Σύντομο λεξικό για βασικούς digital marketing όρους

Α Decrease font Enlarge font
Σύντομο λεξικό για βασικούς digital marketing όρους

Σε προηγούμενο άρθρο μας είχαμε αναφερθεί σχετικά με το πως μπορούμε να επιλέξουμε τον Digital Marketing συνεργάτη μας. Γνωρίζουμε πως αρκετοί που ασχολούνται με το ψηφιακό μάρκετινγκ αρέσκονται για λόγους εντυπωσιασμού και καμμιά φορά για να μπερδεύουν τον συνομιλητή τους να χρησιμοποιούν περίεργα ακρωνύμια και ξένες λέξεις που φαντάζουν παντελώς άγνωστες (παραδεχομαι πως το έχω κάνει και εγώ αυτό το πράγμα στο παρελθόν). Για το λόγο αυτό, ετοιμάσαμε μια λίστα με βασικές ορολογίες και όρους του digital marketing προκειμένου να μην σας πιάσουν αδιάβαστο την επόμενη φορά. Ας τις δούμε λοιπόν:

 

AIDA, Attention/Awareness, Interest, Desire, Action

Προσοχή/Αντίληψη, Ενδιαφέρον, Επιθυμία,Πράξη

Αναφέρεται στο ταξίδι του χρήστη και πως μπορούμε να τον προσεγγίσουμε σε κάθε στάδιο. Συνήθως αναλύουμε το κάθε στάδιο και βρίσκουμε τα κατάλληλα εργαλεία και σημεία μέτρησης για την κάθε περίπτωση.

 

BR- Bounce Rate

Αναλογία αποχωρήσεων από την σελίδα εισόδου προς τις εισόδους αυτήν, χωρίς ο χρήστης να προχωρήσει σε κάποια άλλη σελίδα.

 

Conversion

Μετατροπή. Η ενέργεια στην οποία θέλουμε να προβεί ο χρήστης. Μπορεί να είναι κάποια αγορά, κάποιο booking ή ακόμα και η αποδοχή για newsletter. Είναι κάτι που ορίζουμε εμείς και δεν είναι καθολικό.

 

CLV – Customer lifetime value

Διαχρονική Αξία Πελάτη, δηλαδή η αξία ενός πελάτη μετά από τη μετατροπή που πραγματοποίησε. Μετράει πόσο μπορούμε να κρατήσουμε τον πελάτη μας να προβεί σε επόμενες μετατροπές και να τον ικανοποιήσουμε έτσι ώστε να μιλήσει για εμάς και σε άλλους.

 

CMS – Content management system

Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου. Είναι ένα software το οποίο χρησιμοποιούμε για να διαχειριστούμε την παραγωγή και την αποτύπωση περιεχομένου στην ιστοσελίδα μας. Είναι το σύστημα στο οποίο αναφερόμαστε για την αλλαγή στο φωτογραφικό ή λεκτικό περιεχόμενο της ιστοσελίδας μας.

 

CPA – Cost per acquisition / action

Κόστος Ανά Απόκτηση, δηλαδή πόσο μας κόστισε μέχρι να αποκτήσουμε έναν πελάτη που προχώρησε σε πράξη αγοράς ή άλλη μετατροπή.

 

CPC – Cost per click

Κόστος Ανά click, δηλαδή πόσο μας κοστίζει ένα click. Συνήθως έτσι κοστολογούνται οι digital καμπάνιες. Οι καμπάνιες που μετράνε το CPC, είναι αυτές που έχουν σαν στόχο να συγκεντρώσουν τα περισσότερα δυνατά clicks, άρα να προκαλέσουν αυξημένη κίνηση στην ιστοσελίδα.

 

CPL – Cost per lead

Κόστος Ανά Απόκτηση Επαφής, δηλαδή πόσο μας κοστίζει για να αποκτήσουμε συνήθως ένα email ή κάποια επαφή. Οι καμπάνιες που μετράνε το CPL, είναι αυτές που έχουν σαν στόχο να συγκεντρώσουν τις περισσότερες δυνατές επαφές.

