Νέος τουριστικός οδηγός: Πώς να πετύχετε δωρεάν διαμονή σε ξενοδοχεία!

Νέος τουριστικός οδηγός: Πώς να πετύχετε δωρεάν διαμονή σε ξενοδοχεία!Πηγή φωτό: Pixabay

Θα περίμενε κανείς ότι ένας νέος τουριστικός οδηγός θα περιελάμβανε εντυπωσιακές προτροπές και ιδέες για επιτυχημένες διακοπές και ταξίδια. Κι όμως, οι πιο πρόσφατοι οδηγοί, μεταξύ σοβαρού και αστείου επικεντρώνονται σε τρόπους και όχι τόπους, συμβουλεύοντας και παροτρύνοντας τους τουρίστες να «κερδίσουν» δωρεάν διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία, και μάλιστα νόμιμα.

Η πρώτη συμβουλή των οδηγών, είναι η κατάκτηση της τέχνης των παραπόνων. Μία μελέτη διαπίστωσε ότι το 96% των δυσαρεστημένων πελατών δεν παραπονέθηκε ποτέ στην επιχείρηση που τους προκάλεσε δυσαρέσκεια.

Αλλά αν δεν παραπονεθεί κανείς, χάνει την ευκαιρία για καλύτερη εξυπηρέτηση, εξοικονόμηση χρημάτων, ακόμη και για βελτίωση της ψυχικής υγείας, σύμφωνα με την έρευνα της Pepperdine Law Review, η οποία αναφέρει επίσης ότι  οι ενεργητικοί καταγγέλλοντες είναι πιο πιθανό να λάβουν τη βοήθεια και τα οφέλη που επιδιώκουν.

Όμως ποιο είναι το «κλειδί» που ανοίγει την πόρτα της δωρεάν διαμονής, ή τουλάχιστον ενός δωρεάν δείπνου; Η γνώση. Έχει μεγάλη σημασία να γνωρίζει κανείς το  πότε και κυρίως το πώς να δράσει, ώστε να μπορεί να λάβει τα χρήματά του πίσω και ταυτόχρονα να μην αισθάνεται ένοχος για την υποβολή καταγγελίας.

Για την κατάκτηση του στόχου, θα πρέπει κατ’ αρχήν να ακολουθηθούν τα εξής βήματα:

• Είναι η καταγγελία είναι νόμιμη; Η "έγκυρη και έγκαιρη καταγγελία",  εξοικονομεί χρόνο και προσπάθεια. Για παράδειγμα, η Consumer Action η οποία και εξέδωσε έναν οδηγό για τον σωστό τρόπο υποβολής παραπόνων, τονίζει ότι οι καταγγελίες για ένα μικρό περιστατικό αγένειας που συνέβη πριν από δύο χρόνια, θα ήταν εντελώς αναποτελεσματικές.

• Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο επιδιωκόμενο αποτέλεσμα; Έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που παραπονιούνται για συγκεκριμένους στόχους είναι πιο ευτυχισμένοι από τους γενικά παραπονούμενους.Όσο απογοητευμένος και αν αισθάνεται κανείς,  δεν θα πρέπει απλά να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του χωρίς να έχει στο μυαλό του έτοιμο το ανταποδοτικό αίτημα, ακόμη κι αν αυτό είναι απλώς μια δωροεπιταγή ή ένα δωρεάν γεύμα.

Όλα γύρω από τη σωστή καταγγελία

Είδος: Δεν έχει νόημα να διαμαρτυρηθεί κανείς στη ρεσεψιόν για γεγονότα που είναι εκτός ελέγχου του ξενοδοχείου, όπως μια καθυστέρηση στην πτήση  ή οι κακές καιρικές συνθήκες. Νόμιμη και αποτελεσματική, θεωρείται η καταγγελία για καταστάσεις που το ξενοδοχείο μπορεί πραγματικά να διορθώσει, όπως ίσως  ο υπερβολικός θόρυβος ή τα φθαρμένα έπιπλα του δωματίου.

