Η ποιότητα της φωτογραφίας, που ανεβάζουν τα ελληνικά ξενοδοχεία στις ψηφιακές πλατφόρμες αναζήτησης καταλυμάτων αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για τις κρατήσεις.
Όπως έδειξαν τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήγαγε η trivago, οι κρατήσεις που καταγράφηκαν σε αυτήν για ελληνικά ξενοδοχεία τα οποία είχαν ανεβάσει έστω και μία φωτογραφία από τους χώρους τους στην υπηρεσία Hotel Manager της πλατφόρμας, ήταν υπερδιπλάσιες – με ποσοστό στην πίτα κρατήσεων που ανά περιοχή αγγίζει το 85% των συνολικών κρατήσεων – σε σχέση με εκείνες που είχαν τα καταλύματα που δεν είχαν ανεβάσει φωτογραφία.
Η έρευνα, η οποία διεξήχθη την χρονική περίοδο Μάρτιος 2013-Μάρτιος 2014 και αφορά στα ποσοστά κρατήσεων ανά περιοχή, δείχνει επίσης πως οι φωτογραφίες των καταλυμάτων παίζουν μεγαλύτερο ρόλο στις κρατήσεις για ξενοδοχεία που βρίσκονται εκτός Αττικής.
Συγκεκριμένα, η μεγαλύτερη ψαλίδα των κρατήσεων υπέρ των ξενοδοχείων που είχαν ανεβάσει φωτογραφία σημειώθηκε στην Κρήτη. Το ποσοστό των κρατήσεων για τα καταλύματα που διαθέτουν στα συστήματα της trivago έστω και μια φωτογραφία εκτοξεύεται στο 84,7%, αφήνοντας κατά πολύ πίσω, στο 15,3%, τις κρατήσεις που αφορούσαν τα καταλύματα που δεν διέθεσαν φωτογραφικό υλικό.
Στις αμέσως επόμενες μεγαλύτερες αποκλίσεις κρατήσεων που πραγματοποιήθηκαν υπέρ των καταλυμάτων που διέθεταν φωτογραφία βρίσκονται οι μονάδες της Κεντρικής Μακεδονίας. Το 83,6% των κρατήσεων κατέληξε σε ξενοδόχους, οι οποίο όχι μόνο έχουν λογαριασμό στη δωρεάν υπηρεσία της trivago αλλά ανέβασαν τουλάχιστον μια φωτογραφία του ξενοδοχείου τους. Αντίθετα, μόλις το 16,4% των κρατήσεων κατέληξε σε ξενοδοχεία που δεν έχουν ούτε μια φωτογραφία.
Έπονται τα νησιά του Ιονίου, όπου το ποσοστό των κρατήσεων για τα ξενοδοχεία με έστω μια φωτογραφία αγγίζει το 79% ενώ μόλις το 21,3% των κρατήσεων, κατέληξε σε καταλύματα που δεν είχαν φωτογραφία. Στο Νότιο Αιγαίο, η ψαλίδα κλείνει λίγο αλλά όχι αρκετά. Στο 77,6% κυμαίνεται το ποσοστό των κρατήσεων για τα καταλύματα με έστω μια φωτογραφία, αφήνοντας κατά πολύ πίσω το ποσοστό κρατήσεων για όσα δε διαθέτουν ούτε μια φωτογραφία στο 22,4%.
Τέλος, μικρότερες διαφορές εντοπίζονται στα ξενοδοχεία της Αττικής. Το 67% των κρατήσεων έγινε σε ξενοδοχεία- καταλύματα που έχουν φωτογραφία ενώ το 33% των κρατήσεων κατέληξε σε ξενοδοχεία που δεν έχουν καμία.