 

CPM – Cost per mille

Κόστος Ανά 1.000 Εμφανίσεις. Σε αυτή την περίπτωση οι χρεώσεις γίνονται όταν η διαφήμιση εμφανιστεί 1.000 φορές σε οθόνη, συνήθως χρησιμοποιείται σε διαφημίσεις με στόχο το awareness, δηλαδή την αναγνωρισιμότητα του brand μας

 

CPV – Cost per view

Κόστος Ανά Θέαση. Σε αυτή την περίπτωση η χρέωση γίνεται αφού κάποιος δει το διαφημιστικό μας βίντεο τουλάχιστον για 30”, ή όλο το βίντεο εάν αυτό είναι κάτω από 30”, ή προβεί σε κάποιο action

 

CR – Conversion rate

Ποσοστό Μετατροπής. Αναφέρεται στο πηλίκο μετατροπών δια click. Μπορεί να μας δείξει πόσα clicks μας χρειάζονται για να καταλήξουμε σε μια μετατροπή και είναι δείκτης επιτυχίας της διαφήμισης.

 

CRM – Customer relationship management

Σύστημα Διαχείρισης Πελατών και Συνεργατών. Είναι ένα σύστημα διαχείρισης επικοινωνίας και μεταφοράς πληροφορίας μεταξύ της επιχείρησης και των πελατών, εσωτερικών και εξωτερικών συνεργατών. Δίνει τη δυνατότητα ολοκληρωμένης πληροφορίας σε ένα χώρο για να μπορεί να γίνει διάκριση πιθανών ευκαιριών αλλά προβληματικών στοιχείων προς βελτίωση.

 

CTA – Call to action

Προτροπή για Ενέργεια. Είναι το μήνυμα που πρέπει να συνοδεύει τη διαφήμιση, ο πελάτης πρέπει να οδηγείται σε μια ενέργεια για παράδειγμα “Κάντε κράτηση” ή “Μάθετε Περισσότερα” . Είναι ένα απαραίτητο συστατικό της ηλεκτρονικής διαφήμισης που δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε.

 

CTR – Click-through rate

Aναλογία clicks προς τον αριθμό εμφανίσεων. Είναι επίσης δείκτης επιτυχίας, καθώς μπορούμε να καταλάβουμε τι ποσοστό χρηστών βρίσκει το κείμενο ή το δημιουργικό της διαφήμισης μας τόσο ελκυστικό ώστε να κάνει click.

 

GA – Google Analytics

Είναι στο σύστημα αναφοράς στατιστικών της ιστοσελίδας που παρέχεται δωρεάν από τη Google. Είναι ένα απαραίτητο εργαλείο που πρέπει να έχουν συνδεδεμένο όλες οι ιστοσελίδες.

 

HTTP – Hyper Text Transfer Protocol

Πρωτόκολλο που δηλώνει μια διαδικτυακή σύνδεση και την ύπαρξη μια ιστοσελίδας.

 

HTTPS – Hyper Text Transfer Protocol Secure

Πρωτόκολλο που δηλώνει μια διαδικτυακή σύνδεση με ασφάλεια. Αρχικά ήταν απαραίτητο μόνο για ιστοσελίδες που διαχειριζόντουσαν πληρωμές και προσωπικά στοιχεία χρηστών. Πλέον η Google, θεωρεί πως όλες οι ιστοσελίδες πρέπει να έχουν πρωτόκολλο ασφαλούς σύνδεσης.

 

KPI – Key performance indicator

Βασικοί Δείκτες Απόδοσης. Όταν σχεδιάζουμε μια καμπάνια, ορίζουμε κάποιους μετρήσιμους δείκτες για να κατανοήσουμε την επιτυχία της διαφήμισης μας.

 

PPC – Pay per click

Όταν χρεωνόμαστε με το click (αντίστοιχα CPC), όταν χρησιμοποιείται αυτός ο όρος “PPC campaigns”, αναφερόμαστε σε πληρωμένες προωθητικές ενέργειες.

 

PPL – Pay per lead

Όταν χρεωνόμαστε με την απόκτηση επαφής (αντίστοιχα με CPL)

 

PPV – Pay per view

Όταν χρεωνόμαστε ανά θέαση (αντίστοιχα με CPV)

 

PR – PageRank

Κατάταξη Ιστοσελίδας. Είναι μια μέθοδος που χρησιμοποιεί η Google για να καθορίσει τη σχετικότητα ή τη σημαντικότητα της ιστοσελίδα σας και εν τέλει να την κατατάξει σε μια θέση στα αποτελέσματα της.

 

PV – Pageviews

Θέαση Ιστοσελίδας. Σαν “θέαση” μπορεί να μετρηθεί όταν έχει ζητηθεί μετά από click η φόρτωση της συγκεκριμένης σελίδας.

