Η πρώτη παρουσία του brand Trademark στη Μάλτα με boutique ξενοδοχείο

19-12-23 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Το boutique ξενοδοχείο Quadro Hotel, Trademark Collection by Wyndham, το οποίο άνοιξε πρόσφατα και εντάσσεται στο αναπτυσσόμενο brand Trademark, βρίσκεται στην ανατολική ακτή της Μάλτας, στην καρδιά του Σαιν Τζούλιαν, γνωστού για τις παραλίες, τα μπαρ και τα κλαμπ του, σε απόσταση αναπνοής από τον κόλπο του Αγίου Γεωργίου και τα κορυφαία καταστήματα και εστιατόρια της περιοχής. 

Το Quadro Hotel είναι το πρώτο ξενοδοχείο Trademark στη Μάλτα και περιλαμβάνεται πλέον στο χαρτοφυλάκιο του brand, που απαριθμεί περισσότερα από 200 ξενοδοχεία παγκοσμίως.

Το ξενοδοχείο, το οποίο ανήκει σε τοπική ιδιοκτησία και λειτουργεί από την STED Co., βρίσκεται σε απόσταση 11 χιλιομέτρων από το Διεθνές Αεροδρόμιο της Μάλτας. Διαθέτει 47 δωμάτια με έπιπλα από ανοιχτόχρωμο ξύλο, παιχνιδιάρικες υφές και πολύχρωμες πινελιές, ενώ αρκετά από τα δωμάτια προσφέρουν ειδυλλιακή θέα στη θάλασσα. Περαιτέρω, κάθε δωμάτιο προσφέρει δωρεάν Wi-Fi υψηλής ταχύτητας, μίνι ψυγείο και καφετιέρα εσπρέσο, ενώ τα λουτρά του είναι εξοπλισμένα με πολυτελή προϊόντα περιποίησης.

Στις πρόσθετες παροχές του ξενοδοχείου, περιλαμβάνονται η εποχική πισίνα στον τελευταίο όροφο με πανοραμική θέα στην πόλη, το εστιατόριο Otto που ξεκινά από το πρωί με καφέ, γλυκά και αρτοποιήματα,  ολοήμερη υπηρεσία δωματίου, γυμναστήριο, ενοικίαση αυτοκινήτων και ποδηλάτων, υπηρεσία πλυντηρίου και αυθημερόν στεγνό καθάρισμα ενδυμάτων. Σημειώνεται ότι το ξενοδοχείο είναι μη-καπνιζόντων.

Έχοντας ως ορμητήριο το ξενοδοχείο, οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν τα καταστήματα της Bay Street ή να κάνουν μία όμορφη εκδρομή με ferry στη Βαλέτα, την πρωτεύουσα της Μάλτας. 

Σχετικά, ο κ. Edward Gauci, Διευθυντής της STED Co., ανέφερε ότι το Σαιν Τζούλιαν είναι ένας μαγικός προορισμός που δεν μοιάζει με κανέναν άλλον κόσμο. Μέσω του Trademark, η STED Co. είναι σε θέση να γιορτάσει αυτό που κάνει την πόλη και το ξενοδοχείο μοναδικά, αξιοποιώντας τη δύναμη της Wyndham.

Από την πλευρά του, ο κ. Βασίλης Θεμελίδης, Περιφερειακός Διευθυντής Νοτίου και Ανατολικής Ευρώπης της Wyndham Hotels & Resorts, επεσήμανε ότι το Trademark είναι υπερήφανο για την προσφορά ιδιαίτερων ξενοδοχείων σε περιζήτητους προορισμούς και η Μάλτα δεν αποτελεί εξαίρεση. Παράλληλα, ο κ. Θεμελίδης σχολίασε ότι το νέο ξενοδοχείο ξεκλειδώνει μια συναρπαστική ευκαιρία εξερεύνησης της περιοχής και αναδεικνύει την αξία που προσθέτει η Wyndham σε μοναδικά ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο.