Χρόνος:  Η δήλωση της καταγγελίας θα πρέπει να γίνει άμεσα,  ει δυνατόν. Δεν θα πρέπει να λάβει χώρα ο θυμός και η αίσθηση του ανικανοποίητου .Η δημοσιοποίηση οποιουδήποτε αρνητικού γεγονότος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μπορεί να προσφέρει στιγμιαία ανακούφιση, αλλά δεν θα διορθώσει το ζήτημα. Μοιράζοντας τις ανησυχίες του με το προσωπικό, ο τουρίστας δίνει την ευκαιρία στο ξενοδοχείο να διορθώσει την κατάσταση.

Τρόπος: Πρώτα απ 'όλα, ο καταγγέλλων θα πρέπει να είναι ήρεμος, ενώ εκφράζει το παράπονό του. Το προσωπικό του ξενοδοχείου είναι περισσότερο διατεθειμένο να βοηθήσει αν ο πελάτης δείξει το δέοντα σεβασμό. Το προσωπικό της ρεσεψιόν είναι το καταλληλότερο για την αντιμετώπιση μιας καταγγελίας .Ακόμα κι αν δεν μπορεί να επιλύσει το πρόβλημά , πιθανόν να παραπέμψει τον τουρίστα στον αρμόδιο με την εξουσία ή την ικανότητα να το κάνει. Εάν ο καταγγέλλων αισθανθεί ότι τα παράπονά του δεν λαμβάνονται σοβαρά υπόψη, τότε θα πρέπει να απαιτήσει μία συνάντηση με το διευθυντή και αν εξακολουθεί να μην έχει αποτελέσματα, ίσως είναι καλύτερο να αποστείλει μια επιστολή στην έδρα της επιχείρησης, εξηγώντας την κατάσταση. Είτε προφορικά είτε γραπτά, θα πρέπει να παρέχονται όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες για το συμβάν, όπως ονόματα και ημερομηνίες. Μπορεί ακόμη να βοηθήσει η παροχή φωτογραφικών ή τηλεοπτικών αποδείξεων.

Αποζημίωση: Ναι ή Όχι;

Συνήθως, η απαίτηση αποζημίωσης θα πρέπει να αποφεύγεται. Εάν η παράβαση είναι μικρή, μπορεί να γίνει δεκτή μια απλή συγγνώμη. Εάν όμως ο τουρίστας πιστεύει πραγματικά ότι δεν μπορεί να απολαύσει μια ξεκούραστη διαμονή στις τρέχουσες συνθήκες, τότε είναι δικαίωμά του να ζητήσει ένα άλλο νέο δωμάτιο. Σε κάθε περίπτωση, θα ήταν καλύτερο το θέμα της αποζημίωσης να προκύψει από την πλευρά του προσωπικού και όχι του τουρίστα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, το προσωπικό ενδέχεται να ρωτήσει πώς μπορεί να αποζημιώσει μια κατάσταση. Τότε, το αίτημα του παραπονούμενου θα πρέπει να είναι ανάλογο του προβλήματος, για παράδειγμα, εάν η υπηρεσία δωματίου άργησε να έρθει και το φαγητό έφτασε κρύο, δεν είναι σοφό να ζητήσει κανείς δωρεάν διαμονή για ένα σαββατοκύριακο. Αντ 'αυτού, καλύτερη σκέψη θα ήταν ένα δωρεάν ζεστό γεύμα.

Το μετά

Αν το ξενοδοχείο έχει αντιμετωπίσει με επιτυχία το παράπονο του επισκέπτη, τότε εκείνος θα πρέπει κατά την αναχώρησή του να το αναφέρει και να ευχαριστήσει το προσωπικό για τις προσπάθειές του. Οι επιχειρήσεις συνήθως δίνουν σημασία μόνο στα αρνητικά λεγόμενα των πελατών, συνεπώς η ενημέρωσή τους σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο επιλύθηκε επιτυχώς ένα ζήτημα, ενδέχεται να τους βοηθήσει να βελτιώσουν περαιτέρω την εξυπηρέτηση πελατών στο μέλλον.

