Kαλοκαιρινή καμπάνια της trivago για τα ελληνικά νησιά

23-06-16 | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Η trivago.gr, ξεκινώντας από τις 20 Ιουνίου και για πέντε βδομάδες θα τρέχει την καμπάνια #StayAndSea. Σκοπός της καμπάνιας είναι να αναδείξει ακόμη περισσότερο τα ελληνικά νησιά που αναδείχθηκαν και βρέθηκαν μεταξύ των κορυφαίων, σύμφωνα με την έρευνα European Islands trivago Reputation Ranking 2016.

Στο πλαίσιο αυτό, η trivago συνεργάστηκε με τους τοπικούς φορείς κάθε προορισμού, συνέταξε άρθρα-αφιερώματα για το κάθε νησί και παράλληλα, ενώνοντας τις δυνάμεις της με κάποια από τα καλύτερα ξενοδοχεία ανά προορισμό, θα δώσει τη δυνατότητα σε κάποιους τυχερούς να επισκεφθούν τα νησιά και να βιώσουν από κοντά την υψηλή ποιότητα διαμονής, η οποία έκανε κάθε προορισμό να ξεχωρίσει.

Κάθε μια από τις πέντε βδομάδες θα είναι αφιερωμένη σε συγκεκριμένο προορισμό αναδεικνύοντας τις τοπικές ομορφιές, αλλά και δωρίζοντας τη διαμονή σε ένα από τα καλύτερα ξενοδοχεία του νησιού.

Η επιλογή του ονόματος της καμπάνιας:

Stay: Διαμονή σε κορυφαία ξενοδοχεία των ελληνικών νησιών

And

Sea: Ταξίδι με προορισμό το κύμα. Οι επισκέπτες θα δουν τα καλύτερα σημεία κάθε νησιού και θα ανακαλύψουν όλες τις πτυχές του.

Τι θα ακολουθήσει τις επόμενες πέντε εβδομάδες:

-μια σειρά από κείμενα που θα εμπνεύσουν τους αναγνώστες του room5.trivago.gr – ένας οδηγός για κάθε νησί

-συμβουλές από τους τοπικούς φορείς για τα κρυμμένα μυστικά του κάθε νησιού

-ένας διαγωνισμός κάθε εβδομάδα με κέρδος τη διαμονή σε ένα κορυφαίο ξενοδοχείο στα νησιά αυτά

Η πρώτη εβδομάδα είναι αφιερωμένη στην Αστυπάλαια, η οποία ήταν και ο κορυφαίος προορισμός από τους ελληνικούς. Τις επόμενες τέσσερις εβδομάδες θα ακολουθήσει ανάλογο υλικό από νησιά που αναδείχθηκαν μεταξύ των καλύτερων.

Η καμπάνια ξεκίνησε τη Δευτέρα 20 Ιουνίου και θα ολοκληρωθεί στις 24 Ιουλίου.

διαβάστε ακόμα

«Τρόμος» η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα; | Focus: Κυνήγι θησαυρού ο σταθμός φόρτισης
Σαντορίνη | Πλήθος ξενοδόχων στην εκδήλωση "Νέες Τεχνολογίες στη Φιλοξενία και τον Τουρισμό"
Τουρισμός | Mastercard Economics Institute: Κέρκυρα και Τίρανα (!) στο top 10 των πιο δημοφιλών προορισμών στον κόσμο το 2024
Σε ισχύ από τη Δευτέρα η νέα οδηγία για το περιβαλλοντικό έγκλημα
Γενική συνέλευση Ε.Ξ. Ρόδου | Τα κρίσιμα ζητήματα, που δοκιμάζουν την ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχείων
Τουριστική προβολή της Λέσβου στη Ρουμανία - Προώθηση της Ανατολικής Χαλκιδικής στην Ιταλία
Δήμος Άργους-Μυκηνών: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
Έκτο Corfu Food & Wine Festival | Η Βιώσιμη Γαστρονομία είναι ο Πολιτισμός μας
«Γαλάζια Σημαία» | Ανακοινώνονται την Παρασκευή 24 Μαΐου οι βραβεύσεις για το 2024
Κοινωνικός τουρισμός: Τι αλλάζει στα προγράμματα - Για πρώτη φορά ιαματικός τουρισμός για όλους