Σε κόκσεπτ εστιατορίου μετατρέπει η Thomas Cook την ανερχόμενη τάση στα ταξίδια για πρόχειρο φαγητό στον προορισμό διακοπών.
Ο τουρ οπερέιτορ εισάγει το κόνσεπτ Cantina στο νέο brand ξενοδοχείων του, Cook`s Club, που ξεκίνησε να λειτουργεί το καλοκαίρι του 2018 με την πρώτη μονάδα στη Χερσόνησο Κρήτης και φέτος αναμένεται να διευρυνθεί με 8 νέα ξενοδοχεία σε δημοφιλείς προορισμούς (Αίγυπτος, Βουλγαρία, Ιταλία, Ισπανία και Τουρκία).
Το κόνσεπτ Cantina είναι επηρεασμένο από τη παγκόσμια τάση των ταξιδιωτών για πρόχειρο φαγητό (street food) και προσφέρει γεύσεις από όλο τον κόσμο.
Το φάσμα του μενού ποικίλει από επιλογές χορτοφάγων και τοπικές σπεσιαλιτέ μέχρι πιάτα που βοηθούν τους ξενυχτισμένους ταξιδιώτες να νιώσουν καλύτερα μετά από μια βραδιά κατανάλωσης αλκοόλ.
Μεγάλη έμφαση δίνει στα φρέσκα υλικά και στην ποιότητά τους.
Το κόνσεπτ είναι συμβατό με το κοινό στο οποίο απευθύνεται το brand ξενοδοχείων Cook`s Club: Σε ταξιδιώτες άνω των 16 ετών με σύγχρονο lifestyle. Γι’ αυτό δίνεται έμφαση στο απλό, μοντέρνο ντιζάιν, τα ποτά, τη μουσική στην πισίνα και το φαγητό.