Ανάπτυξη ενός παγκόσμιου brand  

Το Trademark, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του το 2017, είναι ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα brand της Wyndham, με τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία παγκοσμίως. ‘Έχοντας ήδη παρουσία σε σχεδόν 30 χώρες, τους τελευταίους 18 μήνες το brand έχει προσθέσει περίπου 90 ξενοδοχεία σε 12 νέες χώρες, αποδεικνύοντας την προσαρμοσμένη προσέγγιση της Wyndham στη διαδικασία ανάπτυξης του Trademark. Το εν λόγω brand απευθύνεται σε ανεξάρτητους ξενοδόχους και αγκαλιάζει τους ταξιδιώτες που αναζητούν ξεχωριστές, μοναδικές εμπειρίες. Μαζί με το Wyndham Advantage και σε συνδυασμό με το μάρκετινγκ, την τεχνολογία και τη διανομή παγκόσμιας κλάσης, αποτελεί συνταγή επιτυχίας για τους επιχειρηματίες του ξενοδοχειακού κλάδου.

Πρόγραμμα επιβράβευσης Triple Wyndham Rewards Points

Τα ξενοδοχεία Trademark, συμμετέχουν στο Wyndham Rewards, το νούμερο ένα πρόγραμμα επιβράβευσης ξενοδοχείων, όπως αποκαλείται από τους αναγνώστες του USA Today. Μέχρι τις 12 Ιανουαρίου 2024, τα μέλη του προγράμματος μπορούν να εγγραφούν για να κερδίσουν τριπλούς πόντους και έως 30.000 πόντους, σε διαμονές που θα πραγματοποιηθούν έως τις 15 Ιανουαρίου 2024. 

Σχετικά με το Trademark Collection by Wyndham   

Χαρακτήρας. Γοητεία. Εξατομίκευση. Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά του Trademark Collection by Wyndham.
Από ξενοδοχεία-ορόσημα στην Ευρώπη, την Ασία, την Αμερική και την Καραϊβική, μέχρι το εμβληματικό ξενοδοχείο του brand, το The Galt House Hotel στο Louisville, Ky., οι ξενοδόχοι των  Trademark, έχουν ως πάθος την παροχή ξεχωριστών, μοναδικών ταξιδιωτικών εμπειριών. 

Σχετικά με τo Wyndham Rewards

Τα ξενοδοχεία Trademark Collection by Wyndham αποτελούν μέρος της Wyndham Hotels & Resorts, της μεγαλύτερης εταιρείας franchising ξενοδοχείων στον κόσμο και συμμετέχουν στο Wyndham Rewards, το νούμερο ένα πρόγραμμα επιβράβευσης ξενοδοχείων, όπως αποκαλείται από τους αναγνώστες του USA Today. Τα πάνω από 105 εκατ. εγγεγραμμένα μέλη του προγράμματος σε όλο τον κόσμο, κερδίζουν εγγυημένα 1.000 πόντους με κάθε ειδική διαμονή και μπορούν να εξαργυρώσουν δωρεάν διανυκτερεύσεις που ξεκινούν από μόλις 7.500 πόντους. Με περισσότερα από 50.000 ξενοδοχεία, θέρετρα, κλαμπ διακοπών και ενοικιαζόμενα καταλύματα παγκοσμίως, κανένα άλλο πρόγραμμα επιβράβευσης ξενοδοχείων δεν προσφέρει στα μέλη περισσότερα μέρη για διαμονή. 

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός | Mastercard Economics Institute: Κέρκυρα και Τίρανα (!) στο top 10 των πιο δημοφιλών προορισμών στον κόσμο το 2024
Σε ισχύ από τη Δευτέρα η νέα οδηγία για το περιβαλλοντικό έγκλημα
Γενική συνέλευση Ε.Ξ. Ρόδου | Τα κρίσιμα ζητήματα, που δοκιμάζουν την ανταγωνιστικότητα των ξενοδοχείων
Τουριστική προβολή της Λέσβου στη Ρουμανία - Προώθηση της Ανατολικής Χαλκιδικής στην Ιταλία
Δήμος Άργους-Μυκηνών: Πρόταση για συμμετοχή στο πρόγραμμα προσβασιμότητας παραλιών
Έκτο Corfu Food & Wine Festival | Η Βιώσιμη Γαστρονομία είναι ο Πολιτισμός μας
«Γαλάζια Σημαία» | Ανακοινώνονται την Παρασκευή 24 Μαΐου οι βραβεύσεις για το 2024
Κοινωνικός τουρισμός: Τι αλλάζει στα προγράμματα - Για πρώτη φορά ιαματικός τουρισμός για όλους
Τουρισμός | ΤUI Γερμανίας: Άνοιξαν οι κρατήσεις για το 2025 - Κρήτη, Ρόδος και Κως ακολουθούν τη Μαγιόρκα στις πτήσεις
Άφιξη του πρώτου τσάρτερ στο αεροδρόμιο της Σητείας