 

QS – Quality score

Δείκτης Ποιότητας. Η Google χρησιμοποιεί κάποιους δείκτες μέτρησης, όπως πχ. σχετικότητα διαφήμισης με το περιεχόμενο στο οποίο οδηγεί η ιστοσελίδα, για να ορίσει την ποιότητα της διαφήμισης. Το QS μπορεί να επηρεάσει και το CPC.

 

ROI – Return on investment

Επιστροφή επί της Επένδυσης. Η επιστροφή των χρημάτων από τη δαπάνης που έγινε για τη διαφήμιση

 

Session

 

Συνεδρία. Είναι μια ομάδα δράσεων στην ιστοσελίδα μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο. Μπορεί να περιλαμβάνει περιήγηση σε διαφορετικές σελίδες της ιστοσελίδας μας, μετατροπές κλπ. Κάθε συνεδρία λήγει με την αποχώρηση μας από την ιστοσελίδα, μετά το πέρας 30’ αδράνειας ή τα μεσάνυχτα.

 

SEM- Search Engine Marketing

Marketing Μηχανών Αναζήτησης. Είναι οι ενέργειες στις οποίες προβαίνουμε για την προώθηση και την βελτίωση της θέσης μας στις μηχανές αναζητήσεις.

 

SERP- Search Engine Results Page

Σελίδα Αποτελεσμάτων Μηχανών Αναζήτησης. Η σελίδα που εμφανίζεται με τα αποτελέσματα στη μηχανή αναζήτησης, μετά από αναζήτηση χρήστη.

 

SEO-Search Engine Optimization

Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδας για τις Μηχανές Αναζητήσεις. Αναφέρται σε τεχνικές που χρησιμοποιούνται για να ανεβαίνει η ιστοσελίδα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, για παράδειγμα μέσω της χρήσης keywords σε συγκεκριμένα σημεία της ιστοσελίδας με συγκεκριμένη μεθοδολογία).

 

SMM – Social media marketing

Τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την προώθηση περιεχομένου που αναρτάται και διαμοιράζεται μέσω κοινωνικών δικτύων.

 

SMO – Social media optimisation

Βελτιστοποίηση Κοινωνικών Δικτύων. Δηλαδή η χρήση και εφαρμογή σύγχρονων τεχνικών για την αποτελεσματικότερη παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα με βάση τους κανόνες χρήσης του κάθε κοινωνικού δικτύου.

 

SMP – Social media platform

Πλατφόρμα Κοινωνικής Δικτύωσης (πχ. Facebook, Twitter, Instagram κλπ)

 

UGC – User-generated content

Παραγωγή Περιεχομένου από τους Χρήστες. Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα, αναπαράγουν το περιεχόμενο των πελατών τους. Η αναζήτηση του συγκεκριμένου περιεχομένου γίνεται με τα tags της επιχείρησης, branded hashtags ή χρήση check-in στο συγκεκριμένο business location που έχουμε ορίσει. Η χρήση του πρέπει να γίνεται με αναφορά και credits στον ιδιοκτήτη του περιεχομένου.

 

Σε περίπτωση που υπάρχουν απορίες ή θα θέλατε περισσότερες διευκρινήσεις, ελάτε στη Facebook ομάδα μας Digital Marketing για την Τουριστική Οικονομία και η ομάδα θα χαρεί να σας λύσει όποια απορία τυχόν έχετε.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των απευθείας πωλήσεων και την καλύτερη δυνατή επικοινωνία.

 

  1. 19/10 11:25

    Peace and Sport Regional Forum στη Ρόδο

  2. 19/10 11:23

    Ιταλικό ενδιαφέρον για τη θαλασσινή Θεσσαλονίκη και την K. Μακεδονία

  3. 19/10 11:06

    Εθνική Τράπεζα: Διαγωνισμός για την πώληση του Grand Hotel στη Ρόδο

  4. 19/10 11:03

    ΠΟΤ: Πρώτος διαγωνισμός για καινοτομίες στον γαστρονομικό τουρισμό

  5. 19/10 10:51

    Σημαντικές συμμετοχές στην 4η έκθεση της Ελλάδας στην Πολωνία

  6. 19/10 10:47

    Πολυώροφο κτίριο στο κέντρο της Αθήνας γίνεται κατάλυμα βραχυχρόνιας μίσθωσης

  7. 19/10 10:45

    Το FVW Workshop στην Κρήτη

  8. 19/10 10:40

    NEW JOB: Θέση εργασίας στην City Contact

  9. 19/10 10:39

    ΟΑΕΔ: Προγράμματα κατάρτισης για τεχνίτες μαγειρικής τέχνης

  10. 19/10 10:34

    Το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνει τις εξαγωγές της Ισπανίας

