Wyndham Hotels & Resorts: Ισχυρό α’ τρίμηνο με ρεκόρ νέων και υπό κατασκευή δωματίων

26-04-24 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Ισχυρές επιδόσεις πρώτου τριμήνου κατέγραψε η Wyndham Hotels & Resorts, με αύξηση 8% του αριθμού των ξενοδοχειακών έργων στον πίνακα ανάπτυξης της εταιρίας. Χάρη στη αυξημένο ενδιαφέρον από τους ιδιοκτήτες, τα ξενοδοχειακά έργα έφτασαν το ρεκόρ των 243.000 δωματίων. 

Κατά το ίδιο τρίμηνο, καταγράφεται πρόοδος στο άνοιγμα νέων ξενοδοχείων, στη διατήρηση των συνεργατών franchise και στην ανάπτυξη του καθαρού αριθμού δωματίων σε όλο τον κόσμο. Η εταιρία άνοιξε 13.000 δωμάτια, που αντιπροσωπεύουν ετήσια αύξηση 27%. 

Το σύνολο των ξενοδοχείων που ανήκουν ή συνεργάζονται με τον συγκεκριμένο όμιλο αυξήθηκε κατά 4% σε παγκόσμια κλίμακα, ενώ τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) στις υψηλότερες κατηγορίες στις ΗΠΑ και στην Κίνα παρουσιάζουν αύξηση 3% και 13% αντίστοιχα.

Το RevPAR παρουσιάζει βελτίωση 1% σε σταθερό νόμισμα έναντι του 2023, με μείωση 5% στις ΗΠΑ και ανάπτυξη 14% διεθνώς. Σε παγκόσμια βάση, η Wyndham κατέγραψε ετήσια αύξηση RevPAR σε όλες τις περιοχές, με τη μέση ημερήσια τιμή δωματίου (ADR) να παρουσιάζει άνοδο 12% και την πληρότητα +2%.

Παράλληλα, η Wyndham εισήλθε στην αγορά μακροχρόνιας διαμονής μέσω στρατηγικής συνεργασίας με την WaterWalk, ως συμπληρωματική upscale υπηρεσία και επέκταση midscale. 

Η Wyndham είναι αισιόδοξη ότι θα επιτύχει το στόχο ανάπτυξης του καθαρού αριθμού των δωματίων κατά 3-4% το 2024, συμπεριλαμβανομένης μιας αύξησης στο ποσοστό διατήρησης σε σύγκριση με το 2023.

Το μεγαλύτερο μέρος των ξενοδοχειακών έργων (69%) αφορά τις κατηγορίες midscale και άνω, οι οποίες κατέγραψαν ετήσια ανάπτυξη 4%. Περί το 79% των έργων αυτών αποτελούνται από νεόδμητα πρότζεκτ, εκ των οποίων το 35% έχει ξεκινήσει. Το 58% των έργων αυτών είναι διεθνή.

Το καθαρό εισόδημα της εταιρείας έπεσε στα 16 εκατομμύρια δολάρια, από τα 67 εκατομμύρια δολάρια του πρώτου τριμήνου του 2023. Η πτώση αυτή αντικατοπτρίζει τα έξοδα συναλλαγών ως αποτέλεσμα της αποτυχημένης προσπάθειας εξαγοράς της εταιρείας έναντι 8 δισ. δολαρίων από την Choice Hotels. 

Το προσαρμοσμένο EBITDA (κέρδη πριν από τόκους, φόρους, αποσβέσεις και αποτίμηση λογαριασμών), έπεσε στα 141 εκατομμύρια δολάρια από τα 147 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2023. Η μείωση αυτή περιλάμβανε μια "δυσμενή επίδραση" 10 εκατομμυρίων δολαρίων από τη μεταβλητότητα του ταμείου μάρκετινγκ. Εάν εξαιρεθεί αυτό, το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε 3%.

 

διαβάστε ακόμα

Ημερίδα «Ο δρόμος της Ανάπτυξης – Κάνουμε πράξη την Περιφερειακή Συνείδηση» στη Μεγαλόπολη
Δήμος Ερμιονίδας: Η πρόταση με 4 παραλίες για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας
«Τρόμος» η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα; | Focus: Κυνήγι θησαυρού ο σταθμός φόρτισης
Σαντορίνη | Πλήθος ξενοδόχων στην εκδήλωση "Νέες Τεχνολογίες στη Φιλοξενία και τον Τουρισμό"
Τουρισμός | Mastercard Economics Institute: Κέρκυρα και Τίρανα (!) στο top 10 των πιο δημοφιλών προορισμών στον κόσμο το 2024
Σε ισχύ από τη Δευτέρα η νέα οδηγία για το περιβαλλοντικό έγκλημα
Γενική συνέλευση Ε.Ξ. Ρόδου | Τα κρίσιμα ζητήματα, που δοκιμάζουν την ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχείων
Τουριστική προβολή της Λέσβου στη Ρουμανία - Προώθηση της Ανατολικής Χαλκιδικής στην Ιταλία
Δήμος Άργους-Μυκηνών: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
Έκτο Corfu Food & Wine Festival | Η Βιώσιμη Γαστρονομία είναι ο Πολιτισμός μας