Εξάλλου, ορισμένες βιομηχανίες κρίνονται καλύτερες από άλλες ως προς την ανταπόκριση στις καταγγελίες πελατών, σύμφωνα με το Money Crashers. Συνεπώς, εκτός από τα ξενοδοχεία, μπορεί κανείς να δοκιμάσει την τύχη του στη βιομηχανία πιστωτικών καρτών, στις αεροπορικές εταιρείες, στα παντοπωλεία, στους παρόχους υπηρεσιών διαδικτύου, στους παρόχους κινητής τηλεφωνίας, καθώς και σε εταιρείες συνδρομητικής τηλεόρασης.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 25/04 22:42

    Τουρισμός | FTI: Συζητήσεις με το νέο επενδυτή για τα χρέη, με ενδεχόμενο κουρέματος

  2. 25/04 22:20

    Ο ξενοδοχειακός κλάδος αποτελεί την εύκολη λύση για βάρη που δεν του αναλογούν

  3. 25/04 15:30

    "Υπερτουρισμός" | Πρέπει να συζητάμε για αναβάθμιση της προσφοράς και όχι για περιορισμό της ζήτησης

  4. 25/04 15:25

    Η Hilton ανοίγει 10 νέα resorts σε δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς – ανάμεσά τους και η Ελλάδα

  5. 25/04 14:36

    HOTREC | Οι πολιτικές προτεραιότητες του κλάδου της φιλοξενίας ενόψει των ευρωεκλογών

  6. 25/04 14:28

    Ευρωπαϊκά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα νέα κριτήρια κατηγοριοποίησης σε αστέρια

  7. 25/04 14:10

    Τουρισμός | To 20% των Αμερικανών σκέφτονται τις επόμενες διακοπές, ενώ βρίσκονται σε διακοπές!

  8. 25/04 13:42

    Θεσσαλονίκη | Οι πτήσεις της Aegean στη Γεωργία ανοίγουν μια νέα αγορά

  9. 25/04 13:36

    Η νέα υπουργός Τουρισμού της Ισπανίας

  10. 25/04 13:18

    Αυξημένο το ενδιαφέρον των Κυπρίων για την Ελλάδα και το 2024

  11. 25/04 12:31

    Η Ολυμπιακή Φλόγα συναντά την Σαντορίνη στο ταξίδι της

  12. 25/04 12:11

    Ραντεβού το φθινόπωρο για το νέο πλαίσιο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις

  13. 25/04 12:00

    Μακροζωία: Η Personal Wellness σκιαγραφεί την επόμενη μέρα του τουρισμού ευεξίας

  14. 25/04 10:55

    APT Travelmarvel: Διευρύνεται το πρόγραμμα κρουαζιέρας στα Ελληνικά νησιά το 2025

  15. 25/04 10:44

    Ανέπαφη πληρωμή με τραπεζική κάρτα στα λεωφορεία των γραμμών Express του Αερολιμένα Αθηνών

  16. 25/04 09:17

    Τουρισμός | 5 ευρώ η είσοδος στη Βενετία από σήμερα 25 Απριλίου

  17. 25/04 07:59

    13ος Διεθνής Αγώνας Δρόμου Υπεραπόστασης Δόλιχος Δελφοί –Ολυμπία

  18. 25/04 07:10

    Κατεδάφιση ετοιμόρροπου ξενοδοχείου στη Νάξο και μπαρ σε ξενοδοχείο στο Πόρτο Χέλι - Απόφαση για το Ξενία Κοζάνης

  19. 25/04 07:08

    Πρόσκληση ενδιαφέροντος για τις Πράσινες Πολιτιστικές Διαδρομές στα Νότια Προάστια

  20. 25/04 07:06

    Ο ΕΟΤ ενισχύει οικονομικά την κινηματογραφική ταινία "Υπάρχω" για τη ζωή του Στέλιου Καζαντζίδη

  21. 25/04 07:03

    Λογοτεχνική ‘Άνοιξη-Νίκος Μάρκου 2024 στη Σκόπελο

  22. 24/04 17:24

    Έρευνα Marriott Bonvoy: Πώς ταξιδεύουν οι σύγχρονοι Ασιάτες – Κυνηγοί του value και της μέγιστης εμπειρίας