  11. 19/10 10:28

    Επιχορήγηση ξενοδοχειακών επενδύσεων σε Κω και Σαντορίνη

  12. 18/10 17:54

    Η Grace Hotels συγχωνεύεται με την Auberge Resorts Collection- νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα

  13. 18/10 17:48

    40 εκατ. ευρώ βάζει η Τράπεζα Πειραιώς στο fund της Thomas Cook

  14. 18/10 17:46

    Το Thessbrunch επιστρέφει ανανεωμένο με μια σειρά νέων events

  15. 18/10 17:40

    Aegean και Olympic Air: Ειδικοί ναύλοι για τους επιβάτες της Cobalt Air

  16. 18/10 15:56

    Προώθηση του ναυτικού και βιώσιμου Τουρισμού στην Ηλεία

  17. 18/10 14:43

    Ταξιδιωτικοί πράκτορες Κύπρου: Συμβουλές προς τους επιβάτες της Cobalt

  18. 18/10 14:14

    Wizz Air UK: Χαμηλοί ναύλοι για τους επιβάτες της Cobalt

  19. 18/10 13:50

    Τα οικογενειακά ταξίδια θα αυξηθούν 25% μέχρι το 2022

  20. 18/10 13:38

    Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος: Από το όραμα στην πραγματικότητα

  21. 18/10 12:48

    Οι δράσεις τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής το φθινόπωρο

  22. 18/10 12:46

    Συνέδριο για το θαλάσσιο τουρισμό στην Καλαμάτα

  23. 18/10 12:36

    Νέες συνδέσεις των Ιονίων με Βρετανία και Γερμανία το 2019

  24. 18/10 12:23

    Αυστραλιανά μέσα ενημέρωσης προβάλλουν την Πάρο

  25. 18/10 12:15

    Δωρεάν εισιτήρια σε 18χρονους για την ανακάλυψη της Ευρώπης

  26. 18/10 12:10

    Εντυπωσιάσθηκαν από τη Ρόδο Γάλλοι δημοσιογράφοι

  27. 18/10 11:55

    Συμφωνία Radisson - Ctrip για περισσότερους Κινέζους τουρίστες και στην Ευρώπη

  28. 18/10 11:46

    Press trip του ΕΟΤ στη Ρόδο για Ούγγρους δημοσιογράφους

  29. 18/10 11:36

    Τα τουριστικά γραφεία Κρήτης βράβευσαν τους καλύτερους πρεσβευτές του τουρισμού

  30. 18/10 11:35

    Πώς το Brexit επηρεάζει τα αεροπορικά ταξίδια

  31. 18/10 11:21

    Ryanair: Νέα σύνδεση Κεφαλονιά - Βερολίνο το 2019

  32. 18/10 11:13

    Κατέρρευσε ο κυπριακός αερομεταφορέας Cobalt

  33. 18/10 11:01

    ΕΟΤ: Το βίντεο Greece 365-Day Destination διεκδικεί το διεθνές βραβείο κοινού CIFFT 2018

  34. 18/10 10:36

    Ποδηλατικό φεστιβάλ στην Αστυπάλαια

  35. 18/10 10:31

    Δήμος Αντιπάρου: Εξαίρεση παραλιών από την απλή χρήση

  36. 18/10 10:27

    Η μαρίνα της Κω στο Παγκόσμιο Συνέδριο Μαρινών ICOMIA

  37. 18/10 10:25

    Στην Κρήτη το Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Ξεναγών

  38. 18/10 10:23

    ΕΟΤ: Oικονομική συμμετοχή στο 5ο Πολωνο-ελληνικό πολιτιστικό Φεστιβάλ

  39. 18/10 10:22

    Έργα 55 εκατ. μέσω ΕΣΠΑ για επενδύσεις στη Σαντορίνη

  40. 17/10 22:53

    Τελικά ποια είναι η «νέα εποχή» του τουρισμού;

  41. 17/10 18:00

    Συνέδριο ΣΕΤΕ: Από την προβολή στη διαχείριση των προορισμών και από την αναλογική εποχή στο ψηφιακό μέλλον

