνώριση προσώπου
Jet2.com και Jet2holidays | 35.000 επιπλέον θέσεις για το 2025- Και για Σκιάθο και Λέσβο