  23. 24/04 17:06

    ΕΞΑΑΑ | Oι επιδόσεις των ξενοδοχείων της Αθήνας το α' τρίμηνο - 2,5 δισ. ευρώ τα ετήσια έσοδα στην Αττική

  24. 24/04 16:56

    Project VORIA | Πώς θα είναι το συγκρότημα πολλαπλών χρήσεων με το καζίνο στο Μαρούσι

  25. 24/04 15:00

    EasyJet: 22 νέες αεροπορικές συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024

  26. 24/04 14:43

    The Athenaeum | Ανοίγει στις αρχές Μαΐου νέο πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο τη Αθήνας

  27. 24/04 14:10

    Ο FTI υπόσχεται στους ξενοδόχους έγκαιρες πληρωμές

  28. 24/04 13:30

    Norwegian Cruise Line: Το πρόγραμμα κρουαζιέρας στην Ελλάδα για το 2024

  29. 24/04 13:04

    Tus Airways: Nέα σύνδεση Λάρνακα - Ρόδος

  30. 24/04 12:49

    CNT Hot List: Τρία Ελληνικά ξενοδοχεία στα καλύτερα νέα στον κόσμο για το 2024

  31. 24/04 12:01

    Οδικός τουρισμός | +12% οι αφίξεις το α' τρίμηνο

  32. 24/04 11:53

    Βραβείο Routes Europe 2024 στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  33. 24/04 11:14

    Τουρισμός ευεξίας | Οι 5 νέες τάσεις, που καθορίζουν τον σύγχρονο ταξιδιώτη ευεξίας

  34. 24/04 10:41

    ΕΛΣΤΑΤ | Οριακή αύξηση στις αφίξεις και διανυκτερεύσεις τον Φεβρουάριο σε ξενοδοχεία και λοιπά καταλύματα

  35. 24/04 07:31

    Επισκευές σε ξενοδοχείο στη Ρόδο - ανακαίνιση του Σαλάντι Beach Hotel στην Ερμιονίδα

  36. 24/04 07:27

    Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων για τον εκσυγχρονισμό του Υδροθεραπευτηρίου Αγιασμάτων στη Χίο

  37. 24/04 07:24

    Παρατηρήσεις για τη μελέτη ανάπλασης της πλατείας Αριστοτέλους στη Θεσσαλονίκη

  38. 24/04 07:22

    Φεστιβάλ Λαϊκής Κιθάρας στη Θεσσαλονίκη

  39. 24/04 07:19

    6ος Μαραθώνιος Κισσάβου

  40. 23/04 16:44

    ΕΕ: Χαλαρώνει (αλλά λίγο) η δημοσιονομική πειθαρχία

  41. 23/04 16:23

    +14,4% η επιβατική κίνηση στα 39 αεροδρόμια της χώρας το α' τρίμηνο

  42. 23/04 16:05

    FTI | Τουρισμός: Συζητείται στην Επιτροπή Τουρισμού της γερμανικής Βουλής το ενδεχόμενο για κούρεμα χρέους

  43. 23/04 15:56

    ΚΥΑ για την απλή χρήση αιγιαλού: Οι υποχρεώσεις και πώς διασφαλίζεται η κοινοχρησία και η προστασία του περιβάλλοντος

  44. 23/04 15:24

    Συνεργασία Deloitte - ΠΟΞ για εκπαιδευτικά εργαστήρια στα μέλη της

  45. 23/04 15:08

    Travel + Leisure: Το Katikies Santorini ανάμεσα στα 500 καλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο για το 2024

  46. 23/04 13:50

    Μαρίνα Πόρτο Χέλι | Υψηλή πληρότητα το 2023 - Ανάπτυξη 29% το 2024

  47. 23/04 13:43

    Eurowings: 7 νέες συνδέσεις με Ελλάδα το καλοκαίρι του 2024

  48. 23/04 13:43

    Η Celestyal παρουσιάζει τις ημερήσιες εκδρομές «National Geographic Day Tours»