  42. 17/10 16:25

    Emirates: «Open Day» στην Αθήνα για θέσεις στο Πλήρωμα Θαλάμου

  43. 17/10 16:19

    7 σημεία με τα οποία μπορούμε να βελτιώσουμε την κατάταξη της ιστοσελίδας μας εναρμονιζόμενοι με το EAT update της Google

  44. 17/10 15:57

    ΥΠΠΟΑ: Ναι σε πολιτιστικές εκδηλώσεις σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία

  45. 17/10 15:44

    Δύο νέα ξενοδοχεία της Wyndham σε Κρήτη και Κύπρο- Θα συνεχίσει ανοδικά η Αθήνα

  46. 17/10 15:18

    Fam trip στην Αθήνα για MICE Πολωνούς τουριστικούς πράκτορες

  47. 17/10 14:53

    Thomas Cook: Προσλήψεις προσωπικού σε προορισμούς- Θέσεις και στην Κρήτη

  48. 17/10 14:39

    Σταθερά ανοδική πορεία της Ιταλικής αγοράς στην Χαλκιδική

  49. 17/10 14:32

    Κυπριακός τουρισμός: Ρεκόρ αφίξεων και τον Σεπτέμβριο

  50. 17/10 14:15

    "Απαίσια" μεταχείριση της Ryanair καταγγέλει πλήρωμα πτήσης που διανυκτέρευσε στο πάτωμα

  51. 17/10 13:57

    WTM: Masterclass για τον γκέι τουρισμό- 211 δισ.δολ. ο παγκόσμιος τζίρος

  52. 17/10 13:25

    TUI: Νέες συνδέσεις με Λάρνακα από τη Γερμανία το 2019

  53. 17/10 12:54

    Expedia: Λιγότερες ημέρες άδειας αξιοποιούν για διακοπές οι εργαζόμενοι το 2018

  54. 17/10 12:40

    Αύξηση των επιβατών στις πτήσεις από την Ιταλία για Σκιάθο

  55. 17/10 12:27

    Κρουαζιέρα: Οι επιβάτες αναζητούν υπηρεσίες πολυτελείας

  56. 17/10 12:17

    British Airways: Νέες πτήσεις προς Πρέβεζα και Κω το 2019

  57. 17/10 12:06

    Ευρωβαρόμετρο: Θετική η γνώμη των Ελλήνων για τη συμμετοχή της χώρας στην ΕΕ

  58. 17/10 11:39

    ΠΟΤ: Οι έξυπνοι προορισμοί το κλειδί για επιτυχημένο τουρισμό πόλεων

  59. 17/10 11:23

    Ιαπωνία: Έρευνα για τις επιπτώσεις από τον υπερ-τουρισμό

  60. 17/10 11:07

    Έτοιμη η πολιτιστική διαδρομή στα αρχαία θέατρα της Ηπείρου

  61. 17/10 10:19

    Ισπανική αεροπορική εταιρεία εξαφάνισε τους σταυρούς από τα εκκλησάκια της Σαντορίνης!

  62. 17/10 10:15

    Δράσεις τουριστικής προβολής σε Θήβα και Ιθάκη

  63. 17/10 10:07

    Σε 4 κεντρικά κτίρια η 6η Μπιενάλε της Αθήνας

  64. 17/10 10:05

    ΕΟΤ: Δαπάνες προβολής σε συνέδριο στην Αθήνα και σε workshop στην Ολλανδία

  65. 17/10 09:59

    Το κάστρο Χλεμούτσι στο πρόγραμμα προσβάσιμων ιστορικών κτιρίων

  66. 16/10 16:52

    Παράνομη ναύλωση επαγγελματικού πλοίου αναψυχής στο Λεωνίδιο

  67. 16/10 16:40

    Η Ελλάδα πρώτη στις online αναζητήσεις των Ολλανδών τουριστών

  68. 16/10 15:58

    Ι.Ρέτσος: Η Ελλάδα χρειάζεται άμεσα ψηφιακή στρατηγική

  69. 16/10 15:28

    Οι ψηφιακά ασφαλείς πετυχαίνουν υψηλότερα έσοδα

  70. 16/10 14:45

    Συνέδριο ΣΕΤΕ: Το Άμστερνταμ δεν θέλει μεθυσμένους τουρίστες

  71. 16/10 13:49

    Συνέδριο ΣΕΤΕ: Πώς η Κοπεγχάγη αναπτύσσει τον τουρισμό της

  72. 16/10 13:11

    Η Ε.Κουντουρά στο συνέδριο του ΣΕΤΕ: Πώς προωθείται η ψηφιακή μετάβαση του ελληνικού τουρισμού

