Τουρισμός | Ο FTI διευρύνει τη σεζόν σε Κρήτη και Ρόδο μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου – Υψηλότερη ζήτηση από το 2019

26-05-23 | TOUR OPERATORS

Επέκταση της σεζόν σε επιλεγμένα ξενοδοχεία της Κρήτης και της Ρόδου μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου, περιλαμβάνει η τρίτη κατά σειρά ανανέωση του προγράμματος διακοπών του Γερμανού τουρ οπερείτορ FTI για την Ελλάδα, καθώς η ζήτηση που καταγράφει από το ταξιδιωτικό κοινό για τη χώρα μας ξεπερνάει τα επίπεδα του 2019.

Αυτό επισημαίνει σε ανακοίνωση του τουρ οπερείτορ ο επικεφαλής προϊόντος μικρών και μεσαίων αποστάσεων, Jan Mayer (φωτογραφία).

Το γεγονός ότι η συνεργασία με τις τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα έχει σχεδιαστεί με μακροπρόθεσμους στόχους αντικατοπτρίζεται και από τη συνεχιζόμενη επέκταση του χαρτοφυλακίου του FTI, σε προορισμούς όπως η Κρήτη, στην οποία εστιάζει ιδιαίτερα ο τουρ οπερέιτορ λόγω της μεγάλης ζήτησης.

Προσφέρουμε 350 εβδομαδιαίες συνδέσεις στην Κρήτη από περίπου 50 αεροδρόμια της Γερμανίας, της Αυστρίας και της Ελβετίας αλλά και της Γαλλίας και της Ολλανδίας ενώ για το φθινοπωρινό πρόγραμμα σχεδιάζουμε επέκταση της χωρητικότητας θέσεων ώστε να ανταποκρίνονται στη ζήτηση, δήλωσε η επικεφαλής στρατηγικής προορισμού στην Ελλάδα, Halina Strzyzewska.

Η σημασία της Κρήτης για τον όμιλο είναι επίσης έκδηλη από το γεγονός ότι το νησί αποτέλεσε τον τόπο διεξαγωγής του εφετινού συνεδρίου του Touristik Vertriebsgesellschaft (TVG) που διοργανώθηκε από τις 27 Απριλίου έως την 1η Μαϊου με 130 συμμετέχοντες οι οποίοι συζήτησαν τεχνικές βελτίωσης της ανθεκτικότητας, κατανόησης του ρόλου, των προκλήσεων και των ευκαιριών για τον franchisor, τα γραφεία και τους συνεργάτες.

Εκτός από την Κρήτη, ο FTI δίνει επίσης έμφαση σε ένα πολυμορφικό πρόγραμμα στην Ελλάδα και εντείνει τις συνδέσεις με μικρότερα νησιά όπως η Ζάκυνθος και η Σκιάθος.

Το αεροδρόμιο του Αράξου αξιοποιείται επίσης για την ευρύτερη περιοχή από την Αρχαία Ολυμπία μέχρι την Πάτρα.

Παράλληλα, το πρακτορείο διαχείρισης προορισμού του FTI, Meeting Point Hellas καταγράφει υψηλότερη ζήτηση από διεθνείς ταξιδιώτες σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, με ιδιαίτερα ισχυρές κρατήσεις για Ρόδο, Κέρκυρα και Κρήτη, όπου μέσα στους επόμενους μήνες αναμένεται ισχυρή ώθηση, σύμφωνα τον Mario Habig, CEO DMCs του FTI GROUP (φωτογραφία).

Παράλληλα, προκειμένου να δοθεί έμπνευση στους νέους επισκέπτες ενός προορισμού αλλά και να αναδειχθούν νέες γωνιές στους επαναλαμβανόμενους επισκέπτες, η θυγατρική του ομίλου διεύρυνε σημαντικά το πρόγραμμά της σε Ελληνικούς προορισμούς.

 Από το συνέδριο του Touristik Vertriebsgesellschaft στην Κρήτη πριν από περίπου ένα μήνα

 

 

διαβάστε ακόμα

Η AEGEAN και η Olympic Air μετέφεραν το Άγιο Φως στην ελληνική επικράτεια
Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου σε γαστρονομική εκδήλωση στο Βουκουρέστι
Δράσεις για την τουριστική προβολή της Ελλάδας σε Σουηδία και Ελβετία
Ξενοδοχεία | Ποιο είναι το τίμημα του Πόρτο Καρράς;
Οι αεροπορικές εταιρείες βαρέθηκαν να επωμίζονται το κόστος άλλων
Υπερ- τουρισμός | Ο τουριστικός τομέας δεν πρέπει να αγνοήσει τις διαμαρτυρίες των ντόπιων
Τουρισμός 2024 | Sunvil: Το μεγαλύτερο ελληνικό πρόγραμμα στο Ηνωμένο Βασίλειο με 61 νησιά
Έκθεση φωτογραφιών για τη δράση του John D.S. Pendlebury στη Μάχη της Κρήτης
Άυλη Πολιτιστική Κληρονομιά: Η Περίπτωση των Μάηδων της Μακρινίτσας
«Σκιώδης στόλος» του Πούτιν στον Λακωνικό Κόλπο