  49. 23/04 12:36

    Το Γραφείο ΕΟΤ στο Ηνωμένο Βασίλειο καλύτερος οργανισμός τουρισμού για το 2023

  50. 23/04 12:19

    RND: Τουρκική «απόβαση» στα ελληνικά νησιά του Αιγαίου

  51. 23/04 11:58

    Ελληνικά ξενοδοχεία: Αυτά είναι τα καλύτερα για το 2024 σύμφωνα με τους χρήστες της Tripadvisor

  52. 23/04 11:28

    Tripadvisor | 12 Ελληνικά ξενοδοχεία στα Best of the Best του παγκόσμιου τουρισμού - Πολλαπλές Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διακρίσεις

  53. 23/04 11:28

    Το 90% των startups στη φιλοξενία τελικά δεν τα καταφέρνουν | Συνεργασία UN Tourism και Hotelschool The Hague

  54. 23/04 11:07

    EasyJet | 1,25 εκατ. θέσεις προσφέρονται με έκπτωση - 61,99 £ η έκπτωση προς Σκιάθο για απλή μετάβαση

  55. 23/04 10:33

    Ο τουρισμός περιπέτειας εξελίσσεται σε "μαζική αγορά"

  56. 23/04 07:05

    Δήμος Σκιάθου: Να καταργηθεί το εισιτήριο στο Θαλάσσιο Πάρκο Αλοννήσου, κάνει ζημιά στον τουρισμό

  57. 23/04 07:03

    Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για τουριστικούς πράκτορες από το Καζακστάν

  58. 23/04 07:02

    Θάσος | Ψήφισμα για την υποβάθμιση των πορθμειακών γραμμών - Κινδυνεύει ο τουρισμός

  59. 23/04 06:55

    4ος Αγώνας Βουνού στη Χίο

  60. 23/04 06:52

    Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Στήριξη των εργαζομένων στον τουρισμό για την διασφάλιση των δικαιωμάτων τους

  61. 22/04 18:46

    Ε.Ξ. Θεσσαλονίκης | Έρευνα: Προβληματίζει η εικόνα της πόλης - μετατροπή του Ο.Τ.Θ. σε DMO

  62. 22/04 18:38

    Navarino Agora | Πλούσιο πρόγραμμα εκδηλώσεων για τον πολιτισμό, τις τέχνες, τη μόδα και τη γαστρονομία

  63. 22/04 16:09

    Booking.com | Σε σημείο «κόπωσης» το 28% των ταξιδιωτών για το ζήτημα της αειφορίας

  64. 22/04 15:18

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Γερμανοί και Αμερικανοί εκτόξευσαν τις αφίξεις και τις εισπράξεις το α' δίμηνο

  65. 22/04 14:58

    Κρουαζιέρα | Το πρόγραμμα της MSC Cruises από τον Πειραιά το 2024 - Νέα πλατφόρμα πωλήσεων για τα τουριστικά γραφεία

  66. 22/04 12:39

    FedHATTA: Αυξημένη από πέρυσι η ταξιδιωτική κίνηση του Πάσχα – Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Έλληνες

  67. 22/04 11:53

    Αυθαίρετα σε 14 κλαμπ/εστιατόρια και ξενοδοχεία της Μυκόνου εντόπισαν οι επιθεωρητές

  68. 22/04 11:45

    Κανάρια: Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι διαδηλώνουν κατά του μαζικού τουρισμού

  69. 22/04 11:17

    Η Βαρκελώνη «κατέβασε» από τη Google διαδρομή λεωφορείου για να μην τη χρησιμοποιούν οι τουρίστες

  70. 22/04 11:11

    Υπερ-τουρισμός | Πλαφόν στον ετήσιο αριθμό διανυκτερεύσεων στο Άμστερνταμ - stop στην αύξηση των κλινών

  71. 22/04 10:51

    ΕΟΤ | Αυξημένες Κρατήσεις από Ολλανδία Βέλγιο

  72. 22/04 10:31

    MSC Cruises | Νέο πρόγραμμα με προσθήκη δύο διανυκτερεύσεων (και στην Αθήνα) πριν ή μετά την κρουαζιέρα