  73. 16/10 12:45

    Συνέδριο ΣΕΤΕ: Ο υπερ-τουρισμός μέσα από τη διαχείριση προορισμού

  74. 16/10 11:12

    Οι Κυκλάδες πρώτη επιλογή για ξενοδοχειακές επενδύσεις στην Ελλάδα

  75. 16/10 11:06

    Χρυσό διεθνές βραβείο Travelife για το Mitsis Blue Domes Resort & Spa

  76. 16/10 10:35

    DRV: Εξαιρετική χρονιά για τους Γερμανούς πράκτορες το 2018, +20% η Ελλάδα

  77. 16/10 10:08

    Περιφέρεια Κρήτης: Πρόσκληση ενδιαφέροντος για την ανατύπωση εντύπων και χάρτη

  78. 16/10 10:06

    Διαγωνισμός για τη λειτουργία του Χιονοδρομικού Κέντρου Φαλακρού

  79. 16/10 10:04

    Διαμαρτυρίες για τα νέα διόδια επί της Εγνατίας Οδού Σερρών –Θεσσαλονίκης

  80. 16/10 10:02

    Παρεμβάσεις στην Ακρόπολη και σε άλλα αρχαιολογικά μνημεία

  81. 16/10 09:59

    ΕΟΤ: Δράσεις προβολής σε ΗΠΑ και Ρωσία

  82. 15/10 17:55

    Εσείς παρατηρήσατε κάποια διαφορά στην κατάταξη αποτελεσμάτων της ιστοσελίδας σας;

  83. 15/10 17:55

    Εσείς παρατηρήσατε κάποια διαφορά στην κατάταξη αποτελεσμάτων της ιστοσελίδας σας;

  84. 15/10 17:34

    Εγκαίνια για το Apollo Trails στην ορεινή Πελοπόννησο

  85. 15/10 16:51

    Η πρώτη γυναίκα πρόεδρος στην ΕΞΑ-ΑA

  86. 15/10 15:52

    Συνέδριο «Δρόμος του Μεταξιού»: Eπίσκεψη στο μουσείο των Αιγών

  87. 15/10 15:50

    CNT: Η Aegean 5η καλύτερη αεροπορική εταιρία στον κόσμο το 2018

  88. 15/10 14:49

    Υπό την αιγίδα της FedHATTA η έκθεση κρητικών κρασιών ΟιΝοτικά

  89. 15/10 13:31

    Ο ΕΟΤ στην Έκθεση Inwetex-Cis της Αγίας Πετρούπολης

  90. 15/10 13:18

    100% Hotel Show: Γιατί τα Boutique Ξενοδοχεία και οι Hotel Designers είναι τo σημαντικότερο κοινό της έκθεσης

  91. 15/10 13:10

    Ο Τούρκος κροίσος, με παρουσία στην Ελλάδα, πουλάει πολυτελή ξενοδοχεία

  92. 15/10 12:39

    Θαλάσσια σύνδεση με Ελλάδα θέλει η Κύπρος, μετά από 18 χρόνια

  93. 15/10 12:16

    Η Ελλάδα μπορεί να κερδίσει μερίδιο από την έκρηξη των τουριστών υγείας

  94. 15/10 12:14

    H Nelios γιόρτασε τα 10 της χρόνια, με 25% ετήσια ανάπτυξη

  95. 15/10 11:59

    Η αμερικανική αγορά απαιτεί εθνική στρατηγική και marketing

  96. 15/10 11:38

    Ελληνικός τουρισμός 2018: Πρωταγωνιστές οι Περιφέρειες Ν.Αιγαίου και Αττικής το α' 6μηνo

  97. 15/10 11:37

    Γιατί οι Βρετανοί εμπιστεύονται τα ταξιδιωτικά γραφεία

  98. 15/10 11:13

    Hotelia: Hosted buyers από 36 χώρες

  99. 15/10 11:09

    Χenia Digi Hotel: Οι ψηφιακές τεχνολογίες στην υπηρεσία του ξενοδόχου

  100. 15/10 08:06

    Τέλος οι κάδοι απορριμάτων από την Διονυσίου Αρεοπαγίτου