Επιλέγοντας τον digital marketing συνεργάτη της τουριστικής μας επιχείρησης

Α Decrease font Enlarge font
Επιλέγοντας τον digital marketing συνεργάτη της τουριστικής μας επιχείρησης

Στο προηγούμενο άρθρο μας με τίτλο “Πως επιλέγουμε τον digital marketing συνεργάτη μας;” είχαμε αναφερθεί στην αναγκαιότητα της σωστής επιλογής του συνεργάτη που θα διαχειριστεί την digital εικόνα της τουριστικής μας επιχείρησης. Για το λόγο αυτό είχαμε προτείνει 10 σύντομες ερωτήσεις που θα σας δώσουν μια εικόνα εάν ο υποψήφιος συνεργάτης ή εταιρεία διαθέτει τα απαιτούμενα προσόντα και προϋπηρεσία για να επιτύχει τους στόχους μας. Ας δούμε λοιπόν την απάντηση σε κάθε μια ερώτηση ξεχωριστά:

1. Ασχολείστε αποκλειστικά με το digital marketing τουριστικών επιχειρήσεων;

Όπως και στο επάγγελμα του γιατρού, έτσι και στο digital marketing καλό είναι ο συνεργάτης ή η εταιρεία που θα επιλέξουμε να συνεργαστούμε να εξειδικεύεται στο digital marketing τουριστικών επιχειρήσεων. Το τουριστικό προϊόν είναι ένα πολυσχιδές προϊόν το οποίο χρήζει ιδιαίτερης μεταχείρισης και εκμεταλλεύεται διαφορετικές πλατφόρμες. 

2. Πόσο καιρό ασχολείστε με το digital marketing;

Καλό είναι ο συνεργάτης ή η εταιρεία που θα επιλέξουμε να διαθέτει εμπειρία καθώς έτσι θα διασφαλίσουμε ότι γνωρίζει το αντικείμενο της και έχει βελτιστοποιήσει τις πρακτικές της μέσα από τη διαδικασία της ανάλυσης των διαφόρων ενεργειών της. Μπορούμε να ζητήσουμε τυχόν διακρίσεις άλλα και πιστοποιητικά που να αποδεικνύουν τις γνώσεις τις.

3. Τι digital marketing υπηρεσίες μπορείτε να παρέχετε;

Εάν μας απαντήσει ότι μπορεί με σιγουριά να διαχειριστεί μόνο το Facebook λογαριασμό μας, μάλλον θα πρέπει να ψάξουμε ξανά για το μελλοντικό μας συνεργάτη. Το digital marketing δεν είναι μόνο το Facebook ή τα Social Media και μόνο. Είναι η δημιουργία μιας στρατηγικής με τη χρήση όλων των διαθέσιμων εργαλείων για την επίτευξη των στόχων που έχει θέσει η επιχείρηση. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το digital marketing τουριστικών επιχειρήσεων μπορείτε να διαβάσετε σε αυτό το άρθρο.

4. Ποιο είναι το digital marketing πλάνο που θα ακολουθήσετε;

Ο υποψήφιος συνεργάτης μας θα πρέπει να μας παρουσιάσει (γραπτώς) μια ολοκληρωμένη στρατηγική στοχεύοντας στα επιθυμητά αποτελέσματα. Για την επίτευξη του κάθε στόχου χρησιμοποιούμε διαφορετικές τακτικές. Η υλοποίηση δεν είναι καρμπόν και σε κάθε περίπτωση απαιτείτε διαφορετική προσέγγιση.

5. Ποιο είναι το % των απευθείας κρατήσεων επί των συνολικών κρατήσεων;

Το κανάλι των απευθείας κρατήσεων θα πρέπει να αποτελεί τουλάχιστον το 20% έως και 40% των συνολικών κρατήσεων. Βέβαια το ποσοστό αυτό εξαρτάται από το είδος της επιχείρησης και κάποιους άλλους παράγοντες (όπως π.χ. τη διαφημιστική δαπάνη σας)

6. Ποιο % των επισκεπτών του website μας πρέπει να επισκέπτεται το booking περιβάλλον μας;

Η εμπειρία έχει δείξει πως το 25% με 40% των επισκεπτών της ιστοσελίδας μας επισκέπτεται και το booking engine για να ελέγξει τις τιμές και τη διαθεσιμότητα.

7. Πως θα βελτιώσετε το ποσοστό των απευθείας κρατήσεων μας;

Όπως είπαμε και παραπάνω, ο υποψήφιος συνεργάτης ή εταιρεία θα πρέπει να μας παρουσιάσει (γραπτώς) μια ολοκληρωμένη στρατηγική μέσω της οποίας θα πετύχει την αύξηση των απευθείας κρατήσεων. 

8. Πως επηρεάζεται το διαφημιστικό μας έξοδο από το booking window των χρηστών;

Το κόστος της κάθε καμπάνιας επηρεάζεται και από την στόχευση της. Άρα ο συνεργάτης μας θα πρέπει να είναι ικανός να γνωρίζει τις παραμέτρους και να μας οδηγεί στις τελικές επιλογές σχετικά με τις καμπάνιες μας.

9. Τι στατιστικά θα μας παρουσιάζετε και κάθε πότε;

Η παρακολούθηση των στατιστικών είναι μια πολύ σημαντική εργασία και ο υποψήφιος συνεργάτης μας θα πρέπει σε μηνιαία τουλάχιστον βάση να μας ενημερώνει σχετικά με την πορεία των λογαριασμών στα κοινωνικά μας δίκτυα καθώς και την παρακολούθηση των στατιστικών της ιστοσελίδα μας. 

10. Τι θα επιτύχουμε μέσα από τη συνεργασία μας;

Ο υποψήφιος συνεργάτης μας θα πρέπει να μας παρουσιάσει τα οφέλη που θα προκύψουν από αυτή τη συνεργασία μας. Ακόμα και η διαχείριση των Social Media λογαριασμών μας θα πρέπει να στοχεύει προς κάποια κατεύθυνση (π.χ.αύξηση awareness ή engagement). Η παρουσίαση των ενεργειών είναι 

Η επιλογή του συνεργάτη που θα αναλάβει να εκπροσωπήσει την τουριστική μας επιχείρηση σε digital επίπεδο είναι μια πολύ σημαντική διαδικασία. Ουσιαστικά, θα εμπιστευθούμε την εικόνα της επιχείρησης μας σε ένα συνεργάτη που θα πρέπει να διαθέτει την ανάλογη εμπειρία και γνώσεις προκειμένου να εκπροσωπήσει επάξια την επχείρηση μας και βέβαια να επιτύχει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

** Ο Κύρος Ασφής είναι συνιδρυτής της Nea Mesa Hotel and Digital Marketing Agency η οποία εξειδικεύεται στην παροχή digital marketing υπηρεσιών σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις. 

 

  1. 23/10 15:22

    Ελληνικός τουρισμός 2018: Οι Γερμανοί και οι Αμερικανοί έκαναν τη διαφορά στο 8μηνο

  2. 23/10 14:42

    Smartphones με μεγαλύτερη οθόνη θέλουν οι καταναλωτές

  3. 23/10 14:00

    KLM: Ενημέρωση των επιβατών για τις βιώσιμες αερομεταφορές στο Ελ. Βενιζέλος

  4. 23/10 13:40

    Η Σαντορίνη κατακτά πλέον και τη χειμερινή σεζόν

  5. 23/10 13:00

    ΙΝΣΕΤΕ: 5-6 δισ.ευρώ εισφέρει ο ναυτικός τουρισμός στην ελληνική οικονομία

  6. 23/10 12:33

    Ρεκόρ αεροπορικών αφίξεων φέτος στην Πάρο

  7. 23/10 12:24

    Στα Aria Hotels το νέο μπουτίκ ξενοδοχείο The Island Concept

  8. 23/10 11:59

    Ισπανικός τουρισμός: Μειωμένες αφίξεις, αυξημένα έσοδα το 2018

  9. 23/10 11:46

    ΞΕΕ: Εκτύπωση καταλόγου των κάμπινγκ

  10. 23/10 10:52

    1 στους 10 Βρετανούς έκανε κράτηση για το 2019- το 50% στην Ευρώπη

  11. 23/10 10:39

    Μαθήματα ιστιοπλοΐας Γερμανών ηθοποιών στη μαρίνα Λευκάδας

  12. 23/10 10:30

    ΕΟΤ: Πρόγραμμα τουριστικής προβολής στο Ηνωμένο Βασίλειο

  13. 23/10 10:24

    Παραχώρηση ξενώνα στον Αχλαδόκαμπο

  14. 23/10 10:11

    Eπέκταση του τέλους παρεπιδημούντων στο Δήμο Ζαχάρως

  15. 23/10 10:09

    Επιχορήγηση για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στη Μύκονο

  16. 23/10 10:06

    Έλλειψη προγραμμάτων προώθησης του ελληνικού τουρισμού στην Ιαπωνία

  17. 22/10 19:34

    Οριστικό τέλος στη βίζα προς τις ΗΠΑ για τους Έλληνες

  18. 22/10 19:00

    Aegean: Κινητήρες Pratt & Whitney στα νέα αεροσκάφη Airbus

  19. 22/10 17:07

    ΕΟΤ: Fam trip για Εσθονούς τουρ οπερέιτορ στη Στερεά Ελλάδα

  20. 22/10 15:43

    Η κλιματική αλλαγή απειλεί μεσογειακά μνημεία- και στην Ελλάδα

  21. 22/10 15:36

    Το Aristi Mountain Resort διεκδικεί βραβείο στα World Travel Awards

  22. 22/10 15:22

    Πρωτοβουλία για Οργανισμό Διαχείρισης Προορισμού στην Κέρκυρα

  23. 22/10 14:58

    Η Περιφέρεια K. Μακεδονίας προβάλλει τον Όλυμπο στο κέντρο του Μονάχου

  24. 22/10 14:56

    Τουρισμός γονιμότητας για τους Κινέζους στην Ελλάδα

  25. 22/10 14:15

    Η Ελλάδα προωθεί τον χειμερινό τουρισμό στη WTM

  26. 22/10 14:13

    Μόνο οι ηγέτες με μετριοφροσύνη είναι αποδοτικοί σε μια εταιρεία

  27. 22/10 13:39

    Εστιατόρια ξενοδοχείου και γαστρονομία στο 100% Hotel Show 2018

  28. 22/10 13:28

    Προχωράει το Robinson Club στην Κρήτη

  29. 22/10 13:18

    Περιφέρεια Αττικής: Επαφές με ξένους τουρ οπερέιτορ και fam trip

  30. 22/10 13:09

    Νέο στέλεχος διοίκησης στα Robinson Club

  31. 22/10 12:41

    Δωρεάν είσοδος σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία την 28η Οκτωβρίου

  32. 22/10 12:37

    ΤτΕ: Mικρή αύξηση των ταξιδιωτικών εισπράξεων τον Αύγουστο

  33. 22/10 12:18

    Ισπανοί bloggers στη Θεσσαλονίκη

  34. 22/10 12:17

    TUI Αυστρίας: Τριπλασιάζονται οι πτήσεις προς Τουρκία το 2019

  35. 22/10 11:57

    Ryanair: 1 εκατ. θέσεις από 10 ευρώ για τη χειμερινή σεζόν

  36. 22/10 11:56

    Ryanair: +6% η επιβατική κίνηση αλλά απώλειες στα κέρδη το 6μηνο

  37. 22/10 11:37

    NJV Athens Plaza: Ανακαινίσθηκαν οι αίθουσες εκδηλώσεων

  38. 22/10 11:33

    WTTC: Οι 10 πόλεις στον κόσμο με τη μεγαλύτερη συμβολή του Τουρισμού στο ΑΕΠ

  39. 22/10 01:43

    ΕΟΤ: Oικονομική συμμετοχή στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