  73. 22/04 10:03

    TÜV AUSTRIA Hellas - Sani/Ikos: Πρωτοβουλία αναδοχής μελισσιών για την ανασυγκρότηση της βιοποικιλότητας της Πάρνηθας

  74. 22/04 07:26

    Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Διαγωνισμός για τη μίσθωση κλινών στη Λήμνο

  75. 22/04 07:23

    Δήμος Θέρμης: Διαγωνισμός για μίσθωση 30 στρεμμάτων - προβλέπονται και υποδομές φιλοξενίας και εστίασης

  76. 22/04 07:20

    ΕΟΤ | Προώθηση ελληνικών περιοχών στις Κάτω Χώρες

  77. 22/04 07:19

    Επέκταση αεροδρομίου Τιράνων λόγω αυξημένης τουριστικής κίνησης

  78. 22/04 07:17

    Ηνωμένο Βασίλειο: Μικρή υποχώρηση του πληθωρισμού

  79. 21/04 11:13

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες Αθήνα 2004 – Παρίσι 2024»

  80. 21/04 11:03

    Χάρης Δούκας | Η Αθήνα εισέπραξε μόλις 42 λεπτά ανά τουρίστα που επισκέφτηκε την πόλη το 2023!

  81. 21/04 10:52

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Έρχονται προδιαγραφές λειτουργίας και ασφαλείας στα Airbnb

  82. 21/04 07:57

    Γιορτή Λουλουδιών στην Ανάβρα Λάρισας

  83. 20/04 12:08

    traveloffpath.com | H Aθήνα δεν αντέχει τον υπερτουρισμό - Αυτός είναι ο εναλλακτικός προορισμός!

  84. 20/04 11:58

    ΕΟΤ: Συμμετοχή σε εκδηλώσεις του FTI Touristik σε 5 πόλεις της Γερμανίας

  85. 20/04 11:54

    Ταξίδι εξοικείωσης για προβολή των Χανίων και της γαστρονομίας της Κρήτης

  86. 20/04 11:52

    Ατομικό και Ομαδικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Σκακιού στη Λάρισα

  87. 19/04 17:25

    Expedia: Δύο νέα προγράμματα αειφόρου τουρισμού για τους προορισμούς

  88. 19/04 16:42

    «MyCoast»: Νέα ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες

  89. 19/04 16:09

    ΕΣΠΑ: 6.669 αιτήσεις για ίδρυση νέων Μικρομεσαίων Τουριστικών Επιχειρήσεων

  90. 19/04 16:04

    Ryanair: Μεγάλη προσφορά για 500.000 θέσεις από 12,99 ευρώ

  91. 19/04 15:51

    Ελληνικός τουρισμός: +24,5% οι ταξιδιωτικές εισπράξεις το α’ δίμηνο του 2024

  92. 19/04 15:28

    Πιο ρυπογόνες από ποτέ οι low cost αεροπορικές εταιρίες

  93. 19/04 14:45

    Η Σκιάθος αλλάζει πρόσωπο στον τουρισμό | βιωσιμότητα μέσω διεθνών συνεργασιών

  94. 19/04 13:03

    ΚΥΑ: Αυτές είναι οι 198 «Απάτητες παραλίες» - Δεν παραχωρούνται, δεν μπαίνουν ξαπλώστρες

  95. 19/04 12:58

    X. Design Week × Marketing Greece: Ένα τριήμερο event από και για τον τουρισμό

  96. 19/04 12:21

    Ένωση Ξενοδόχων Ιωαννίνων: Πρώτη στην ικανοποίηση επισκεπτών η Ήπειρος

  97. 19/04 11:43

    Στις 27 Απριλίου ανοίγει το νέο πολυτελές ξενοδοχείο Nammos Hotel Mykonos

  98. 19/04 11:34

    Τουριστική συνεργασία Χαλκιδικής- Τοσκάνης: Τριήμερο συμπόσιο με ανταλλαγή απόψεων

  99. 19/04 11:30

    Ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας–Κύπρου για τρίτη χρονιά

  100. 19/04 11:19

    Ν. Χαρδαλιάς: Ολιστικό σχέδιο από την Περιφέρεια Αττικής για την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς