Η Panadvert παρουσιάζει τα κορυφαία ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης για το 2023

21-12-23 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Στην τελευταία της έρευνα για το 2023, η Panadvert καταδεικνύει τα κορυφαία ξενοδοχειακά brands στη Θεσσαλονίκη. Το ενδιαφέρον για τον συγκεκριμένο προορισμό προήλθε από το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια η πόλη είναι ένας εξαιρετικά ανερχόμενος προορισμός που έχει προσελκύσει πολλές επενδύσεις στον συγκεκριμένο κλάδο, με πολλά νέα ξενοδοχεία να έχουν εμφανιστεί σε αρκετά μικρό χρονικό διάστημα. 

Για να ολοκληρωθεί η παρούσα μελέτη, χρησιμοποιήθηκε ο δείκτης PRSI της Panadvert, ένας λογαριθμικός δείκτης Σχετικής Δύναμης, ο οποίος αντανακλά την δημοτικότητα και αναγνωρισιμότητα του κάθε brand, λαμβάνοντας υπόψη αναζητήσεις στη Google, καθώς και στη Bing, αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, mentions, καθώς και δεδομένα Sentiment Analysis (συχνότητα των αναφορών του brand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης).

Η τελική κατάταξη για το 2023 έχει ως εξής:

1. Makedonia Palace

2. Electra Palace Thessaloniki

3. Hyatt Regency Thessaloniki

4. Capsis Hotel Thessaloniki

5. MonAsty, Thessaloniki, Autograph Collection

6. City Hotel Thessaloniki

7. ONOMA Hotel

8. Imperial Palace Classical Hotel Thessaloniki

9. Holiday Inn Thessaloniki, An IHG Hotel

10. Vanoro Hotel

Τα 10 κορυφαία ξενοδοχειακά brands της Θεσσαλονίκης είναι μια “μίξη” από ξενοδοχεία που υπάρχουν στην πόλη εδώ και δεκαετίες και νεοεισερχόμενους “παίκτες”. Σύμφωνα με το PRSI, το Makedonia Palace, πολυτελές ξενοδοχείο 5 αστέρων, είναι το πιο δημοφιλές ξενοδοχείο στη Θεσσαλονίκη φέτος, ενώ το μεγαλύτερο μέρος της πρώτης δεκάδας αποτελείται επίσης από ξενοδοχεία 5 αστέρων.  

Ο CEO της Panadvert, Γιάννης Γιαννάτος, ανέφερε πως “Η κυριαρχία των πολυτελών ξενοδοχείων 5 αστέρων στις πρώτες 10 θέσεις υποδηλώνει ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για καταλύματα υψηλών προδιαγραφών στη Θεσσαλονίκη. Η μακροχρόνια παρουσία, όπως είδαμε με το Makedonia Palace και το Electra Palace στις 2 πρώτες θέσεις, ανταμείβεται αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να υποτιμάται η επένδυση στο ψηφιακό μάρκετινγκ καθώς έχει σημαντικό αντίκτυπο στη δύναμη του brand ενός ξενοδοχείου, όπως μας έδειξε το Vanoro Hotel, για παράδειγμα, που άνοιξε μόλις πριν 2 χρόνια και συμπεριλαμβάνεται στην κορυφαία δεκάδα. Η παρούσα έρευνα είναι ένας πολύτιμος οδηγός για τους ξενοδόχους και τους ενδιαφερόμενους φορείς του κλάδου που θέλουν να είναι ενημερωμένοι για τις κινήσεις του κλάδου, να αξιοποιήσουν τις τάσεις της αγοράς και να εδραιώσουν τη θέση τους σε αυτόν τον ανταγωνιστικό προορισμό.”

Διαβάστε την πλήρη έρευνα στο blog της Panadvert στο παρακάτω link: https://bit.ly/46WAhOx 

Η Panadvert είναι ένα βραβευμένο boutique marketing agency με εξειδίκευση στο performance και data-driven marketing καθώς και στην παραγωγή περιεχομένου για τον ξενοδοχειακό και τουριστικό κλάδο.

διαβάστε ακόμα

«Ημέρες Θάλασσας 2024» στον Πειραιά | 100 δωρεάν εκδηλώσεις από τις 24 Μαΐου έως τις 2 Ιουνίου
Δημοπρασία για την μίσθωση του κάμπινγκ Καψαλίου Κυθήρων
Στα Χανιά, για πρώτη φορά, η συνεδρίαση του Δ.Σ. της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος
Ε.Ξ. Ιωαννίνων | Ποια θέματα συζητήθηκαν με τη νέα Γενική Πρόξενο της Αλβανίας στα Ιωάννινα
Έτσι θα είναι το νέο 91 Athens Riviera στη Βούλα - Το υβριδικό μοντέλο Private Members Club και Glamping
SKY express: Στρατηγική συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες British Airways και Etihad
UN Tourism: Νέο πρωτοποριακό εργαλείο για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη των αγροτικών περιοχών
Μαγιόρκα: Αναβρασμός για τον υπερτουρισμό – Τοπικές οργανώσεις απειλούν με κατάληψη του αεροδρομίου
Οι δημοτικές αρχές πρέπει να αποφασίζουν για την πόλη που θέλουν
Corendon: 3 εκατ. θέσεις προς Τουρκία, Ελλάδα, Ισπανία, Μαρόκο και Αίγυπτο αυτό το καλοκαίρι