  40. 22/10 01:40

    Δωρεάν Wi-Fi σε 3.200 τουριστικά σημεία της χώρας

  41. 22/10 01:38

    Πρώτος προορισμός για τους Ρουμάνους τουρίστες η Ελλάδα

  42. 22/10 01:35

    Χορηγίες φιλοξενίας προς το Εθνικό Θέατρο από ξενοδοχεία

  43. 22/10 01:34

    Επιχορήγηση για δύο νέα ξενοδοχεία 4 αστέρων σε Μύκονο και Σαντορίνη

  44. 21/10 19:46

    Λεφτά υπάρχουν, η σύνεση λείπει...

  45. 21/10 17:48

    Διεθνής Συνάντηση του Προγράμματος «Γαλάζια Σημαία» στη Ζάκυνθο

  46. 21/10 13:19

    ΑΑΔΕ: Οι κρίσιμες ημερομηνίες για όσους νοικιάζουν ακίνητα σε τουρίστες

  47. 21/10 12:35

    Εβδομάδα τουριστικής ενημέρωσης στους Παξούς

  48. 21/10 12:20

    O Εθνικός Κήπος στις τέσσερις εποχές του χρόνου

  49. 21/10 12:15

    Βραβεία στο Υπουργείο Τουρισμού από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Αδερφοτήτων Γαστρονομίας & Οινολογίας

  50. 21/10 12:13

    Η Κως στις τουριστικές εκθέσεις της Τουρκίας

  51. 21/10 12:11

    Δράσεις τουριστικής προβολής σε Βόλο, Ίο και Μονεμβασιά

  52. 21/10 12:07

    Ρωσική γαστρονομική εβδομάδα στην Ελλάδα

  53. 21/10 12:02

    Νέο 5άστερο ξενοδοχείο του ομίλου Κόκκαλη στο κέντρο της Αθήνας

  54. 20/10 11:09

    Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις περιμετρικά της Μεσαιωνικής Πόλης της Ρόδου

  55. 20/10 11:07

    Διεθνές συνέδριο ΥΠΕΡΙΑ στην Αμοργό

  56. 19/10 15:14

    Στην Xenia ξανά το Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας από το ΞΕΕ

  57. 19/10 14:27

    Ryanair: Συμφωνία με την πορτογαλικη ένωση πιλότων

  58. 19/10 14:21

    Booking.com: Οι 8 κορυφαίες τάσεις στα ταξίδια το 2019

  59. 19/10 14:21

    Ε.Κουντουρά: Η Ελλάδα, η πιο ελκυστική ευκαιρία για επενδύσεις στη Μεσόγειο

  60. 19/10 13:22

    Ανακοινώθηκαν τα ξενοδοχειακά workshops του 100% Hotel Show 2018

  61. 19/10 12:44

    Περισσότερα ταξίδια στην Ευρώπη από μακρινές αγορές το φθινόπωρο- Η Βραζιλία "ψηφίζει" Ελλάδα

  62. 19/10 12:15

    Marketing Greece: Εκπαιδευτική ημερίδα στη Ρόδο για το ψηφιακό μάρκετινγκ στον τουρισμό

  63. 19/10 11:25

    Peace and Sport Regional Forum στη Ρόδο

  64. 19/10 11:23

    Ιταλικό ενδιαφέρον για τη θαλασσινή Θεσσαλονίκη και την K. Μακεδονία

  65. 19/10 11:06

    Εθνική Τράπεζα: Διαγωνισμός για την πώληση του Grand Hotel στη Ρόδο

  66. 19/10 11:03

    ΠΟΤ: Πρώτος διαγωνισμός για καινοτομίες στον γαστρονομικό τουρισμό

  67. 19/10 10:51

    Σημαντικές συμμετοχές στην 4η έκθεση της Ελλάδας στην Πολωνία

  68. 19/10 10:47

    Πολυώροφο κτίριο στο κέντρο της Αθήνας γίνεται κατάλυμα βραχυχρόνιας μίσθωσης

  69. 19/10 10:45

    Το FVW Workshop στην Κρήτη

  70. 19/10 10:40

    NEW JOB: Θέση εργασίας στην City Contact

  71. 19/10 10:39

    ΟΑΕΔ: Προγράμματα κατάρτισης για τεχνίτες μαγειρικής τέχνης

  72. 19/10 10:34

    Το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνει τις εξαγωγές της Ισπανίας

