Hyatt | Οι Αμερικανοί λαχταρούν περισσότερο ποιοτικό χρόνο, κάτι που προσφέρει το ταξίδι

28-09-25 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η Hyatt’s Inclusive Collection παρουσίασε την πρώτη της Time Rich Report, μια εθνική έρευνα που αποτυπώνει πώς οι Αμερικανοί αντιλαμβάνονται και διαχειρίζονται τον πιο πολύτιμο πόρο τους: τον χρόνο. Η μελέτη, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Wakefield Research, εξετάζει τη σύνδεση μεταξύ της έννοιας του “ποιοτικού χρόνου” και του ρόλου που παίζει το ταξίδι στη δημιουργία ουσιαστικών εμπειριών.

Σύμφωνα με τα ευρήματα:

Η Hyatt ανταποκρίνεται με τη νέα καμπάνια “Time Here Is Worth More”, που στοχεύει να μειώσει τις αποσπάσεις και να ενισχύσει τις ουσιαστικές στιγμές. Στο πλαίσιο αυτό, συνεργάζεται με τον διεθνώς αναγνωρισμένο γκουρού ευεξίας Deepak Chopra, M.D., ο οποίος συμβάλλει με τη σειρά εμπειριών “Mindful Moments”. Μέσα από ψηφιακά εργαλεία, όπως το DeepakChopra.ai, οι επισκέπτες θα μπορούν να απολαμβάνουν πιο στοχαστικές και ουσιαστικές διακοπές.

Η Inclusive Collection διαθέτει περισσότερα από 140 all-inclusive resorts σε Μεξικό, Καραϊβική, Κεντρική Αμερική και Ευρώπη, προσφέροντας προγράμματα για οικογένειες, ζευγάρια αλλά και ταξιδιώτες που αναζητούν μοναχικές ή στοχευμένες εμπειρίες.

διαβάστε ακόμα

Η Υπουργός Τουρισμού στην έκθεση για τις Μεσογειακές Προστατευόμενες Θαλάσσιες Περιοχές
Και η Κάρπαθος δυναμικά στην αναρρίχηση και τον εναλλακτικό τουρισμό - Τι λέει στο Τ.Ν. ο αντιδήμαρχος Τουρισμού
Ο Λευκός Πύργος: Η Μεταμόρφωση ενός Οθωμανικού Οχυρού σε Σύμβολο της Θεσσαλονίκης
Wizz Air | Έξι νέες συνδέσεις με Αθήνα και Θεσσαλονίκη το χειμώνα του 2025/26
Πιστοποίηση Green Key στο Amaronda Resort & Spa στην Ερέτρια
Φθινόπωρο στην Πάτρα με αθλητισμό και μουσική
Το καλοκαίρι φεύγει. Η μαγεία της Ελλάδας παραμένει
Το νέο κύμα των αθηναϊκών micro-bakery
Ανακλήθηκε η επιδότηση για το Grecotel Mykonos Blu
Ηρώ Χατζηγεωργίου | Η δημόσια περιουσία μετατρέπεται σε καταλύτη ανάπτυξης