  73. 19/10 10:28

    Επιχορήγηση ξενοδοχειακών επενδύσεων σε Κω και Σαντορίνη

  74. 18/10 17:54

    Η Grace Hotels συγχωνεύεται με την Auberge Resorts Collection- νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα

  75. 18/10 17:48

    40 εκατ. ευρώ βάζει η Τράπεζα Πειραιώς στο fund της Thomas Cook

  76. 18/10 17:46

    Το Thessbrunch επιστρέφει ανανεωμένο με μια σειρά νέων events

  77. 18/10 17:40

    Aegean και Olympic Air: Ειδικοί ναύλοι για τους επιβάτες της Cobalt Air

  78. 18/10 15:56

    Προώθηση του ναυτικού και βιώσιμου Τουρισμού στην Ηλεία

  79. 18/10 14:43

    Ταξιδιωτικοί πράκτορες Κύπρου: Συμβουλές προς τους επιβάτες της Cobalt

  80. 18/10 14:14

    Wizz Air UK: Χαμηλοί ναύλοι για τους επιβάτες της Cobalt

  81. 18/10 13:50

    Τα οικογενειακά ταξίδια θα αυξηθούν 25% μέχρι το 2022

  82. 18/10 13:38

    Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος: Από το όραμα στην πραγματικότητα

  83. 18/10 12:48

    Οι δράσεις τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής το φθινόπωρο

  84. 18/10 12:46

    Συνέδριο για το θαλάσσιο τουρισμό στην Καλαμάτα

  85. 18/10 12:36

    Νέες συνδέσεις των Ιονίων με Βρετανία και Γερμανία το 2019

  86. 18/10 12:23

    Αυστραλιανά μέσα ενημέρωσης προβάλλουν την Πάρο

  87. 18/10 12:15

    Δωρεάν εισιτήρια σε 18χρονους για την ανακάλυψη της Ευρώπης

  88. 18/10 12:10

    Εντυπωσιάσθηκαν από τη Ρόδο Γάλλοι δημοσιογράφοι

  89. 18/10 11:55

    Συμφωνία Radisson - Ctrip για περισσότερους Κινέζους τουρίστες και στην Ευρώπη

  90. 18/10 11:46

    Press trip του ΕΟΤ στη Ρόδο για Ούγγρους δημοσιογράφους

  91. 18/10 11:36

    Τα τουριστικά γραφεία Κρήτης βράβευσαν τους καλύτερους πρεσβευτές του τουρισμού

  92. 18/10 11:35

    Πώς το Brexit επηρεάζει τα αεροπορικά ταξίδια

  93. 18/10 11:21

    Ryanair: Νέα σύνδεση Κεφαλονιά - Βερολίνο το 2019

  94. 18/10 11:13

    Κατέρρευσε ο κυπριακός αερομεταφορέας Cobalt

  95. 18/10 11:01

    ΕΟΤ: Το βίντεο Greece 365-Day Destination διεκδικεί το διεθνές βραβείο κοινού CIFFT 2018

  96. 18/10 10:36

    Ποδηλατικό φεστιβάλ στην Αστυπάλαια

  97. 18/10 10:31

    Δήμος Αντιπάρου: Εξαίρεση παραλιών από την απλή χρήση

  98. 18/10 10:27

    Η μαρίνα της Κω στο Παγκόσμιο Συνέδριο Μαρινών ICOMIA

  99. 18/10 10:25

    Στην Κρήτη το Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Ξεναγών

  100. 18/10 10:23

    ΕΟΤ: Oικονομική συμμετοχή στο 5ο Πολωνο-ελληνικό πολιτιστικό Φεστιβάλ